- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Modern Family
Modern Family
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Phil over Haley en seks
Manny die langs die meid rijdt met de auto is ook hilarisch.
Best een leuke aflevering dit keer. Gelukkig maar.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Oh god, die zogenaamde Nederlanders waren tenenkrommend.
Wat verschrikkelijk zeg. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Haha die nieuwe aflevering 
- Nobody calls him grandpa!
- Luke: I do...

Vond het toch wel weer geslaagd, met de ''monstruerende'' vrouwen 
Wel jammer dat ze niet snappen dat Nederlanders geen Duits of whatever praten.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha inderdaad, echt een belachelijk accent.
De monstuerende vrouwen waren inderdaad leuk, net als de surprise b-day party. 'You named our daughter after a pig?!' Hehe.
'' Its better to be calm like Jay and me. .... Like Jay. ''
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Die pedo opmerking van Cam op het einde was trouwens ook...haha
'You're still that sexy little eight year old I fell in love with' 
Zo soms haalt MF toch wel weer een erg hoog niveau, heerlijk! Dit is echt typisch een serie die ik nog eens volledig een 2e keer zal kijken.
Of het moment toen ze de boot op gingen:
Everybody follow the birthday flag.
What did you call me?

Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
'' That lady is my son!'' Goeie oneliners weer inderdaad. Lijkt alsof er weer een stijgende lijn in zit na een aantal mindere afleveringen. Yaay.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
'' That lady is my son!'' Goeie oneliners weer inderdaad. Lijkt alsof er weer een stijgende lijn in zit na een aantal mindere afleveringen. Yaay.
Haha ja die quote was ook al zo geniaal! 
Dit seizoen is het toch wat wisselvalliger, omdat seizoen 1 en 2 constant geniaal leuk waren. Maar ik blijf hier toch wel erg graag naar kijken.
Manny vind ik ook zo'n heerlijk grappig kereltje.
Ken je deze nog, van een aflevering kort terug?

Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha ja, geweldig.
Manny en Luke worden ook steeds leuker, vond die nooit echt denderend, maar dit soort dingen zijn hilarisch. De blik in zijn ogen ook. Van heel stoer naar WTF zijn we aan het doen. 
koenv
-
- 23 messages
- 182 votes
ook wel geniaal stukje over die vorige verjaardag, dan cancel ik de babysitter maar 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Leuk weer! Lily met haar melk
Fizbo weer eens in beeld ( “Uh oh, trouble in Queeradise!) , Phil die op wraak uit is.. en natuurlijk Jay en Manny (Dat dansje van hem bij de basketbal wedstrijd
)
Hiiii Griffin, how are you?
*stares at boobs* ehhhh, 13!

catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Kan niet wachten. Straks weer ff downloaden. Ik ben begin Februari begonnen en loop sinds 1,5 week helemaal bij. Balen dat ik dan in 1x 1,5 week Modern Family-loos was. Wat een geweldige show! Phil Dunphy is my hero!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Aardig, maar de vorige aflevering was vele malen grappiger. Maar dat was ook 1 van de leukste eps uit 3 seizoenen. Vandaag was Manny wel grappig. En die inkijk bij Gloria toch steeds, oei, oei 
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Is er al iets bekend over wanneer de nieuwe episode komt? Ik kan nergens wat vinden. Ik ben nu serieus moeizaam aan t afkicken.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik dacht pas half april.
Flink kut dat al die series dit steeds flikken.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Veels te lang. Ik heb mijn dosis Phil en Gloria nodig. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nog 4 afleveringen en dan is het seizoen alweer voorbij, moet je nog langer wachten. *Helpt niet echt* 
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Gewoon m'n blu-ray van Season 1 er weer in stoppen. 
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Binnen 1 week heb ik al bijna anderhalf seizoen versleten. Om even aan te geven wat voor een hoog niveau deze comedyserie haalt. Mijn helden zijn voorlopig Mitchel & Gloria ( heerlijk accent ). Ik heb net die aflevering zitten kijken waarin Gloria voor het eerst leert fietsen. Echt tranen met tuiten hier. 
Na Six Feet Under, inmiddels mijn favoriete serie! Ik denk dat ik aanstaande zondag al klaar ben met seizoen 2. En dan is het helaas even wachten tot seizoen 3 op dvd verkrijgbaar is.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Niet Phil bij je helden?
Maar ik heb het wel eens eerder gezegd, dit is de eerste serie waar ik de gehele cast oprecht grappig vind. Er zit niet 1 negatieve verzaker tussen. En dat is echt knap, want in mijn favoriete series zit altijd wel een mindere normaal gesproken.
Fortune
-
- 4314 messages
- 2772 votes
Ik vind iedereen ook echt grappig met name: Phil, Cameron en luke.
Wie ik minder vind zijn toch wel de dochters van Phil maar dan kan ook wel komen omdat de ene slim is en de andere dom.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Mijn helden zijn voorlopig Mitchel & Gloria ( heerlijk accent ).
Amen!
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Niet Phil bij je helden?
Net zoals jij vind ik iedereen uitstekend hoor, maar Phil behoort net niet tot mijn helden omdat hij een beetje hit & miss humor heeft. Soms geweldig droog, heel soms een beetje langdradig in deze verder vrij vlotte serie. Echter het betreft een klein minpunt, dat ik nu expres even heb uitvergroot.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
2.12 Fantastisch als Phil & Claire hun fascinatie voor b - films, liefst films over ernstig gemuteerde monsters, opbiechten en in de bioscoop tegen de ouders van het best presterende kind uit Alex `s klas aanlopen, die uiteraard een foreign film bezoeken. Verder ook veel gelachen om Jay `s vermeende seniliteit. Cam & Mitch blijven ook een fijn koppel, als Cam tegen Lily praat denkt Mitch vaak dat het voor hem bestemd is. 
2.13 Wederom een hilarische aflevering. Lekker genant allemaal en het slot dat de kinderen aan hun ouders gaven heeft een totaal ander effect dan zij aanvankelijk in gedachten hadden.
2.14 The Clive & Juliana story continues, na een vorig jaar foutgelopen Valentijnsdag.
En wat blijft Gloria leuk zeg. Prachtig hoe zij van iets als Valentijnsdag een wedstrijd weet te maken.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nieuwe aflevering was toch best leuk. Mitchell en Cam en hun auto
Claire op de radio was ook humor.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dat was ook 't enige leuke.
Mja, en Jay met zijn 'ex' ook wel.
jacobine_rodijk
-
- 2806 messages
- 9511 votes
Was onopvallend geregisseerd door Bryan "Heisenberg" Cranston, trouwens.
deLeeuw
-
- 678 messages
- 1943 votes
Dat was ook 't enige leuke.
Mja, en Jay met zijn 'ex' ook wel.
Haha oftewel genoeg humor voor 20 minuten 
Heerlijk en tegelijkertijd pijnlijk toch altijd die ene vernedering na de andere en altijd 100% kans op een gelukkig en luchtig einde. Goed dat nieuwe afleveringen weer 'beschikbaar' zijn!
Held die er bovenuit springt: Cameron

Outblasty
-
- 167 messages
- 779 votes
Haha wat is Luke een geweldig personage. Het zijn vaak maar kleine onbenullige stukjes die hij speelt maar wel vaak erg leuk 
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Luke is inderdaad erg leuk, vooral als hij zijn schattigheid als middel inzet om iets te verkrijgen.
Ik ben helaas alweer klaar met seizoen 2. Ik ben er echt doorheen gevlogen. Topserie!