- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Modern Family
Modern Family
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Daar heb ik gisteren ook een stukje van gezien, aflevering over een bowlingwedstrijd ofzo. Best aardig inderdaad, vond alleen de personages een beetje 'er over'.
TBBT is juist overdreven gericht op stereotyperingen met de sociaal waardeloze nerd of het sexy, sociale maar niet al te slimme blondje.
Maar de serie zit echt geweldig in elkaar. De humor is ook ontzettend scherp en geestig.
Niet te vergelijken met Modern Family, maar op een eigen manier wel subliem.
Op afstand volgen mij How i met your mother en Two and a half men (al is deze nu gestopt voorlopig).
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Gister die aflevering gezien dat ze naar de Lakers gingen
.
Grappig 'uhm.. Kobe! did you always want to be a basketball player? '... is that really your best question? ' '...I choked'
Phil altijd
.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Hoe heet die serie op comedy central, met twee depressieve broers (de een had een radio zender, ''Im not a man without honour'' , word ie eerder uit de lucht gehaald: ''im not a man...'' hahahaha) ? Vond ik ook geweldig, en had ook veel woordgrappen!
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik ben bijna door seizoen 1 heen en moet toch wel toegeven dat het best goed is. Niet zo hilarisch als Arrested Development, maar het zit goed in elkaar, de grappen zijn leuk en het acteerwerk is prima. En Carol Vessey in ondergoed voor de webcam, ze durft wel. Zelfs Sofia Vergara doet het leuk met haar accent.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Heerlijke nieuwe aflevering rondom Alex's diploma uitreiking.
Phil en Claire 
Haley in haar jurkje 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Van het weekend begonnen aan deze serie. Ik had mijn broertje voor zijn verjaardag het eerste seizoen cadeau gedaan en hij belde 's avonds helemaal blij op dat het een geweldige serie is. Daarna ben ik er zelf ook maar eens aan begonnen en ik moet zeggen: Het bevalt erg goed.
Ik ben bij ep. 6 en ik heb al een aantal keren flink moeten lachen. Het is wel allemaal erg verslavend en omdat een aflevering maar +/- 20 minuten duurt is de verleiding groot om heel de dag door te gaan kijken.
Ik vind alle personages echt héérlijk, maar mijn favoriet is toch wel Phil.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Jeej x2 
Heerlijke serie om te kijken. Ik denk dat je zo door de 2 seizoenen heen bent.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Denk het ook wel, het is echt ontzettend verslavend. Maar aangezien ik ineens een heleboel series tegelijk aan het volgen ben, zal het ook wel niet ontzettend snel gaan. Ben helemaal into de series op het moment en zit een beetje in een filmdipje.
Modern Family vind ik op het moment toch wel het leukste, dus die krijgt wel voorrang. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik kijk altijd series uit. Eerst de ene serie, dan pas de andere 
Modern Family seizoen 1 en 2 heb ik geloof ik in 2, 3 weken wel gezien.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Moet nog steeds het eerste seizoen kopen, wou het ook al introduceren om samen te kijken, volgens mij slaat die humor sowieso wel goed aan bij mannen. Het is voor de verandering eens geen komedie die zich alleen op huisvrouwen richt.
jacobine_rodijk
-
- 2806 messages
- 9511 votes
Moet nog steeds het eerste seizoen kopen, wou het ook al introduceren om samen te kijken, volgens mij slaat die humor sowieso wel goed aan bij mannen. Het is voor de verandering eens geen komedie die zich alleen op huisvrouwen richt.

Welke huidige sitcoms zijn voornamelijk op (huis)vrouwen gericht dan? Kan er haast geenéén bedenken.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik druk me verkeerd uit. Als je hoort waar het over gaat: een oude vent met een jong mokkel, een gaykoppel en een gezin met allemaal jonge(re) kids, is dat normaliter niet iets wat een man direct aan zou spreken, omdat het wellicht te 'soft' of te zoetsappig klinkt. Zo bedoelde ik het eerder.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
En nou zit seizoen 2 er volledig op. Heb me weer enorm vermaakt met alles rondom Jays verjaardag.
Phil blijft ook briljant 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Toch wel verslavend hoor, dat Modern Family. Ben nu bij seizoen 2 episode 10 en vermaak me er nog prima mee. De grappen zijn super en Phil blijft geweldig! Enig minpuntje is dat ik me af en toe een beetje irriteer aan het homokoppel. Niet omdat ze homo zijn ofzo, maar gewoon omdat ik die humor in sommige afleveringen te flauw vind.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Hehe, da's snel 
Ik vind Cameron en Mitchell juist hilarisch. Dat dramaqueen gedrag is hilarisch.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Meestal vind ik dat ook, maar als de focus in een aflevering teveel bij hun ligt, vind ik het na een paar minuten niet meer zo grappig. Ik zie liever Phil en zijn gezin of Gloria en haar gezin! 
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Wat ik juist het goede vind is dat ik iedereen eigenlijk even grappig vind. Alleen bij de kinderen vind ik Manny er boven uit schieten, maar dat komt omdat de andere nog niet echt veel kansen hebben gekregen. In seizoen 2 komen ze wat meer aanbod, maar zie liever meer 
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Vond die aflevering met Halloween ook geniaal.
.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Die was inderdaad erg leuk! Heb net de aflevering met Valentijnsdag gekeken. Vond het een van de leukste afleveringen tot nu toe. Dat stuk met 'Clyde' en 'Julianna', ik heb mezelf echt rot gelachen. Ook de 'grap' van Gloria was erg geslaagd! 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Vond die aflevering met Halloween ook geniaal.
.
Da's toch dat Claire zo fanatiek het huis versierde en dat de hele familie een stukje in moest studeren voor mensen aan de deur? Inderdaad hilarisch 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Da's toch dat Claire zo fanatiek het huis versierde en dat de hele familie een stukje in moest studeren voor mensen aan de deur? Inderdaad hilarisch
Ja inderdaad, maar ook het hele gedoe over Gloria's accent zit volgens mij in die aflevering. Dan gaat ze ineens heel langzaam correct Engels praten. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
O ja, helemaal vergeten. Dat was ook echt hilarisch!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik heb dat met Manny, vind hem niet altijd even grappig, net als Luke. Homopaar blijft (L). Heb seizoen 1 gekocht en ga 'm lekker van 't weekend herzien, maar eerst een horror-inhaalslag maken.
Musicer
-
- 614 messages
- 652 votes
Leuke eindaflevering eergisteren, ook mooi hoe ze met Luke zijn filmpje zowat verwijzingen naar het hele seizoen hebben gemaakt.
Hoogtepunt: Gloria's interpretatie van saxophone, sexy phone 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik heb nu ook alle afleveringen gezien. Geweldige serie en ik hoop op een nieuw seizoen. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Da's vlot...2 seizoenen in een paar dagen?