• 178.087 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.459 votes
Profile

Modern Family

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik lig al de hele week ziek op de bank, dus veel te veel vrije tijd. Een aflevering duurt maar 20 minuten en het is erg verslavend. Dus ja, 2 seizoenen in een paar dagen. (in een week eigenlijk)

Ik zag net dat de release voor season 3 in Amerika gepland staat voor 21 sept 2011. Das nog ffetjes wachten.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Heb je nu mooi tijd voor de 4 seizoen van The Big Bang Theory

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ja. En Desperate Housewives!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Eindelijk de eerste dvd van seizoen 1 opgezet. Heerlijk om op deze regenachtige rotdag een beetje te poetsen in het huis en ondertussen te genieten van Modern Family.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Pilot gezien en mwha, er is hoop. ''Lilly....isn't that going to be hard for her to say?'' Het moet wel ontzettend van Ty Burrell komen tot nu toe..

Hopelijk komt daar nog verandering in.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

jeroentjuhhhhh wrote:

Pilot gezien en mwha, er is hoop. ''Lilly....isn't that going to be hard for her to say?'' Het moet wel ontzettend van Ty Burrell komen tot nu toe..

Hopelijk komt daar nog verandering in.

De rollen worden van iedereen goed uitgewerkt. Er is geen echte ster. De ene vind Gloria leuk, de andere Jay, de andere Phil en weer een ander Manny.

Ik lag in de pilot aflevering al dubbel bij de intro van Lily met een The Lion King soundtrack

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Het gaat me er niet om of ze even goed worden uitgewerkt (wordt goed verdeeld voor zover het me boeit), maar dat ze allemaal eens met iets leuks kunnen komen. Vooralsnog is Ty de enige funny guy. Met Jay en Gloria kan ik bijvoorbeeld helemaal niks. Mitchell en Cameron hangen er een beetje tussenin, dus 1/3 is echt leuk tot nu toe.

Maak daar 2/3 van en ik heb een serie die ik uit wil zien, seizoen één gaat er denk ik wel doorheen!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

jeroentjuhhhhh wrote:

Het gaat me er niet om of ze even goed worden uitgewerkt, meer dat ze allemaal eens met iets leuks kunnen komen. Vooralsnog is Ty de enige funny guy. Met Jay en Gloria kan ik bijvoorbeeld helemaal niks.

Wie is Ty? In de serie dan he...

Ik heb alle 48 afleveringen gezien en praktisch iedereen heeft wel hilarische afleveringen. Maar je zal altijd een favoriet hebben. Ik vind Jay denk ik toch wel de leukste. Al is Phil ook geniaal.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Ty is Phil.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Phil is erg funny ja.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Phil is mijn favoriet, maar heb ook erg vaak om Gloria kunnen lachen. Mitchell en Cameron vond ik vaak ook wel grappig, maar nooit echt hilarisch.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

(afbeelding)

OMG, wat wordt ze mooi!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik kijk nu via de NL TV, en doordat ik al 2 weken naar de Sneak ben geweest heb ik het 1 keer gemist, maar gelukkig gisteren opgenomen. Vandaag lekker terug kunnen kijken.

Eerste episode was leuk, met Cameron en het zwembadje, hehe. Kan ook maar een iemand gebeuren natuurlijk. En daarna Phil en Claire op die fiets, schitterend.

Mooie speech van Alex, best ontroerend.

Aflevering twee was ook leuk, die spaghettifoto van Phil. En natuurlijk Mitch/Claire weer met fijne broer/zus momenten. Ook een leuke beslissing van Cam/Mitch. Ben benieuwd!

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Leuke afleveringen gister! Ik zei echt 1 minuut voordat de ontknoping er was, dat ze nog een kindje zouden nemen, nu waren de verwijzingen en hints er naar toe vrij duidelijk, maar toch leuk!

Get this party started!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Vandaag Modern Family op televisie gezien met mijn vriend. Hij vond het erg leuk, alleen hij vond Phil niet grappig . Maar goed, voor herhaling vatbaar dus en van het weekend maar eens even seizoen 1 uit de kast trekken om samen te kijken (voor mij herkijken dus)

Martijnnn

• 2248 messages
  • 2409 votes

Phil niet grappig... lacht hij überhaupt ooit wel eens?!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ja dat wel. Vooral om Mitchell, Cameron en Jay. Vond het ook al erg raar dat hij juist Phil niet grappig vond. Dat is juist de persoon waar ik het meest om moet lachen.

Musicer

• 614 messages
  • 652 votes

Ze hebben het weer eens geflikt: genomineerd voor 17 (!) Emmy Awards, dat zijn er 3 meer dan vorig jaar.

Alle 6 hoofdrolspelers (dus ook Ed O'Neill dit keer) zijn genomineerd in de supporting categorie + Nathan Lane als guest voor z'n rol als Pepper. Daarnaast ook voor best comedy, best casting, best writing en best directing.

De kans dat ze met best supporting actor naar huis gaan is redelijk groot, aangezien ze met 4 v/d 6 genomineerden zijn.

De volledige lijst vind je hier.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Gister als een soort traktatie op eens Modern Family rond 8en op TV, weten jullie hier meer van? 't Is wel herhaling, maar alsnog

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Op RTL4 zeker? Er is een zomerstop voor GTST hé, dus ze moeten een half uur dan vullen.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Volgens mij op rtl5, ik zie nu dat het ook nog eens 23:20 wordt uitgezonden Wat een smul-vakantie, alleen vandaag dan weer niet op 20:00 uur :S

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Jessen0wnt wrote:

Gister als een soort traktatie op eens Modern Family rond 8en op TV, weten jullie hier meer van? 't Is wel herhaling, maar alsnog

Elke werkdag inderdaad, en vlak voor middernacht de herhaling. Zijn nu bij aflevering 4 van seizoen 1.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Series op tv-zenders kijken is zoooo 2001

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik hou graag vast aan alles wat fijn en veilig is.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Safety first.

Martijnnn

• 2248 messages
  • 2409 votes

Btw heeft iemand nog die modern family quiz gedaan, ik wel maar durf het niet te zeggen!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Vertellen!

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Bedankt Eline, ik heb hem net gedaan en ahum... who cares:

(afbeelding)

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Bij mij ook. Ik had zoals Jay willen zijn

(afbeelding)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.