- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Modern Family
Modern Family
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ja die presentatie was euhm...
Wauw. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wederom een fijne aflevering. Erg leuke Cam, sprong er voor mij toch wel bovenuit. En Phil he... Met zijn; 'Brothah from anothah mothah!'.
Verhaallijn rondom Jay/Gloria iets minder, maar ach.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Haha ja ik vond de nieuwe aflevering ook geweldig, met Cam als de hetro! Die zoen met die vrouw 
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Lang geleden dat ik nog zo in een deuk lag om een comedy. Gister aflevering 1 en 2 gezien van het laatste seizoen.
Echt volstrekt geniaal moment als ze staan te ruzieen met zn allen in de woonkamer, Mitchell per ongeluk over te adopteren jongetje begint en Cam in paniek als zn kitscherige feestattributen ter voorschijn haalt inclusief liedje.
.
Die kop van Jay ook: 'what the hell is happening?'
Kwam echt niet meer bij.
Tweede geniaal moment de sandwich rap van Phil (
) als ze door de supermarkt lopen. stuck in between two whole weat sliiiices, pastrami and swiss are my only viiicessss
Zo droog 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Aflevering 1 en 2 van het laatste seizoen.. Sandwich rap... ik heb iets gemist? Die scenes zeggen me niets. *zoekt*
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ja, die moet ik dan gezien hebben in Amerika, was episode 1 niet op die ranch? Zo ja, dan heb ik ze wel gezien maar herinner ik het me niet meer goed.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Seizoen 3 is sowieso hilarisch, ook zeker dankzij Phil. Oa zijn bezoekje met Halay aan de highschool en zijn poging om voor Luke een boomhut te bouwen zijn erg leuk.
Na the Big Bang Theory vind ik dit absoluut de leukste komedieserie van de laatste jaren. En er is toch genoeg leuks uitgekomen.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Heb je Arrested Development helemaal gezien?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nog nooit 1 aflevering 
Is het wat?
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Beste comedy ooit. 53 eps maar, dus daar ben je zo doorheen. Dan zie je hoeveel beter het kan dan bijv Big Bang Theory, en Modern Family. Modern Family doet het qua grappen ook prima, maar AD heeft nog meer lopende verhaallijnen door heel de serie heen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
''I sleepclown.'' 
Wederom een briljante aflevering zeg! Mitchell als vrachtwagenchauffeur, Phil met de massage..geweldig!
En dan nog dat stukje over Jay zijn printer tussendoor 
Net als de opmerking over een ''happy ending'', echt grappig.
En Haley zag er weer
uit!
Musicer
-
- 614 messages
- 652 votes
Phil met z'n alpaca, zo droog. 
En idd geweldig, die flashbacks naar eerdere afleveringen. Ze deden het al in de finale van seizoen 2 en altijd mooi te zien hoe ze bepaalde momenten toch vooraf lijken te plannen, zoals Phil en Jay op dat paard in 3x01.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nieuwe aflevering was niet enorm grappig, maar wel leuk om te kijken. Beetje een aflevering met levenslessen. Al met het pompoen lanceren wel grappig.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik vond hem niet zo heel leuk. Het begon wel leuk met Phil zijn man shake, maar verder.. beetje mwoah-mwoah. Niet echt hele sterke of scherpe humor, af en toe beetje klagerig/zeurderig. Keek wel redelijk weg, maar helaas. Toch minder dan anders.
Martijnnn
-
- 2248 messages
- 2409 votes
Dit is inderdaad ook niet een van mijn favorieten afleveringen. Alleen de laatste grap vond ik briljant. Shake was inderdaad ook wel leuk.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Potdomme, wat zag Haley er gruwelijk lekker uit in haar bikini zeg 
Leuke kerstaflevering!
Musicer
-
- 614 messages
- 652 votes
Barkley is back!
Geniaal, die terugkerende jokes 
Leuke aflevering, alleen is twee feestafleveringen na elkaar misschien wat te veel van het goede.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik vond 3x11 weer een mindere aflevering. Jammer, ik heb het gevoel dat er een dalende lijn in zit, wat niveau en humor betreft. Lijkt allemaal een beetje gemakkelijk scoren te worden en zelfs mijn favorieten Cam en Mitch wisten me niet echt meer te vermaken. De hele verhaallijn rondom Phil vond ik erg overdreven en eerder irritant dan grappig. Zonde.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik vond de aflevering best aardig, maar af en toe hebben ze wel wat gebrek aan inspiratie.
Wat ik trouwens op een ander forum las klopt ook wel. Het homokoppel heeft altijd ruzie of woordenwisselingen met elkaar. Beetje overdreven toch? Neem aan dat ze ook wel een gelukkig koppel zijn?
Gelukkig hebben we nog altijd Phil, die heerlijke opmerkingen heeft. Schitterende gast. Gloria was ook wel goed bezig in de aflevering.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
True. Cam/Mitch zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ook Jay niet, die af en toe lekker scherp uit de hoek kwam, is nu erg matig.
Snap wel dat de kijkcijfers zo gedaald zijn. Vond er ook nu weer weinig aan. En zelfs Gloria werkte me op mijn zenuwen, kun je nagaan..
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Vond de nieuwe ep van vandaag ook niet echt bijzonder. Jammer, want zeker in seizoen 1 en 2 heb ik echt heel vaak moeten lachen. Nu maar af en toe. Desondanks kijk ik wel nog steeds erg naar een nieuwe aflevering uit. Maar ze moeten wel eens wat origineler worden met de resterende eps.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Modern Family heeft vannacht een Golden Globe gewonnen in Amerika in de categorie:
Fijn dat deze erg leuke, gevatte serie de erkenning krijgt dat het verdiend.
FOK.nl / Nieuws / The Artist grote winnaar bij Golden Globes / FOK!film - film.fok.nl
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Eindelijk, Jay is weer op dreef.
: '' Why don't you greet me at the door wagging your tail? ''

The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Heerlijke nieuwe aflevering 
Claire die te kakken wordt gezet in het openbaar, het youtube filmpje, Jay die de hond en niet Gloria een handdoek geeft, Lily op de bruiloft en natuurlijk ook een doorweekte Gloria met forse inkijk nadat ze in het water sprong!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
'' Get her a towel, she's shaking like a leaf. '' En dan de hond afdrogen i.p.v. Gloria.
Heerlijk!
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Briljante aflevering was dit! Toespraak van Claire, Youtube filmpje, Lily's woordje, lachende Cameron, suicidiale hond, natte Gloria etc. 
Musicer
-
- 614 messages
- 652 votes
Een van de afleveringen in mei zal zich afspelen in Disneyland (US versie
)!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Redelijke aflevering weer.
Mitch/Jay boeide me niet, Hailey/Alex ook niet, Phil/Claire ook niet. Blijft Gloria/Cameron over, en dat had wel zijn grappige momenten.
Jammer weer, echt een minder seizoen tot nu toe.