• 177.925 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.349 votes
Profile

Modern Family

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Haha dat was inderdaad grappig, zelfs 'Ed' (Ik ken de namen nog niet zo goed) tijdens het scheren.

Aflevering 5 was ook weer hilarisch! Vrouwelijke strijd, mannelijke ergernissen, kinderen die ruzie maken.. lovely! Heel natuurlijk en echte familie, realistische gebeurtenissen en ze zijn erg goed op elkaar ingespeeld. Ze hebben duidelijk chemie met elkaar en als je niet beter wist zou je denken dat je naar een echte familie kijkt. Dat moeten we hebben!

Edit: Ondertussen 6 en 7 ook alweer gezien, jesus, ik ga er snel doorheen zijn op deze manier! ''Who da manny!''

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

wtf: why the face

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Haha ja! Geweldig. Net gezien hoe hij zijn cadeautje kreeg, 5 coupons voor gratis knuffels. Die reactie. Hij is echt een super personage. Zo solide, geen enkele keer minder grappig.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Ja phil is echt geweldig. Inderdaad de chemie tussen allemaal is heel duidelijk te zien en daarom zo genietbaar. Serie is op het leukst met Ed en Manny, maar de sterkste chemie vind ik toch wel met claire en ginger-man ( ), die weten in een aflevering echt een mooie broer en zusrelatie te weergeven (als ik het goed herinner de ballet scène of zo iets)!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Heb ik nou net naar Edward Norton zitten kijken, in een bijrol?

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ben bij seizoen 2, aflevering 3. Briljant. Het mooie is dat door de filmstijl je steeds bovenop de familie zit waardoor ik me helemaal in kan leven en zelfs zou willen dat ik er bij hoorde, echt een toffe en leuke familie

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Elineloves wrote:

Heb ik nou net naar Edward Norton zitten kijken, in een bijrol?

Jawohl

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Weet iemand waar de tv uitzendingen lopen (qua seizoen en aflevering)? Dan kan ik een beetje inschatten waar ik zit.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Vraag ik me ook af, volgens mij zijn ze hier in NL sowieso nog seizoen 1, en niet verder dan aflevering 8. Kan me niet voorstellen dat ze al 8 weken bezig zijn.

Welke dag wordt het uitgezonden? Dan zoek ik het even op.

Edit:

'Modern Family': uitzending RTL 5 vanaf dinsdag 5 oktober wekelijks tussen 21.30 en 22.00 uur en tussen 22.00 en 22.30 uur.

Oeps, zit er flink naast dan. Dan zijn ze zeker al verder.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Ja, er werd zeker een maand lang twee afleveringen achter elkaar uitgezonden. Maar nu is er ook nog dat Glee en volgens mij House erna, dus nu is het heel snel afgelopen per week

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Heerlijke episode gezien met Cam als clown. Ik haat clowns, maar Cam is cool. Manny is wel een womanizer zeg, die is er vroeg bij.

Sofia op het springkussen.. oh boy. Heerlijke vrouw!

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Daar is ze geweldig idd! En Phil's reactie is geweldig, zo zou ik ook reageren

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Haha dat eindshot in het ziekenhuis, waar hij op de vlucht slaat.. hilarisch Begin dat 'smartass' meisje ook steeds leuker te vinden.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Haha, of dat Luke verteld dat hij van Manny een brandoefening moest doen, als ze op vakantie zijn! Prijsloos.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Haha op Hawaii bedoel je? Die episode is geweldig, mede door de locatie

En Eline, je bedoeld Alex denk ik? Ze is wel het minst leuk vind ik, paar keer om gelachen. In seizoen 2 lag ik wel in een deuk toen zij en Haley gingen bellen met Mackenzie

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ja, Alex. In het begon vond ik haar niks maar ben wel aan haar gewend geraakt, en ze loopt altijd zo lekker te zeiken op Haley.

Ik ga de Santa's episode kijken!

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Die Santa's episode is wederom briljant, Phil en zijn kerstboom

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

FillumGek wrote:

Haha op Hawaii bedoel je? Die episode is geweldig, mede door de locatie

En Eline, je bedoeld Alex denk ik? Ze is wel het minst leuk vind ik, paar keer om gelachen. In seizoen 2 lag ik wel in een deuk toen zij en Haley gingen bellen met Mackenzie

Ja op Hawai!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Cameron met zijn zanggroepje en het getier op de homeless Santa, ik vind het nu al geweldig.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

In het begin vond ik dat wel grappig, die scene, maar die homeless Santa vind ik verder niet zo boeiend. Behalve wanneer die het huis weer verliet, met zijn actie

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dat filmpje van Manny wanneer hij Jay zo liet schrikken.

Ondertussen bij aflevering 10 en het is verbazend dat de kwaliteit zo constant is. Heb er nog geen mindere aflevering tussen gehad.

Jij bent ondertussen al bij seizoen 2 toch Jordy? Enig idee tot waar ze zijn in Amerika?

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Wees gerust, t/m waar ik ben, episode 6 van seizoen 2 zitten er eigenlijk geen zwakke afleveringen bij.

In Amerika zijn ze bij aflevering 17. Weet niet wanneer 18 uitkomt. Er komt in elk geval een 3e seizoen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dat horen we graag!

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Net de Halloween episode gezien. Wauw, echt erg vet hoe ze hun huis hadden versierd en hun geniale plannen. Wou stiekem zelf graag meedoen

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Dat is de laatste aflevering die ik heb gezien, dus vanaf nu ben je mij voorbij!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

De vader van Manny! Ik was al nieuwsgierig naar hem, en hoe hij om zou gaan met Jay..of beter gezegd, Jay met hém.

En de baby die naar Scarface kijkt Hoe verzin je het?

Laatst nog een discussie gehad @ frustratie topic over mannen die doen alsof ze terminaal zijn wanneer ze iets hebben.. Phil is het bewijs! 'Ahw ahw aaaaw! OK it's cancer!' 'There is an alien inside of me!!'

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Jessen0wnt wrote:

Dat is de laatste aflevering die ik heb gezien, dus vanaf nu ben je mij voorbij!

Ik ga hard

Elineloves wrote:

Laatst nog een discussie gehad @ frustratie topic over mannen die doen alsof ze terminaal zijn wanneer ze iets hebben.. Phil is het bewijs! 'Ahw ahw aaaaw! OK it's cancer!' 'There is an alien inside of me!!'

Ja klopt ook. Maar ik heb weer in een deuk gelegen door die overdreven reactie van Phil Vooral dat 'cancer', meteen van het ergste uitgaan ook.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Het zijn ook echt van die kleine dingetjes die uit het leven gegrepen zijn. Relatie, één van de twee doet iets fout en de ander laat diegene 'boeten' en allerlei dingen verzinnen om het goed te maken. Denk dat we dat allemaal wel eens gedaan hebben, allang niet meer boos zijn over iets maar toch de ander zijn best laten doen.

Martijnnn

• 2248 messages
  • 2407 votes

Haha in 2 dagen de posts in dit topic verdubbeld, een aantal fanatiekelingen hier! Maar dat mag ook wel bij zon serie

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Inderdaad, het topic leeft! Heb ondertussen ook al 2 vriendinnen gedwongen de serie eens te kijken, en die zijn ook al overstag gegaan.

''I ghate the dog butler!'' Ik vind Barkley ook wel tof. Hoe Gloria Barkley de trappen opsleept.. geweldig.

Leuke LOTR grap ook van Phil, wat een fantasie heeft die man toch.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.