• 177.924 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.314 votes
Profile

Modern Family

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Luke met zijn paintbalgeweer

De groepsafleveringen zijn altijd het leukste.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Cam is een baas, met zijn cola blikje. Mitch en Cam blijven toch echt 't leukst.

Phil was ook leuk in zijn pak.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

-I'm the new manny.

-Am I being replaced?

Was weer erg leuk. Cam en Mitch met hun planners, schitterend.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Wat wordt hier toch weinig gereageerd

Nieuwe aflevering was erg leuk.

Phil met dat huis, Manny, Cam en Luke op het sportveld en Claire met issues op het werk van Jay.

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

Ja, jij blijft wel enthousiast, he? Ik zag gisteren een stukje van een wat recentere aflevering en heb sterk de indruk dat het de serie niet meer zo goed is als de eerste twee seizoenen.

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Phil met dat modelbouwding .

Als hij in totale paniek schreuuwt NOBODY PANIC!! lig ik in een deuk.

en Hayley aan het zwembad.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik vind met name dit laatste seizoen echt dramatisch slecht. Kan vrijwel geen enkel lachje meer vanaf.

Koen87

• 437 messages
  • 1244 votes

Ik vind het wel meevallen, helemaal als je het tegen de afzwakking van o.a. HIMYM & New Girl afzet. Afijn, ik vermaak me nog wel met Modern Family.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Koen87 wrote:

Ik vind het wel meevallen, helemaal als je het tegen de afzwakking van o.a. HIMYM & New Girl afzet. Afijn, ik vermaak me nog wel met Modern Family.

Dit heb ik nou ook ja.

Modern Family zal ongetwijfeld iets minder geniaal zijn, dat overkomt 90% van de series na een paar seizoenen, maar het haalt nog altijd een uitstekend niveau, omdat alle personages zo goed geschreven zijn. Series als HIMYM hebben het veel moeilijker om nog iets leuks in beeld te brengen. Ik verheug me weer op morgen!

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Ik vind dit helemaal niet minder worden. Erger me wel kapot aan dat dochtertje van Cam en Mitch maar dat was al een paar seizoenen zo.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Veruit het minste personage uit heel de reeks. Sta geloof ik nog een aflevering achter maar het niveau blijft naar mijn gevoel wel hetzelfde. Al mogen eventuele zwangerschappen uitblijven, werkelijk nefast voor een sitcom.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

American Hustle en Breaking Bad winnen SAG Awards | nu.nl/film | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Modern Family won voor de vierde keer de award voor beste acteursensemble in een komedieserie.

Modern Family-acteur Ty Burrell won voor de eerste keer de award in de categorie beste acteur in een komedieserie.

Terecht. Modern Family is nog steeds erg geestig en Phil is geniaal goed.

De nieuwe aflevering van deze week was erg grappig, speelde zich grotendeels op de school van Manny en Luke af met iedereen erbij. Kijk ik het als enige nog? Boo!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Recognize! Modern Family bij de SAGs!

https://pbs.twimg.com/media/BeVT-1-CUAEajW6.jpg

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ja, die is goed opgedroogd. Maar ze is nog steeds pas 15 jaar geloof ik he? Weird.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ze loopt wat voor op leeftijdsgenoten . Eind vd maand 16 geloof ik, wel erg bizar idd. Gevalletje a la Angie Varona.

Fortune

• 4311 messages
  • 2769 votes

Wow. Rare boezem..

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Naomi Watts wrote:

Ze loopt wat voor op leeftijdsgenoten . Eind vd maand 16 geloof ik, wel erg bizar idd. Gevalletje a la Angie Varona.

Nee, ze is echt 15, heb het nagekeken. 28 januari 1998.

Ze zou in de serie wel iets meer verhaal mogen krijgen. Dat ze daar een nerdje is weet ik wel, maar ze blijft wel een beetje een achtergrondkarakter.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Klopt, en volgende week (eind vd maand 16 ).

Op zich zou (al loop ik nog achter) je de uitdieping over alle personages moeten verspreiden. Vooral raar omdat Sarah Hyland's personage wel meer uitdieping krijgt. Al kan je straks niet meer om haar heen lijkt me, vooral omdat ze ouder wordt. Dan moet je haar wel meer laten doen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Jezus. Die borsten. Flink aanwezig zeg.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Naomi Watts wrote:

Klopt, en volgende week (eind vd maand 16 ).

Op zich zou (al loop ik nog achter) je de uitdieping over alle personages moeten verspreiden. Vooral raar omdat Sarah Hyland's personage wel meer uitdieping krijgt. Al kan je straks niet meer om haar heen lijkt me, vooral omdat ze ouder wordt. Dan moet je haar wel meer laten doen.

Ja, inderdaad. Manny en Luke zie je bv op hun nieuwe school. Zij krijgen leuke verhalen. Haley zit er een beetje tussenin en Alex krijgt vrij weinig tijd. Al was ze in de meest recente aflevering wel prominent aanwezig. Leuke meiden, mogen wel vaker in beeld komen. Ook omdat ze toch wel komisch talent hebben.

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Die aflevering met schoolstress Alex was zelfs lichtelijk ontroerend.

Fortune

• 4311 messages
  • 2769 votes

Ik kijk het nog sporadisch. Nieuwe aflevering van wel weer grappig. Die fight in de kantine en die scene in de kelder

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Haha, heb me dood gelachen met de nieuwe aflevering in Las Vegas. Heerlijk, al die onderlinge misverstanden.

Dit was trouwens de eerste aflevering zonder 1 van de kinderen geloof ik. Ook wel eens leuk.

deLeeuw

• 678 messages
  • 1943 votes

Was inderdaad een mooie aflevering.

Wat meer afleveringen zonder de twee dochters kan in ieder geval geen kwaad. Ze spelen wat mij betreft de laatste tijd steeds onnatuurlijker, minder grappig en beginnen soms gewoon op je zenuwen te werken.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ja, inderdaad leuk dat het om de volwassenen draaide. Manny vind ik steeds minder grappig worden (En ik vond hem al niet echt denderend) en verder sluit ik me aan bij wat deLeeuw zegt over de meiden.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Haha, die nieuwe aflevering in Australie. De leukste van dit seizoen, zelfs 1 van de leukste afleveringen van de hele serie!

Crocodile Dunphy Haha, hoe verzin je het.

Wat zagen Gloria, Alex en Haley er trouwens weer goed uit zeg. Ook erg gelachen om het verhaal van Cam en Mitch, maar de boob-hunt van Manny en Luke was ook humor.

En zelfs nog een wijze les op het einde die ik wel goed vond.

Top.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Mhahaha, kijk ik de nieuwe Simpsons...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Kijkt niemand dit? Zelfs Elineloves niet?

Ik ging vorige week stuk om die hond op het skateboard

http://24.media.tumblr.com/8abc98af25f29fc4c19039a4bb52eb5b/tumblr_n55yflHvxw1rt41aao1_500.gif

deLeeuw

• 678 messages
  • 1943 votes

Dan zal je dit ook wel amuseren Ajax&Litmanen1. Skateboarden, surfen, noem maar op.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Eline kijkt wel maar ze is niet meer zo enthousiast. Ben er eigenlijk een beetje klaar mee.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.