- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Voice of Holland - TVOH
The Voice of Holland - TVOH
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Fijn. Nu hopen dat haar single wel leuk is, dan gaat mijn voorkeur uit naar deze dame.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Pearl ben je over een maand weer vergeten. Iedereen weet over een jaar nog wie Jennifer was.
Ik vind het prima hoor, maar Pearl wint sowieso de finale niet.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Niet echt een verrassende finale met: Pearl, Kim, Leonie en Ben. Mijn voorkeur gaat inderdaad uit naar de eerste.
Al blijven alle vier de singles matig. Flink geitenwollensokken niveau. Hoopte op wat meer richting de Pink! kant.
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
zijn allemaal van die brave nummers, doe eens een stevig rocknummer!
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik blijf voor Estherookal kan dat niet meer
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Je moet de singles allemaal nog 5 keer luisteren op je gemakkie. Vanzelf ga je er dan wel wat in zien.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dan moet je elke single downloaden en dr voor betalen, en zo bijzonder zijn ze niet.
Elke download = 2 stemmen. Oh boy, dan krijgt Ben dr écht veel. Gezien die nu al 3 keer in de top 40 staat ofzo.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Nou, ik ga er vandoor. Calvaire gaat de dvdspeler in.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Stillentjes teleurgesteld
Alle 4de singles nog niet echt mijn ding, vind het veel slimmer om te coveren. Dan heb je gelijk iets om op terug te vallen, want dit was echt niks.
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
ik ga er ook van door,sara gaat bedje in
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Die Kim kan echt niet zingen, of ze kan maar één toonhoogte aan ... Maar goed, die Shary-Ann was helemaal niks. Jammer dat er niet één VETO-stem ofzo van de jury in het concept zit, Esther hoorde natuurlijk gewoon in de finale thuis.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
True, daarom is het besluit van Roel en co zo spijtig. Als het Esther 65 - 35 Ben was geweest, had Esther ruimschoots gewonnen.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Gaap Gaap. Nederland snapt het gewoon niet. Bijna elke artiest stapt over op de dancepop: Usher, Rihanna, Britney Spears, Christina Aguilera, Taio Cruz etc. etc.
TVOH is immens populair. Waarom wordt er dan aangekome met 4 doorsnee popplaatjes waarmee ze al kome sinds de 1e Idols serie. En dan vragen ze zich af waarom niemand scoort.: Door plaatjes als deze. Doe origineel, spring uit de box, spring in op de hype, doe iets verassends. Maak een ECHTE winnaar van jou talent door met een knallende partysingle of wat dan ook te komen.
Maar nee hoor. 1 euro bak muziek. Nederland heeft al een Ilse en een Alain. Probeer dan niet te klinken alsof en doe met je nieuwe talent iets wat nieuw is voor Nederland.
En tja, Esther is er ook uit. Nog zo dom geweest om 3x voor dr te stemmen. Thnx Roel! Kaaskop.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Die Kim kan echt niet zingen, of ze kan maar één toonhoogte aan ... Maar goed, die Shary-Ann was helemaal niks. Jammer dat er niet één VETO-stem ofzo van de jury in het concept zit, Esther hoorde natuurlijk gewoon in de finale thuis.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Vond het ook een enorm verschil met zo'n commentaar. Beetje nep.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Aah, jawel joh. Ze zingt als de beste!
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Ik ben boos, ik ga film kijken. Lekker Tarantino om de teleurstelling weg te schieten
(Toch maar gegaan voor True Romance ipv Tangled XD)
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Leuk dat er gisteren tussen de reclame door ook nog gezongen werd...
De commercie van TVOH begint nu toch echt wel vieze vormen aan te nemen zo langzamerhand. Uitzenden vanaf 8.30u tot voorbij 12 en dan die singles 
Enige waar ik gisteren gelukkig van werd was Esther d'r decolleté.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Leuke finalisten. Van mij mag iedereen winnen behalve Pearl. Mag haar niet zo, heeft een bepaalde arrogantie over haar heen. Maar ik denk ook niet dat zij zal gaan winnen, moet gek lopen dan.
Ben of Kim 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zit nu net naar Life for you (of hoe heet dat) te kijken en ik vind Lenny en Bart echt sympathieke kerels. Eigenlijk best zonde dat er 3 leuke mannen in één ronde uitgingen. Nu was Ben nog over met 7 vrouwen in de halve finale. Vrouwen staan weer aan de top.
Ze laten Lenny wel telkens als laatste iets zeggen, volgens mij haalt hij anders de vaart er uit. 
Reijersen
-
- 520 messages
- 4227 votes
Even de finalisten bespreken:
Dat Ben door is was te verwachten voor de commercie, maar niet terecht. Hij had weer eens wat anders nodig om de aandacht te trekken in zijn optreden. Dit keer wat het topdanser Timor Steffen. En dan te bedenken dat het the Voice heet. De voice van Esther is simpelweg beter als die van Ben.
Dat Kim door is terecht. Bij het duet met Sharry-an was het al schrijnend hoe groot het verschil was. Maar Shary-ann had er sowieso al 8 afleveringen geleden uit gemoeten.
Leonie is ook veel beter als Anne. Dus ook vrij simpele keuze.
Pearl wint dan weer van Jennifer. Jennifer vond ik eerst niks, maar de laatste 2 afleveringen was ze toch wel beter. Maar Pearl(licht mijn favoriet) was wel weer beter.
En dan die 4 singles: 
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Moet jij niet op Mume zitten LOL.
Jammer dat Jennifer eruit ligt.
Nu weet ik zeker dat Ben gaat winnen gezien zijn status hoog is.
Esther of Kim mogen van mij wel winnen maar zal waarschijnlijk niet gebeuren.(Wat zou dat een grote domper zijn voor Ben)
Zoals Reijersen al zei had Sharry-An er al lang uit moeten liggen.(Zo goed is ze niet eens)
Pearl is Pearl en kan goed zingen maar dat is het ook. Past precies in het hokje hollandse artiesten meer niet.
Leonie is aardig maar ook niet echt je van het.
Wel leuk dat Anne eruit ligt hahahahaha.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Als we die bullshit die ze zeggen op TV mogen geloven dan had als VanVelzen niet had mogen stemmen en er geen tussenstand had geweest (vanwaar dat dan? Commerciele gedoe..) had Esther gewoon naar de finale gegaan. En verdiend. Zo zonde dat ze er nu uit moet liggen.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2168 votes
Voor het eerst dat ik het programma te langdradig vond. Die uitslag had wat sneller gemogen, het tempo was zo ontzettend laag. Had die 4 singles lekker volgende week laten zingen.
Overigens wel de 4 in de finale die ik had verwacht alhoewel het nog even leek alsof Esther Ben zou verslaan.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Volgende week zingen kon niet, omdat iedere download 2 stemmen betekent.