• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.077 actors
  • 9.372.303 votes
Profile

Modern Family

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Wat achterlijk zeg. Morgen geen nieuwe MF in de USA. De week erop wel een dubbele aflevering.

Outblasty

• 167 messages
  • 779 votes

Belachelijk inderdaad, net 1 aflevering onderweg in het nieuwe seizoen en alweer van dit soort fratsen. Erg irritant, kijk wel uit naar de dubbele aflevering van volgende week.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Kwam door het debut Obama-Romney las ik. Maar storend is het wel ja. Anderzijds, een dubbele aflevering komende week is wel heel erg lekker.

Outblasty

• 167 messages
  • 779 votes

ah ok, wel een begrijpelijke reden. Gelukkig maken ze het volgende week goed met een dubbele aflevering! Toch wel een van mijn favoriete komedies, erg prettig voor erbij naast de vele serieuze series die ik volg.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Cam was hilarisch in episode 2. Echt een paar keer flink moeten lachen om hem. Ook Jay en Gloria vond ik leuk, Phil minder. Uiteraard wel even een paar traantjes gelaten op het einde toen Haley belde. Zo lief. Liet me echt denken aan toen ik uit huis ging.

3 was redelijk.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Bij de 2e aflevering lag ik echt in een deuk. Het homo stel vs het lesbo stel Haley en de ouwelui op school was ook schitterend. Maare, gaat deze jonge schoonheid nu nog weinig in de serie voorkomen? Meestal gebruiken ze dit soort verhaallijnen als iemand er een tijd uit wilt. Zou ik wel erg jammer vinden. Dat telefoongesprek op het einde van aflevering 2 was wel erg lief ja. Via Skype was het in aflevering 3 toch al minder. Sowieso was ep 3 niet zo geweldig.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Episode 2 was echt ge-wel-dig! Cam op dreef, Phil op dreef, Jay en Gloria in de klas hilarisch en dat einde met Haley was erg aandoenlijk. Perfect.

Episode was ietsje minder maar nog steeds genietbaar. Het enthousiasme van Phil is altijd een feest en Cam's uitbarsting was weer leuk. Heerlijke serie blijft het, al hoop ik ook niet dat Haley straks steeds minder in beeld komt.

Outblasty

• 167 messages
  • 779 votes

Inderdaad wat hierboven al gezegd werd, aflevering 2 erg goed en aflevering 3 redelijk maar iig wel leuker als afl. 1 dus wat mij betreft gaan ze de goede kant op.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Zulke pijnlijke flashbacks, met dat snurken.

'' What ies iet Manny, Am i an old man, a dog or a piegggg. ''

Cameron als leerkracht was hilarisch, die gezichten van de studenten. En Mitch helemaal in paniek bij een vader-dochter dagje. Leuk! Gloria en Jay vond ik ook grappig, Phil & Luke daarentegen vond ik niet zo tof.

Fortune

• 4314 messages
  • 2772 votes

piegggg haha dat accentje blijft geweldig

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

ik heb mij echt geërgerd aan Gloria in seizoen 2. Dat accent is zo nep (ze kan het niet spreken) en haar karakter wordt een banale karikatuur. Voor de rest wel een leuke serie.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nieuwe Halloween aflevering was saai. Alleen de intro met Claire was leuk, maar alle verhaallijnen waren saai, met als dieptepunt het einde met Phil. Jammer.

En what about Haley? Waarom is zij (tijdelijk) uit de serie?

Outblasty

• 167 messages
  • 779 votes

Nieuwste aflevering was erg leuk, beste tot nu toe van dit seizoen vond ik. Luke

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Leuke aflevering hoor, sowieso zijn de afleveringen dat allemaal samen zijn het leukste. Dat gedoe met dat homovriendje van Alex was wel leuk, helemaal met die dialoog binnen als Jay hem ziet

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik vond het een fikse tegenvaller eigenlijk. Vond het homovriendje juist totaal niet grappig.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik baal er trouwens enorm van dat Haley weg is. Zal vast een tijdelijk iets zijn, maar ik mis haar. Ook in de interactie met bv Luke en Alex. Af en toe een skype momentje met haar is niet leuk.

Ik heb even op haar Wiki gekeken:

In May 2012, Hyland revealed that she has had a lifetime battle with kidney dysplasia. Hyland received a kidney transplant, donated by her father, on April 13, 2012.[6]

Sarah Hyland - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org

Dit zal de reden dan wel zijn. Ze heeft een hoop opnames dan gemist denk ik.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Leuke aflevering idd. Maar waarom moet er weer zo'n freakin' buikspreekpop om... brr....

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Haley in haar krappe jurkje

Leuke aflevering hoor, goed vermaakt. Hopelijk is Haley nu weer voorgoed terug.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Heb hiervan ook al een aantal episodes van gezien en vond het wel leuk. Misschien in de toekomst wat meer aandacht aan besteden.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Leuke episode weer al komt dat ook doordat Haley weer vaak in beeld was, en wat zag ze er goed uit zeg

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

*De mannen in het MF topic*:

(afbeelding)

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Haha nouja ze is ook sexy

Over sexy dames uit de serie gesproken:

Alex Dunphy doet aan seks

gebruiker_56935

• 433 messages
  • 0 votes

FillumGek wrote:

Leuke episode weer al komt dat ook doordat Haley weer vaak in beeld was, en wat zag ze er goed uit zeg

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

Dun, dom en grote ogen ... wie is het?

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Wat een slaapverwekkende episode. Buitenom het morele gezanik van Alex en Claire, het saaie Bar Mitswa gedoe van Manny en de afgrijzelijke aanblik van Broderick's (leeft ie nog?) torso; waar the heck was Haley?! Ze was toch gekickt van college? Zal wel met dat kidney gedoe te maken hebben dan, dat ze een paar eps mist, bummer...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Helemaal eens. Dat met Phil was een dieptepunt.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

The Oceanic Six wrote:

Haha nouja ze is ook sexy

Over sexy dames uit de serie gesproken:

Alex Dunphy doet aan seks

Damn, echt pas 14? Dan vind ik je opmerking over 'sexy dames' wat haar betreft ongepast, ze is nog een kind man!

Ben het verder wel eens met haar moeder hoor, vind dat ook érg jong!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Serieus, jullie vonden de aflevering niks?

Ik heb me kapot gelachen om de driehoek Cam-Phil en de op Phil geilende homo

Manny en Luke waren ook top.

De rest inderdaad niet zo boeiend. Zwangere Gloria is echt geen reet aan. Jammer dat ook MF niet aan dit kan ontkomen.

@ Eline, ik zat maar te dollen over Ariel Winter aka Alex Al is ze niet lelijk. Maar Haley is de leuke van de 2, hmm. Jammer dat ze dit seizoen zo vaak afwezig is. Hopelijk is ze snel weer terug. Zou voor de rol van Alex ook beter zijn, want haar ruzies met haar zus waren leuk.

Outblasty

• 167 messages
  • 779 votes

Weer een chille aflevering. Blijft een van mijn favoriete komedies

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

Elineloves wrote:

Damn, echt pas 14? Dan vind ik je opmerking over 'sexy dames' wat haar betreft ongepast, ze is nog een kind man!

Misschien is hij zelf ook nog maar 14 of 15. Is het dan oké dat hij het meisje leuk, mooi of sexy vind?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.