- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Modern Family
Modern Family
FlyLo
-
- 1070 messages
- 745 votes
Nog geen topic voor wat misschien de beste nog lopende comedy reeks is?
De serie is van ABC en doet in veel opzichten denken aan Arrested Development: het onderwerp is een gestoorde familie en het geheel wordt in documentaire-stijl gefilmd. De reeks was genomineerd voor een Golden Globe voor Best Comedy Series. Jammer genoeg ging Glee ging met de prijs lopen.
Voor de twijfelaars: de cast bestaat uit onder meer Ed 'Al Bundy' O'Neill.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
De pilot was goed, maar aflevering twee had iets te veel awkward-humor, maar op zich is het best aardig. Ga dit seizoen wel kijken.
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
wow! deze serie is echt té vet! ik kijk het 'ouderwets' na glee. maar ik ben een echte gleek, maar geniet miss nog wel meer van mf! en wat is 'al bundy' hier leuk! veel leuker dan mwc!
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Zijn er nog meer users die helemaal weg zijn van deze super droge serie? Echt, ik ben niet gauw tevreden, maar elke week lig ik plat van het lachen. Phil en Manny vind ik het hoogtepunt van deze serie, maar de hele cast is geweldig!
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Aflevering van gister was geniaal! Klapte zelfs in mijn handen om sommige grappen 
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Haha inderdaad! Aanrader voor alle twitter-users. Follow them, hilarisch 24 uur per dag 
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
wat is hun twitter? en worden er dan ook dingen verklapt uit latere episodes? anders hoeft het voor mij niet...
JB.
-
- 149 messages
- 293 votes
Hele leuke serie inderdaad. Als je er meer hebt gezien is het wel wat van hetzelfde, maar blijft leuk.
Ook goed dat elke aflevering lekker goed afloopt. Bij films soms een hekel aan, maar bij deze serie is dat goed gekozen.
Phil en Manny zijn inderdaad goed, maar ook Cameron is leuk. Hoe hij met hun dochter in een van de eerste afleveringen op de muziek van The Lion King binnenkwam.....toen wist ik dat het een goede serie was 
Ik vind Married with Children trouwens helemaal niks, maar Ed O'Neill is in deze serie ook perfect gecast.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Deze heb ik en volg ik. En nee ze verraden niks. Raad vooral StarringRico (Manny) aan, hij post het meest en zijn twipics zijn geweldig.
http://twitter.com/#!/ericstonestreet
http://twitter.com/#!/SofiaVergara
http://twitter.com/#!/StarringRico
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Aflevering van vorige week was echt weer briljant. Lijkt elke weer beter te worden. Knap!
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Vanavond oppassen bij de buren, kinderen naar bed en dan kan ik eindelijk een keer helemaal alleen, in een hopelijk stil huis, genieten van Modern Family. Volgens mij ervaar ik dit als een uitzonderlijke kijkervaring. Nu al zin in 
Martijnnn
-
- 2248 messages
- 2407 votes
Net aflevering 2 gezien, (al wat willekeurige andere afleveringen gezien maar nu even op volgorde begonnen) en jezus wat briljant. Vooral Phil en Cameron zijn zo grappig. Alleen al om de manier waarop die Phil praat en beweegt moet ik lachen. Kwam niet meer bij toen mevrouw de buurvrouw de fiets terug kwam brengen De grap opeens is niet eens zo heel leuk, maar de uitvoering is perfect!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik ga de eerste afleveringen ook maar eens een kans geven. Paar keer een preview gezien op televisie, maar op de een of andere manier kom ik de serie zelf nooit tegen. Dan maar even via de laptop terugkijken, ben wel benieuwd of het iets is.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Ik dacht te menen dat het vorige week was afgelopen op tv, maar het bleek dat ik me vergist had in de zender. Het is echt de leukste serie die ik in tijden heb gezien, zal ook de seizoen kopen wanneer ik geld heb en ze uitkomen met NL subs.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Is Ed in deze serie even grappig als in Married with Children? Hij is namelijk de voornaamste reden waarom ik wil beginnen met de serie.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Ken Married with Children niet, maar Ed speelt werkelijk waar een geestig hoofd van deze opmerkelijke familie, hij lijkt als enige een beetje ''normaal'' te zijn waardoor hij grappige blikken met de kijker weet te werpen als het weer zo ver is.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Met pijn in mijn hart deze week Modern Family over slaan, ik laat me moeder lekker wanhopige huisvrouwen kijken en dan kan ik beter voorbereiden voor me SE week, hoewel... dat niet met alle plezier gebeurd.
Martijnnn
-
- 2248 messages
- 2407 votes
Is Ed in deze serie even grappig als in Married with Children? Hij is namelijk de voornaamste reden waarom ik wil beginnen met de serie.
Het is wel een andere rol. Maar vind hem wel erg grappig, vaak door de dingen die hij zegt zonder erbij na te denken. Hij is wel de lompste van het stel. Maar goed er zijn veel meer redenen om deze serie te gaan kijken! Zou gewoon een keer een aflevering gaan kijken, is toch maar 20 minuten! 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Heb de eerste paar eps gezien nu. Even wennen aan de mockumentary stijl maar het is erg vermakelijk. Ik dacht dat Ed het grappigst zou zijn, maar tot nu toe vind ik dat Phil, wat een gast 
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Van de kinderen is duidelijk Manny het leukst haha.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
De eerste 12 afleveringen gezien nu en het wordt beter en beter! Phil is echt mijn held in de serie. Geweldig hoe hij voor de camera dingen vertelt over o.a. good parenting en in de mockumentary alles weer compleet fout ziet gaan
Sowieso is alleen de manier waarop ie zich gedraagt briljant. En van dat accent van Gloria schiet ik ook regelmatig in de lach
Mooiste is dat iedereen in de serie gewoon grappig is, hilarisch!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Moet dit ook maar weer eens oppikken, maar gek genoeg komen full blood comedies altijd op een tweede plan wat betreft series. Maar Modern Family is toch wel buiten categorie i.t.t. een HIMYM bvb. Sofia Vergara blijft voor mij de ster van de serie, erg ondergewaardeerd ook. Ze is werkelijk hilarisch.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Je gaat snel Jordy! Ik wou aan de eerste episode beginnen maar koos toch weer voor iets anders. Binnenkort toch maar eens een start maken en wat afleveringen achter elkaar kijken. Reacties hier worden steeds veelbelovender.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Hehe, ja het scheelt dat zo'n aflevering 20 minuten is dus die zet ik altijd 'snel even op', maar vaak worden dat er meerdere achter elkaar dus dan gaat het hard. Maar ik raad het aan om te bekijken. Het was voor mij even wennen aan de documentaire-stijl en gebrek aan lachband omdat ik dat gewend ben, maar ik was na de eerste ep verkocht 
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
@eline: wou al keer eerder reageren, nu dan maar echt:
modern family is naast dexter (duh) het beste wat ik heb gezien en zie lately. ik denk bij O'Neill nooit aan married with...alle karakters zijn leuk. vaak zijn er maar een paar, maar ook de kinderen zijn grappig. en het is een heel stabiele serie. het is elke week goed. ok, soms heb je uitschieters. het is verder herkenbaar soms, wat ook wel es lekker is.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Oke, ik ben om. Net aflevering 1 en 2 gezien, en Mitchell en Cameron zijn mijn nieuwe helden. Hoewel, Phil is ook ge-wel-dig! Ze zijn echt allemaal super leuk, van jong tot oud.
Dit gaat me zó goed bevallen, lang geleden dat ik met een big smile naar een comedyserie zat te kijken. Paar keer flink hardop moeten lachen, bijvoorbeeld bij: ''Excuuuse me, Meryl Streep can play Batman and be the right choice! ''
Geweldig geschreven, ik ben vol lof. Gelukkig ook geen enkele keer het Married With Children gevoel gehad bij Ed. Ik ga snel verder met nog wat afleveringen!
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Tof om te horen, Eline! Ik ben op het moment ook aan het kijken hehe. Aflevering S01E22. Werkelijk hilarisch, jammer dat de serie pas bij S02E17 is, dan moet ik binnenkort lang wachten op elke nieuwe episode
Leuke is dat iedereen gewoon leuk is. Gloria vind ik ook echt tof met dat accent en haar pit. Jay is prachtig met zijn uitdrukkingen en Manny als het te volwassen onderdeurtje. Luke vind ik het grappigste kind en Phil is een ware held. Heerlijk hoe hij zich vaak gedraagt met zijn kinderlijke enthousiasme.
Goed ook dat ze niet voor een overdreven homokoppel hebben gekozen. Dus geen roze handtasjes of zwaar foute accenten. Mitch is zelfs best normaal qua gedrag, Cam daarentegen is heerlijk droog met zijn emoties die die moeilijk in bedwang kan houden. En Lily is lief. Top serie, nu snel verder!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Het kijkt echt heerlijk weg! Ondertussen 3 en 4 ook gekeken, en stiekem vind ik Dylan ook wel erg leuk hoor, mooi mannetje! Hoewel hij wel iets te jong is voor mij, geloof ik, hehe. Als je niet oppast kijk je zo een hele nacht lang, dus ik denk dat ik het bij deze 4 laat voor vannacht en morgen weer verder ga. Deze serie ga ik wel echt op de voet volgen, geen twijfel mogelijk.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Haha dylan met zijn ''under the moon'' liedje ofzo. Kan er nog steeds om lachen en is toch zeker een paar weken geleden dat ik die aflevering heb gezien. Prachtig ook als op het eind de gehele cast het liedje neuriet.