• 177.945 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.602 votes
Profile

Modern Family

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Haha ja als Barkley ooit ergens wordt geveild ben ik de eerste hoor!

Heb vanmiddag de leukste episode van Gloria gezien, met de verjaardag van Manny. Is gewoon de hele aflevering kwaad, met dat accent

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Ook geweldig het einde van Halloween-aflevering. Als iedereen haar belachelijk maakt, en ze op het eind boos wegloopt. Zeker een minuut lang keihard zitten huilen van het lachen. Alleen bij modern family kan me dit zomaar opeens overkomen

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Nog één aflevering en ik ben door seizoen 1 heen! Geweldige serie.

Even wat leuke scènes waar ik dubbel om heb gelegen:

- Leuk dat steeds dat ‘Gayprobleem’ terugkomt, de reacties van Mitchell er op zijn schitterend.

*Enter destination.*

HELL.

*Mexican food.*

AH SHUT UP!

Dat met die ‘gay’vriend van Jay, dat was zo duidelijk als wat maar die blikken van Jay.. geweldig.

Huis Dunphy’s: Natuurlijk het alom bekende ‘vrouwen snappen niks van technologie’. Dat liedje van Phil over de thermostaat, ik zou echt helemaal stuk gaan als iemand zo naast me stond ‘’ makes it cold, cold, cold.. ‘’ ‘’makes it hold, hold, hold..’’

- Hailey’s rij-examen, met die grote, brede neger Daar zou ik ook nerveus van worden, zeker wanneer hij dat lachje liet zien.

Jay zijn ‘positive thinking’ schilderijtje, sjongejonge.. Ik was nog niet uitgelachen of Mitchell begon zijn ‘mijn baas is een zak’ tirade. Altijd op het meest fucky moment, als je baas nog daadwerkelijk in de buurt is ook. Het tempo van de grappen is echt geweldig, de ene na de andere. Die scène waar Mitchell en Cam het moment aan het naspelen waren, met: What? Shout! A little bit louder. SHOUT. A little bit louder now! SHOUTTTT! He he he he. Ik zat lachend achter de pc mee te zingen: ‘You know you make me wanna..’ Cam is geweldig.

En werkelijk.. Fly-za minelli. Hoe verzin je het?

- Cameron in het eettentje met Gloria, als hij bezig is aan zijn spicey food.. I FEEL LIKE I ATE THE SUN! Beschamend, had hij maar niet zo eigenwijs moeten zijn. En tegelijkertijd loopt Mitchell in een jurk rond. Heerlijk stel!

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Haha op twitter zijn ze ook geweldig.

commentaar: Rumor is @SofiaVergara likes animal prints.

Eric Stonestreet's photos - Rumor is @SofiaVergara likes animal prints. | Plixi

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Haha nice! Vanavond nog maar eens een paar episodes kijken. Ook echt een briljante scene wanneer Phil, Haley en Alex samen in de auto zitten op weg naar Manny's verjaardag en gezamenlijk in janken uitbarsten

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik heb en hoef geen Twitter, maar stiekem zou het wel leuk zijn om ze te volgen daar. Kan dat ook zonder account?

Skycrawler

• 741 messages
  • 0 votes

Als ze geen privéslot op hun account hebben zijn ze volgbaar.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Zo te zien zijn deze twee heren, die me toch het interessant lijken, wel te volgen.

http://twitter.com/ericstonestreet#

http://twitter.com/jessetyler#

Kijk nou hoe lief!

(afbeelding)

Die twee zijn in real toch ook gay neem ik aan he? Anders spelen ze het helemaal overtuigend.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Pagina terug zie je alle twitteracounts die ik volg/heb weten te vinden.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Elineloves wrote:

Die twee zijn in real toch ook gay neem ik aan he? Anders spelen ze het helemaal overtuigend.

Ja, lijkt me duidelijk

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Off-topic verwijderd.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Jessen0wnt wrote:

(quote)

Ja, lijkt me duidelijk

Nee, het mooie is dat de 'normaalste' homo in de film, Mitch, in het echt homo is. De vrouwelijkere homo, Cam dus, is in het echt hetero.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Haha, hoe tof is dat! Echt chapeau dan hoor voor hem, dat hij zó goed kan spelen, en zich helemaal in er lijkt te verliezen.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Haha, inderdaad heel tof. Mitch komt wel iets natuurlijker over, maar dat is dus omdat hij ook echt is. Ik zou het eerder andersom gokken.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ja hier las ik het. Er blijken veel gevallen te zijn die denken dat Cam de echte homo in real life is hehe.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Leuk als je zijn vrouw bent, dan kun je zeggen dat je getrouwd bent met een man die een ubergay speelt in een serie.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Ik zou ze eerder beide homo schatten, maar ja bevestigd alleen dat het wereldse acteurs zijn. Ik moet jullie trouwens aanraden om even te youtube-en naar ''Modern Family interviews'' best veel results, en ze zijn stuk voor stuk echt leuk om te kijken. Alex is in het echt een ''echt'' dametje ipv in de serie.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik ben door seizoen 1 heen, dus moet op zoek naar het tweede seizoen. In de tussentijd is dat wel een goed idee! Anders krijg ik afkickverschijnselen.

Laatste episode van het seizoen was ook leuk, Mitch met zijn duif. \

Gloria met haar: Agh gcome on gits not a gbig deal. *smak* dat gezicht van Phil. Schitterend.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Verwacht er niet te veel van, voornamelijk promotie-dingen. Maar altijd leuk om ze gewoon weer even te zien en te horen praten. Betekent dit dat ik een fan ben XD

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Haha blijkbaar wel! Hoe hebben jullie trouwens S2 gekeken, was dat met NL subs of zonder?

Ik ben de fan hier geloof ik, 13 maart de eerste aflevering gezien en nu ben ik al door het eerste seizoen heen.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Ik kijk het op tv, dus dat is dan wel met subs. De serie lijkt me eigenlijk veel leuker zonder subs of met engelse, die dialogen zijn gewoon geweldig, moeten puur blijven... Nu is dit Amerikaanse gelukkig wel makkelijk te volgen

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ben je er al achter bij welke episode ze hier in Nederland zijn op tv?

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

De laatste was met Phil die een meisjesvest draagt. Wellicht weet Fillumgek dat?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Sowieso seizoen 2 dan, want ik ken 'm niet.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Geen idee, ik kijk het niet op tv. Ik heb gewoon losse torrents gedownload zonder subs. Heb de afleveringen ook vlak achter elkaar gekeken dus ik zou ook niet meer precies weten welke episode over wat voor onderwerp gaat

Maar volgens mij was dat aan het begin van seizoen 2 idd. Moet ondertussen nog maar 6 afleveringen

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik vind maar vanaf S2E15, dus moet straks nog maar wat dieper graven.

Blijft een leuk Phil moment.

En toch moet ik echt ontzettend lachen bij deze:

hey hey hey hey!

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Haha of Ed met zijn plantenspuit voor Manny. Geniaal!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Deze kende ik nog niet, Cam en Mitch weer..

Dat 'Casablanca' er ook weer achteraan

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Haha, no you can't MARIO. XD

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Alex (Ariel Winter) op de rode loper gezien, wat een mooie meid! Een echte fashionista. Wat een verschil met de serie zeg, ongelofelijk. Haar gezichtje is ook veel sprekender zo.

Helaas komt haar personage nog niet echt uit de verf en blijft ze voornamelijk op de achtergrond. Wat ik wel een mooi Alex momentje vond, is die aflevering waar ze naar het schoolbal moest maar niet wou, en hoe ze dat met haar moeder besprak. Toen kregen we een andere kant te zien van deze nerdy tomboy.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.