- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Modern Family
Modern Family
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Post even de plaatjes erbij! Kunnen we de rest ook lezen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Bij mij ook. Ik had zoals Jay willen zijn 
(afbeelding)
Knuffelen?
Of zullen we maar meteen pittig voedsel gaan eten in een achterstandsbuurt?
Spetie
-
- 38871 messages
- 8149 votes
Ik heb pas drie afleveringen gezien, maar het wel een geinige serie.
Ook de quiz maar even gedaan.

The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Knuffelen?
Of zullen we maar meteen pittig voedsel gaan eten in een achterstandsbuurt?
Dat sla ik niet af 
Ja, laten we spicy eten haha. Dat ging in de serie ook zo goed 
Martijnnn
-
- 2248 messages
- 2409 votes
Ooooh, er zijn er meer die Fizbo hebben zo te zien 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Mitchell is toevallig wel hartstikke lief.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Zapte gisteren even langs, staat ineens Ed Norton voor de deur als bassist van Spandau. Moet hij niet gewoon weer in goede films gaan spelen ipv dit soort niet heel leuke gastrolletjes?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Was inderdaad niet zo geslaagd. Was dat niet samen in die episode met Elizabeth Banks?
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Nog altijd leuker dan Norton. Een van de slappere afleveringen van S1.
kos
-
- 46690 messages
- 8846 votes
Echt ge-ni-ale scene als Gloria praat met Claire en Phil als de kids hun kamer zijn binnengelopen tijdens sex.
Dat ze denkt dat het over een verkeerd verzonden email gaat.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Fijn is die ja. Vooral dat heerlijke chaotische geneuzel zoals alleen Vergara het kan
.
kos
-
- 46690 messages
- 8846 votes
Maar ook Phil I think I'm gonna faint... als Vergara over 'your two cupcakes' en 'I once did it to a woman' begint
.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Haha ja inderdaad. Phil is sowieso tof, geilt ook zo opzichtig op Gloria
.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
FOK.nl / Nieuws / Modern Family grote winnaar Emmy Awards / FOK!frontpage - frontpage.fok.nl

Lijkt me erg verdiend, briljante serie!
En komende week begint het weer in de USA 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Redelijke serie. AL zijn TBBT en 30 Rock veel beter geschreven. Had ik een terechtere winnaar gevonden. Al is het geen beroerde winnaar, en doordat Modern Family wat meer casual is was dit ook wel te verwachten.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik vond het al een schande dat Community niet werd genomineerd. Ik ben niet zo kapot van 30 Rock. Die lijken meer te rusten op hun gekke oneliners dan op goed geschreven verhalen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Redelijke serie. AL zijn TBBT en 30 Rock veel beter geschreven. Had ik een terechtere winnaar gevonden. Al is het geen beroerde winnaar, en doordat Modern Family wat meer casual is was dit ook wel te verwachten.
30 Rock ken ik niet, TBBT is inderdaad ook erg scherp geschreven. Maar ik denk dat MF nog beter in elkaar zit. Hoe ze steeds de 3 gezinnen aan elkaar weten te koppelen in verhalen, erg leuk gedaan. 1 van de weinige series ook zonder lachband. Omdat het gewoon vanuit zichzelf erg grappig is.
Wordt komende week weer genieten! Blij dat het serieseizoen weer is begonnen. Moet maar eens een lijstje maken wanneer welke series weer te ''verkrijgen'' zijn 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Narratief is het nie tzo sterk, leunt vooral op de delivery van Fey en de hilarische punchlines.
Community heb ik nu het eerste seizoen gezien, opvallend dat ie niet genomineerd is idd.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
30 Rock ken ik niet, TBBT is inderdaad ook erg scherp geschreven. Maar ik denk dat MF nog beter in elkaar zit. Hoe ze steeds de 3 gezinnen aan elkaar weten te koppelen in verhalen, erg leuk gedaan. 1 van de weinige series ook zonder lachband. Omdat het gewoon vanuit zichzelf erg grappig is.
Wordt komende week weer genieten! Blij dat het serieseizoen weer is begonnen. Moet maar eens een lijstje maken wanneer welke series weer te ''verkrijgen'' zijn
Mockumentary stijltje is ook wel een plus. Het ontbreken van de lachband is ook wel een plus. Ik vind dit ook wel een erg leuke serie, ik lijk wat negatiever dan ik eigenlijk ben
.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Leuke serie maar wat mij betreft had de Emmy gister naar TBBT of naar Glee gegaan. Maar ach, Glee heeft m vorig jaar al gewonnen en MF weet ik wel te prijzen door de leuke delivery hier en daar. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Zag straks beelden op tv, leuk om te zien hoe Ed O'Neill reageert op de prijzen 
Overigens won Jim Parsons aka Sheldon uit TBBT ook een prijs, wat me heel verdiend lijkt.
kos
-
- 46690 messages
- 8846 votes
Stond wel effe te kijken bij die kleine Alex bij de uitreiking..

The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Kijk aan, niet verkeerd nee. Maar Haley blijft het leukste meisje 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Heb een deel live kunnen zien hier op TV, was wel erg leuk om te zien. Vriendin zei ook direct ; is dat die kleine nerd? Jeetje!