• 178.094 movies
  • 12.213 shows
  • 33.984 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.934 votes
Profile

Modern Family

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Phil heeft een Emmy! Erg terecht.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Net de eerste twee episodes van 't nieuwe seizoen gezien, erg leuk. Met name de tweede was leuk, de eerste kende mindere momenten en moest t met name van Dylan en Mitch hebben. En de bijnaampjes natuurlijk. 'oldtimer' en 'hollywood'.

Aflevering 2 was ook leuk wat Mitch, Cam en Lily betreft. Erg leuk dat ze zo groot is geworden, kun je veel meer mee dan met een baby.

Lekker dat deze serie weer terug is! Had Gloria en haar accent toch wel gemist.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

AAAAHHHH, ik lees net op Twitter dat Sofia Vergara morgenmiddag (voor jullie vandaag dus al) op Broadway is in de Kmart om haar kledinglijn te promoten en dan kun je met dr op de foto en dr handtekening krijgen.

*springt als een dolle door de hotelkamer*

Daar moet ik heen! Ik wil op de foto met dr! Lijkt me zo cool om dr in het echt te ontmoeten, al is het maar voor 5 seconden!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Beide nieuwe afleveringen zonet gekeken, hilarisch!

Leuk dat Lily nu ook kan praten, zal best voor leuke momenten zorgen. Phil was ook weer hilarisch

PS: Eline, cool als je met haar op de foto gaat! Wil de foto wel zien.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ga het straks ook weer even oppakken, weet alleen even niet meer waar ik ben gestopt met seizoen 2

En succes Eline, lijkt me erg cool!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Maakt toch ook helemaal niet uit? Zit niet echt een rode draad in. Zal vanavond ook maar eens een begin maken aan S3.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Episode 20 volgens mij.

@NW

Weet ik wel, maar ik wil gewoon alles gezien hebben van een serie die ik leuk vind (logisch) en als ik nu wat gaten laat dan weet ik straks niet meer welke ik nog niet heb gezien. Daarom kijk ik het liefst alles in chronologische volgorde.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Wordt tijd dat je eens een followmy.tv account gaat maken, weet je tenminste waar je opgehouden bent. Slordig hoor . Ik ben ook een volgorde freak hoor.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Naomi Watts wrote:

Wordt tijd dat je eens een followmy.tv account gaat maken, weet je tenminste waar je opgehouden bent. Slordig hoor . Ik ben ook een volgorde freak hoor.

Hehe, ik kijk meestal gewoon een serie van aflevering 1 tot waar de laatste eindigde...hoef ik nooit wat te onthouden

MF kan je ook prima los volgen ja, zit nauwelijks een rode draad in. Maar ik heb ook een volgorde freak, zal nooit verder kijken zonder het voorgaande volledig gezien te hebben.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

David Cross krijgt een recurring role in Modern Family. Zeer goed nieuws voor Arrested Development fans zoals ik .

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Wat is een recurring role? Echt Naomi, gebruik toch eens Nederlandse termen op deze site

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Terugkomende rol. Oftewel (en daar komt ie weer) een regular .

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Regular is vaste rol. Recurring is een rol tussen vaste rol en gastrol in. Toch?

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

iets als vaak terugkerende gast ofzo. Recurring role is verre van een regular inderdaad. Kan trouwens weinig met deze serie. Snap alle lof en emmy's niet zo.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Even serieus. Sofia is echt prachtig. echt een cutiepie! En haar stem is gewoon nog opwinderder dan op tv.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ben ook weer bij. Heerlijke 2 episodes van het nieuwe seizoen waarin Sofia wel de show steelt. Als ze alleen al praat of schreeuwt verschijnt er al een brede lach op m'n smoel

Wel even wennen om Lily te horen praten (zelfde kindje?) maar dat kan misschien nog leuk worden. Zin in de volgende alweer!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ander kind geloof ik. Erg schattig ja.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

AHWA wrote:

Regular is vaste rol. Recurring is een rol tussen vaste rol en gastrol in. Toch?

Officieel heet dat een fixed role.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Hilarische nieuwe aflevering

Jay met de hond, Mitchell en Cam bij het strand en Claire met de agente

En wat zag Gloria er heerlijk uit zeg

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik ben denk ik een van de weinigen die Sofia Vergara niets bijzonders vindt. Mooi lichaam, maar geen mooi hoofd en dat accent is al helemaal vreselijk. Absoluut de minste van de cast.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

AHWA wrote:

Ik ben denk ik een van de weinigen die Sofia Vergara niets bijzonders vindt. Mooi lichaam, maar geen mooi hoofd en dat accent is al helemaal vreselijk. Absoluut de minste van de cast.

Ze is niet de meest grappige van de cast, maar ze is wel een leuk typetje. En zeker niet lelijk, al val ik meer op het uiterlijk van Haley

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

tottenham89

• 327 messages
  • 1346 votes

Altijd lachen met Phil, Jay en Cam!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Die derde aflevering was weer lachen. Leuke Mitch/Cam momenten, Gloria met haar jaloezie op de hond, en het gezin van Phil had ook weer lekker pubertroubles.

Martijnnn

• 2248 messages
  • 2409 votes

Vond de eerste aflevering van seizoen 1 van de leukste ooit. Phil was natuurlijk weer briljant

Binnenkort de 3e ook maar eens kijken.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Leuke nieuwe episode! Cam vond ik het leukst met zijn 'Stella' en zijn krijs door de hele buurt Filmpje ook weer heerlijk gemonteerd met die bal op Phil's gezicht op het laatst Gloria liep er ook weer heerlijk bij!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik merk wel dat als ik zonder subs kijk, ik toch soms wel moeite heb om Gloria te verstaan.

Martijnnn

• 2248 messages
  • 2409 votes

Haha ik ook, vooral in die lange uithalen.

sowieso mis ik met de ondertiteling aan geen grapje en zonder wil dat nog wel eens gebeuren omdat ik iets niet goed versta.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Aflevering 5 was weer heerlijk, hoe Cam achter die auto aanrende, hilarisch.

En Mitch was wederom geweldig ; Help, he's slipping out of his skinny jeans!

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Elineloves wrote:

Aflevering 5 was weer heerlijk, hoe Cam achter die auto aanrende, hilarisch.

Mooiste moment idd! En alle momenten met Gloria natuurlijk met als hoogtepunt haar presentatie

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.