- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Modern Family
Modern Family
Musicer
-
- 614 messages
- 652 votes
"Two birds with one bullet."
Colombian style 
ibendb
-
- 5037 messages
- 3216 votes
Ik ben vandaag beginnen kijken naar deze fantastische serie. De Pilot en tweede afl. Waren echt hilarisch. Ik heb me ziek gelachen toen Mitchell die chinees uitziende vrouw (die uit Denver komt) zat te beledigen. Ik ga hier van genieten.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Je hebt nog veel moois voor de boeg Iben! Ze zijn echt hilarisch.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Vond je de nieuwe vandaag leuk, Eline? Vond deze vrij saai, niet 1x echt gelachen. Is een zeldzaamheid bij MF, bijna elke aflevering vind ik wel geinig.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nog niet gekeken, staat vanmiddag op 't programma. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
God, echt niet leuk nee. Heb ook niet kunnen lachen. Vond het allemaal vrij overdreven, en er zat ook weinig vaart in.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Morgen speelt de nieuwe aflevering Modern Family zich af in Disneyland, schijnt erg leuk te worden! 

Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Lol, Cam en Lilly
Wie is dat joch achter Hailey? Nieuwe lover? Ben benieuwd.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Volgens is dat toch Dylan, de ex van Haley?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Echt? Dan heeft ie plots wel een heeeel suf kapsel.

The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ge-wel-di-ge aflevering! 
Al die momenten in Disneyland zijn wel erg grappig. Dit soort afleveringen met de complete familie samen vind ik altijd erg leuk!
Haley met die Brother-John beer 
@ Elineloves, die jongen op de foto was geen Dylan, maar grappig genoeg zit Dylan wel in de aflevering 
Gelukkig heeft MF de komende 2 weken nog afleveringen, dan zit het seizoen er helaas weer op.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hailey is zó knap.
Jeetje!
Leuke aflevering inderdaad, als de hele bende samen is, is de humor toch het sterkst. Leuk om Dylan weer te zien!
Gloria haar 'probleempje' was ZO herkenbaar, haha.
Musicer
-
- 614 messages
- 652 votes
Vernieuwd voor een vierde seizoen! (tvbythenumbers)
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Gelukkig, maar ik ging er ook wel vanuit dat er een seizoen 4 kwam. Serie wordt zeer goed bekeken in Amerika en is nog steeds enorm leuk.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Geweldig leuke nieuwe aflevering!
Als ze allemaal in dat schilderij voor Alex haar project zitten 
Damn, wat een heerlijke serie. Nog maar 1 te gaan en ook bij dit zit het seizoen er helaas op.
ibendb
-
- 5037 messages
- 3216 votes
Gisteravond heb ik naar Aflevering 3 en 4 van seizoen 1. Ik heb eigenlijk niet echt zo veel gelachen. De grappen waren erg voorspelbaar, eerlijk gezegd. Dat met die fiets zag je toch wel aankomen. Waar ik echt mee in een deuk lag, waren de uitspraken van Gloria. Soms echt grappig.
How do you call that in English? A PRRHHRRRT *Draait met hand in de lucht.
- A Helicopter.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Cam en Mitch zijn het meest ideale koppel ever. God wat leefde ik met ze mee.
En oooh my Gosh, dat einde met Gloria! Schitterend! Wil Jay zijn gezicht wel eens zien.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Aardige seizoensfinale. Mitch en Cam zijn inderdaad erg leuk samen, je gunt ze ook het beste. Wel weer irritant dat Gloria zwanger is. Hou eens op altijd trouwerijen en zwangerschappen in series te verwerken die dat helemaal niet nodig hebben. Vond Alex ook grappig met haar gay-prom-date
Idem bij Jay met zijn balletoptreden, haha.
En nu weer maanden wachten op een nieuwe aflevering, snik.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ja en Hailey off 2 college. Ben benieuwd hoe dat verder gaat.
ibendb
-
- 5037 messages
- 3216 votes
Ik heb gisteren een aflevering van seizoen 3 gezien. Het was die met die clowns. Die aflevering was echt grappig. Die "vete" tussen Phil en die andere mevrouw zorgde voor wat hilarische momenten.
Here, i have something for your kid. (Geeft een doos met Cornflakes)
There's a gift in it, Spoiler; It's Diabetes.

The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes

Oja, komende week begint de serie weer! Heel veel zin in!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hopelijk wel beter dan het tegenvallende 2e seizoen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Hopelijk wel beter dan het tegenvallende 2e seizoen.
Maar seizoen 3 volgde daarna nog lieve schat 
Volgende week begint dus seizoen 4. En eerlijk, ik vind MF juist van een zeer constant hoog niveau, buiten het feit dat niet elke aflevering even geniaal is. Maar itt andere komedie-series kent MF maar heel weinig missers.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Oh ja. Dat bedoel ik. Goeiemorgen Eline. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik moest even hard lachen toen Mitch in de auto zat en Cam op de vrouw aan 't flippen was. Die knuffels bovenop de auto. 
En Phil ook, met zijn opmerking over Gloria. 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ja dat met die auto was zeker het mooist
Blij dat het weer begonnen is.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Don't be disrespectful, anybody can do it with Gloria 
Haha, heerlijk dat constante gegeil van Phil op Gloria.
Sowieso een prima aflevering, heb me erg vermaakt. Dat shot van die sexende knuffels 
Outblasty
-
- 167 messages
- 779 votes
Beetje een matige aflevering vond ik al zaten er zeker wel wat grappige momenten tussen.
DBTim
-
- 854 messages
- 1151 votes
Moet seizoen 3 nog kijken, maar ben toch maar gewoon begonnen met het kijken van seizoen 4. Lily is ineens 'groot' dus dat was wel even wennen. Vond het voor de rest weer een erg vermakelijke aflevering. Vond het alleen jammer dat de aflevering om Jay & Gloria draaide, vind hun toch de minste in de serie.
Dat Jay wilde vluchten maar in het water terecht kwam was geweldig haha. De tweede keer dat ie in het water terecht kwam zag je alleen wel van een kilometer aankomen