• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.148 actors
  • 9.373.069 votes
Profile

The Vampire Diaries

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Holy shit, niemand is veilig in VD, dat is nu wel duidelijk. De een na laatste van het seizoen, dus dit belooft wat voor volgende week. Al zijn de doden allemaal van minor characters, toch vind ik het knap dat in VD niemand veilig is, en dat ze ook bereid zijn om characters dood te laten gaan. Echt dood dan.

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Was wel tragisch hier en daar.

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

Nieuwe aflevering was ook weer erg spannend, vooral was het spannend of Katherine doet wat haar verteld werd om Damon te redden (die het natuurlijk red) maar de clifhanger begrijp ik niet helemaal. Jeremy ziet ineens Anna en Vicky weer terug

Ik kan niet wachten tot season 3

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Damn net de Season finale gezien...Nu word het weer erg lang wachten en het was juist zo spannend.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Tegenvallende seizoensfinale. Misschien wel één van dem inste episodes tot nu toe. Het komt een beetje als mosterd na de maaltijd nadat we de laatste episodes flink wat hoogstaande episodes hebben gezien. Williamson heeft bij mij de reputatie een flink talent te hebben voor coming of age maar daar laat ie weer erg weinig van zien. Vooral de momenten van Damon zijn pijnlijk om te aanschouwen, al niet best geschreven en Somerhalder is toch wel erg beperkt als acteur, en dat komt in deze episode weer pijnlijk aan het licht. En dan de zoen die geen zoen te noemen is, en dit is worldwide trending . Gelukkig is de scene van Caroline en haar moeder wel zeer de moeite waard. Morgan steelt de show weer zoals ie de laatste weken constant doet en ja: Stefan Ripper . Dit biedt dan wel weer hoop voor seizoen 3. Op dit na, wel erg season finale onwaardig.

skullcandygirl94

• 168 messages
  • 49 votes

Sasja wrote:
Nieuwe aflevering was ook weer erg spannend, vooral was het spannend of Katherine doet wat haar verteld werd om Damon te redden (die het natuurlijk red) maar de clifhanger begrijp ik niet helemaal. Jeremy ziet ineens Anna en Vicky weer terug

Ik geloof dat dat kom doordat Bonnie, Jeremy weer tot leven had *verwekt*. Jeremy is namelijk echt doodgegaan en weer tot leven gebracht, misschien dat vicky en Anna geesten zijn of heeft Bonnie iets verkeerd gedaan waardoor die twee ook weer tot leven zijn gekomen.....Ik vond Anna altijd al cool....Dus ik ben er wel blij mee, alhoewel Vicky best irritant was...

De finale was, best teleurstellend...ik vond het zo NIET orgineel dat gedoe met Stefan. ik bedoel het is leuk zijn Bad side een keer te zien maar dit is wel heel erg over the top. het is goed en wel dat de scrhijvers Stefan als Heroe willen aanduiden maar dit gaat wel heel ver.

Elena was (weer) bijzonder irritant op sommige momenten. Toch wel leuk dat kusje maar ik had wel wat meer verwacht.....

Katherine is eigenlijk best cool, vooral op het eind toen ze damon het *medicijn?* gaf....

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik vond de finale best goed te noemen. Uiteraard zou Damon het loodje niet leggen, maar ik ben blij dat Stefan komend seizoen weer wat te doen krijgt, dus all good. Ook leuk om te zien waar het verhaal van Jeremy naartoe gaat. .

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

skullcandygirl94 wrote:
(quote)

Ik geloof dat dat kom doordat Bonnie, Jeremy weer tot leven had *verwekt*. Jeremy is namelijk echt doodgegaan en weer tot leven gebracht, misschien dat vicky en Anna geesten zijn of heeft Bonnie iets verkeerd gedaan waardoor die twee ook weer tot leven zijn gekomen.....Ik vond Anna altijd al cool....Dus ik ben er wel blij mee, alhoewel Vicky best irritant was...

Het zou best daar door kunnen, nu ik erover nadenk. ook omdat bonnie dacht ik iets zei over consequentie als ze er mee door zou gaan dus ja dat klinkt dan logisch

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik vind het wel grappig dat de naam Ripper ook de bijnaam is die Giles uit Buffy the Vampire Slayer in z'n jeugd had.

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

ik vond de naam Ripper om die reden ook grappig, wat mij wel een beetje stoorde is dat Angel in Buffy ook al het slechte pad op ging en ik het dus weinig origineel vond dat Stefan nu ook slecht word, vond daarentegen het eind met Jeremy wel fascinerend, ik zat al te wachten op de consequenties en dit kan wel aardig uitpakken en ook een goede manier om oude, dode karakters toch weer terug te laten komen..

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dat met Jeremy vind ik dan too much. Ook getuige van weinig creativiteit. Het wordt bijna lachwekkend. Ze willen nu wel iets te veel.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Episode 20

Eindelijk, ik zou te zien krijgen wat er met Damon gebeurde en natuurlijk het ritueel. Zielig Jenna moment, maar ook zó spannend! Toen Elijah bij Klaus aankwam zat ik echt met kippevel. De scene op het kerkhof bezorgde me toch wel traantjes in mijn ogen. God, wat een aflevering. Heerlijk.

Snel verder met de volgende.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Episode 21

Wat is Caroline cute. Vind haar leuker dan Elena, ze heeft iets betoverends. En ja, een zoveelste open mond moment toen Klaus zijn eigen broer aanviel. Ik dacht echt even dat ze samen zouden gaan werken, ik had beter moeten weten.

Mooi in beeld gebrachte hallucinaties van Damon. Het hele ripper gebeuren vind ik persoonlijk een beetje jammer, dat viel te verwachten maar had toch gehoopt dat het verhaal niet die kant op zou gaan.

Ik schrok me helemaal laveloos toen die ma van Caroline Jeremy neerschoot. Lang geleden dat ik NEEEE! riep tegen mijn laptop.

Spannend einde ook!

miss_efron

• 195 messages
  • 132 votes

The vampire diaries is vele beter dan twilight en true blood! zo spannend en wat een knappe acteurs! heb juist seizoen uitgekeken zat met open mond naar de finale te kijken kan niet wachten tot seizoen 2 uitkomt op 22 augustus 2011!!

skullcandygirl94

• 168 messages
  • 49 votes

miss_efron wrote:

The vampire diaries is vele beter dan twilight en true blood! zo spannend en wat een knappe acteurs! heb juist seizoen uitgekeken zat met open mond naar de finale te kijken kan niet wachten tot seizoen 2 uitkomt op 22 augustus 2011!!

seizoen 3 bedoel je, seizoen 2 is al afgelopen....

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

De dvd/Blu-ray komt uit 22 Augustus.

jan14

• 8 messages
  • 1 votes

Sasja wrote:

ik ook niet

miss_efron

• 195 messages
  • 132 votes

een niet normaal goeie serie!Knappe jongens,goed geacteerd,en heel mysterieus de serie is bijna onbeschrijfbaar goed! Heb er echt geen woorden voor.Zit vaak te kijken met open mond omdat er zoveel dingen gebeuren die je niet zou verwachten!

miss_efron

• 195 messages
  • 132 votes

http://www.dailydvd.nl/

kijk op deze site,kan je niet wachten tot de release op 22 augustus? je kan online al kopen!

miss_efron

• 195 messages
  • 132 votes

@skullcandygirl94

Ja dat klopt seizoen 2 is al gedaan en seizoen 3 zenden ze 15 september uit op the cw in amerika.Hier is seizoen 2 pas te koop op 22 augustus

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Vorige week seizoen 1 besteld en zojuist de eerste aflevering gezien. De personages zijn allemaal erg leuk en het was meteen boeiend. Paul Wesley is enorm hot en dus is het absoluut geen straf om naar hem te kijken.

Ik vond het ook meteen erg spannend en ben benieuwd naar meer. Dit kan wel eens een nieuwe verslaving worden.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Als je er na aflevering 1 meteen al in zit, weet ik dat wel zeker. Bij mij duurde het vier afleveringen.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Komt waarschijnlijk omdat het gewoon erg leuke personages zijn. Ze zijn interessant en fijn om naar te kijken. Had dat bij PLL ook.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Leuk dat je hier ook mee begonnen bent Melanie. Geweldige serie natuurlijk, één van mijn favorieten dit moment Het heerlijke sfeertje, leuke personages en vele plotwendingen zorgen er inderdaad voor dat je er gelijk in zit Had ik ook!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ben nu bij episode 4 en het bevalt nog steeds erg goed. Steeds beter eigenlijk. Je leert de personages nu een beetje beter kennen en achter sommige dingen gaat duidelijk een mysterie schuil. Het is ook wel duidelijk dat ze erg veel kanten op kunnen gaan met alle personages. Iedereen heeft iets wel 'speciaals' (vampier, heks (?), tiener zonder ouders, tiener aan de drugs, etc) waar wat mee gedaan kan worden en dat maakt de personages waarschijnlijk ook allemaal zo interessant.

miss_efron

• 195 messages
  • 132 votes

Wow episode 4? het wordt nog veel beter! Vind Ian Somerhalder ook wel knap!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

miss_efron wrote:

Wow episode 4? het wordt nog veel beter! Vind Ian Somerhalder ook wel knap!

Ja, heb de show pas ontdekt. Ga vanavond weer verder kijken. Heb er nu al zin in!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Episode 14 was absoluut de spannendste tot nu toe. De serie wordt alsmaar beter en beter en ik kan niet meer stoppen met kijken. Vanavond kan ik gelukkig heel de avond doorkijken, dus ik denk dat ik ver kom in het eerste seizoen.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Dit is absoluut de meest verslavende serie die er ooit gemaakt is. Ik moet morgen werken en kan maar niet stoppen met kijken. Net aflevering 20 gekeken (Ja, I know, I'm an addict) en op het einde komt Isobel dan eindelijk de serie in. Ben zooooo ontzettend benieuwd wat er nu weer gaat gebeuren.

Na episode 14 is het allemaal maar beter geworden. De eerste 13 episodes waren erg leuk, maar ze voelde achteraf een beetje aan als introductie. De spanning is er pas echt ingekomen sinds aflevering 14. Briljante serie!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

melvddonk wrote:

Dit is absoluut de meest verslavende serie die er ooit gemaakt is.

Ik eis een rectificatie . De meest verslavende serie die jij ooit gezien hebt lijkt me eerder.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.