- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Voice of Holland - TVOH
The Voice of Holland - TVOH
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik had EINDELIJK Calvaire binnen vandaag. Die móet en zal ik gewoon zien vandaag. Dus ik weet zeker dat ik nog film ga kijken.
Spannendddddd de uitslag!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nog steeds Esther de meeste stemmen. Hopelijk verandert het niet meer.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ikke Tangled of Black Swan
Tangled gisteren gekeken. Prachtige film!
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
krijgen we eerst een hoop geklets,Jan smit en dan pas na de reclame gaan we beginnen......fijn commerciele tv...yesss leonie!!! yesss esther!!!! yesss pearl!!!!! yessss kim!!!!
hoop dat t zo blijft!!!!!!!!! ik ben het er mee eens....
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Shary An mag van mij wel door. Hebben we ook een blije Eline 
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Nog steeds Esther de meeste stemmen. Hopelijk verandert het niet meer.
Ja, denk dat het echt geen stunt meer is. Doei Ben 
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
maar de jury kan nog flink roet in het eten gaan gooien!!!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ja! Maar ik ben realistisch genoeg om te beseffen dat Kim nou eenmaal een veel betere 'Voice' heeft dan Shary-An. En stiekem hoop ik dat het meiske er zo ook wel komt, en dan de stijl van haar auditie aan zal houden.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ja, denk dat het echt geen stunt meer is. Doei Ben
Ik hoop dat de jury zegt, net als bij Lenny: 'Ben heeft de winst niet nodig'.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Als Roel dat (roet in het eten gooien) doet dan ga ik zijn Hyves volspammen!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Jan Smit, moet er spontaan van plassen.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Ja inderdaad. En stiekem hoop ik wel op Shary An hoor, Kim vind ik wel oké maar verschilt per optreden. Shary An vind ik gewoon een vrouw met ballen en iemand waar ik in het echte leven echt goed mee zou op kunnen schieten. En ze doet het ook nog gewoon goed. We zien wel. Ben toch niet echt voor iemand, alleen gun Esther gewoon nu het meest.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Mooie plaspauze idd. En even wat te snacken pakken, zodat ik heel spastisch mijn mond vol kan stoppen als het spannend wordt 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik heb stiekem nog een smsje voor Esther gestuurd. Ik trap gewoon steeds in de val van de commerciële televisie. Doen ze het toch wel goed.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Je brengt me op ideeën. Wou eigenlijk niet meer zo laat snacken, maar nu heb ik met koeienletters CHIPS op mijn netvlies. Stiekem best wel spannend.
Denk dat als 'non- voice kijkers' dit topic nu lezen, dat ze echt mooie, knusse witte pakjes voor ons willen regelen..
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
kim is altijd geweldig op dat ene slippertje na dat haar stem brak bij dat nummer van Katie Perry, maar dat is ook een heel moeilijk nummer
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Ik zit nu fijn met Queen beetje te internetten todat het tijd is... Ik hoor me zus wel roepen als het ''zover'' is.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Hey, ik krijg een ander smsje dit keer.
Nu is het niet super bedankt, maar Mega bedankt! 
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
We hadden er twee verstuurd maar tot nu toe nog maar 1tje terug gekregen. Er zullen wel meer Esther-fans opduiken gezien de tussenstand.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik ben nog steeds van mening dat dit soort dingen vooropgezet spel zijn, dat de uiteindelijke winnaar ook wel zo goed als vast zal staan. Geloof niet zo in notarissen e.d.
Eerst maandenlang Ben tot winnaar bombarderen, en het dan nu 'spannend' maken om nóg meer smsjes los te krijgen bij de kijkers.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
We hadden er twee verstuurd maar tot nu toe nog maar 1tje terug gekregen. Er zullen wel meer Esther-fans opduiken gezien de tussenstand.
Of juist de Ben-fans. Die eerst dachten: Ben haalt het toch wel. En nu als gekken gaan smsen. Dat kan ook nog
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik ben nog steeds van mening dat dit soort dingen vooropgezet spel zijn, dat de uiteindelijke winnaar ook wel zo goed als vast zal staan. Geloof niet zo in notarissen e.d.
Eerst maandenlang Ben tot winnaar bombarderen, en het dan nu 'spannend' maken om nóg meer smsjes los te krijgen bij de kijkers.
Dat heb ik ook wel eens gedacht, vooral toen Henk-Jan enzo nog als jury zaten. Maar ik weet niet. Ik denk niet dat 'eerlijke' mensen als Angela en Roel zoiets zouden doen. En ik denk dat de kandidaten dat ook wel door zouden hebben. Dat zou na al die programma's toch al lang bekend moeten zijn geweest?
Ik weet ook nog vrijwel zeker dat in Idols (3 of 4) Rafaella niet had gewonnen van Floortje als het een vooropgezet plan geweest was. Zij was zwanger, dus dat was niet gunstig voor de mensen die met haar gingen werken.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Of juist de Ben-fans. Die eerst dachten: Ben haalt het toch wel. En nu als gekken gaan smsen. Dat kan ook nog
Dat zou het excuus kunnen worden, wanneer Ben toch 'de meeste stemmen' heeft zometeen. Dat zijn fans massaal gebeld hebben.
Of zijn pa. 
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Blijft een grote commerciële bende. Ik geloof wel dat dat stemmen zin heeft, maarja elk verhaal heeft zijn staartje. Vind het gewoon lekker hersenloos tv kijken, geen zin om er een Michael Moore-complot achter te zoeken 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dat heb ik ook wel eens gedacht, vooral toen Henk-Jan enzo nog als jury zaten. Maar ik weet niet. Ik denk niet dat 'eerlijke' mensen als Angela en Roel zoiets zouden doen. En ik denk dat de kandidaten dat ook wel door zouden hebben. Dat zou na al die programma's toch al lang bekend moeten zijn geweest?
Ik weet ook nog vrijwel zeker dat in Idols (3 of 4) Rafaella niet had gewonnen van Floortje als het een vooropgezet plan geweest was. Zij was zwanger, dus dat was niet gunstig voor de mensen die met haar gingen werken.
Dat is ook weer waar, maar het zal geen 100% zuivere koffie zijn.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Nope, ze zullen er vast wel wat melk en suiker bij doen.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Roel en Angela zijn ook maar paspoppen. Zijn dan wel coaches, hun zijn ook maar werknemers.