- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Modern Family
Modern Family
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Heb, als ik zo terugdenk, nog geen enkele episode gezien waarbij hij als personage centraal stond, dat is jammer, zo blijft hij wat meer op de achtergrond.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Jays vakantie op Hawai...inclusief de aflevering op het vliegveld.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
AL? Is dat een naamsgrapje?
Onbedoeld
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Jays vakantie op Hawai...inclusief de aflevering op het vliegveld.
Effe denken.. dat tripje van Gloria, waar hij met de hele familie op pad moest? Mwoah..
Martijnnn
-
- 2248 messages
- 2409 votes
Heb, als ik zo terugdenk, nog geen enkele episode gezien waarbij hij als personage centraal stond, dat is jammer, zo blijft hij wat meer op de achtergrond.
Zijn moonlanding!
Martijnnn
-
- 2248 messages
- 2409 votes
Samen met Cameron na het squashen. (seizoen 1, ep 14, zie nu dat de aflevering ook echt Moon Landing heet
)
In die aflevering ging het best veel om hem.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Gister nog een paar afleveringen gezien.
Danny Trejo
Hilarisch dat hij erin zit!
Ook leuk om Chloe uit 24 in een aflevering te zien. Leuke vrouw!
Benieuwd welke bekende namen er nog meer in spelen. Las ik niet in dit topic dat George Clooney ook in een aflevering zit?
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Danny Trejo
Hilarisch dat hij erin zit!
Wel een mindere episode imo.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Mhow, vond het best een aardige aflevering. Ben bijna door de afleveringen heen. Nog maar een paar te gaan 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Jammer, heb nu alle bestaande afleveringen gezien 
Gelukkig komt komende week weer een nieuwe uit. Ik kijk er weer naar uit.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hehe, ben je er alsnog sneller doorheen dan ik. Gisteren 15 gekeken, was best een aardige aflevering met de ex van Claire. Leuk om Fizbo weer even te zien.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Hah wat dat niet de aflevering met het prinsessenfeestje van Lily? Met Claire's ex en haar moeder? 
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Geweldige aflevering! Die quotes van Claire zijn ook echt geweldig. ''Yeeh, for us'' haha.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
We love the F word 
Hilarische nieuwe aflevering hehe. Genoeg humor, maar de band tussen Jay en zijn broer was ook goed.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Heb seizoen 1 gevonden in het pindakaasschap, dus zal hier binnenkort eens goed voor gaan zitten.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Zaten een paar leuke dingen in ja. De ad-campaign, de show die de mist in gaat
En Haley is lekkerrr 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik zag seizoen 1 vandaag in de winkel liggen bij Mediamarkt voor 20 euro. Had hem bijna meegenomen....
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Begonnen aan S1, de pilot had enkele geweldige oneliners, dus ik zal het nog een kans geven dit seizoen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Lily's oorbel 
Verder een prima aflevering. Genoeg humor.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Die aflevering met Luke's verjaardagsfeestje is 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik zag vandaag de nieuwe Mediamarkt folder en (ieder geval in Arnhem) kost seizoen 1 deze week maar 16 euro. Wordt nu wel aantrekkelijk om hem toch te kopen...
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
De nieuwe aflevering
Geniaal!
Cameron het vrouwtje, Jay en Phil aan het koken en Claire die haar kinderen wel zou kunnen slaan soms 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Vanochtend de uitzending van afgelopen dinsdag gezien, ik volg nu dus via de NL tv.. Was wel weer een fijne aflevering, maar niet de beste. Leukeruzies en irritaties tussen Phil en Claire, evenals Gloria en Jay. Het Haley gebeuren was iets minder interessant, maar dat was dan ook een zijlijntje.
Cam en Mitch blijven een heerlijk stel, met name Mitch blijf ik leuk vinden. Schat van een vent! 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik vind het een weergaloze serie. Misschien wel de leukste komedieserie van de laatste jaren. Alleen The Big Bang Theory is echte concurrentie.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Daar heb ik gisteren ook een stukje van gezien, aflevering over een bowlingwedstrijd ofzo. Best aardig inderdaad, vond alleen de personages een beetje 'er over'.