- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Modern Family
Modern Family
FlyLo
-
- 1070 messages
- 745 votes
Nog geen topic voor wat misschien de beste nog lopende comedy reeks is?
De serie is van ABC en doet in veel opzichten denken aan Arrested Development: het onderwerp is een gestoorde familie en het geheel wordt in documentaire-stijl gefilmd. De reeks was genomineerd voor een Golden Globe voor Best Comedy Series. Jammer genoeg ging Glee ging met de prijs lopen.
Voor de twijfelaars: de cast bestaat uit onder meer Ed 'Al Bundy' O'Neill.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
De pilot was goed, maar aflevering twee had iets te veel awkward-humor, maar op zich is het best aardig. Ga dit seizoen wel kijken.
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
wow! deze serie is echt té vet! ik kijk het 'ouderwets' na glee. maar ik ben een echte gleek, maar geniet miss nog wel meer van mf! en wat is 'al bundy' hier leuk! veel leuker dan mwc!
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Zijn er nog meer users die helemaal weg zijn van deze super droge serie? Echt, ik ben niet gauw tevreden, maar elke week lig ik plat van het lachen. Phil en Manny vind ik het hoogtepunt van deze serie, maar de hele cast is geweldig!
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Aflevering van gister was geniaal! Klapte zelfs in mijn handen om sommige grappen 
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Haha inderdaad! Aanrader voor alle twitter-users. Follow them, hilarisch 24 uur per dag 
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
wat is hun twitter? en worden er dan ook dingen verklapt uit latere episodes? anders hoeft het voor mij niet...
JB.
-
- 149 messages
- 293 votes
Hele leuke serie inderdaad. Als je er meer hebt gezien is het wel wat van hetzelfde, maar blijft leuk.
Ook goed dat elke aflevering lekker goed afloopt. Bij films soms een hekel aan, maar bij deze serie is dat goed gekozen.