- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Modern Family
Modern Family
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Trouwens ook geniaal hoe Phil altijd heimelijk zit te geilen op Gloria
. Dat overdreven knuffelen altijd.
Inderdaad, dat komt echt vaak terug. Heerlijk hoe awkward hij reageert dan
.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik heb hier een paar afleveringen van gezien, maar zo briljant vond ik het allemaal niet. Vergara is niet leuk, het homostel is niet leuk, alleen O'Neill en die vader met z'n Why the face konden mij bekoren, maar misschien dat ik dit nog een kans ga geven. 20 minuten is lekker hap-slik-wegverteerbaar.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Vergara niet leuk?
Homokoppel niet leuk?
In de herkansing, AHWA! 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik heb hier een paar afleveringen van gezien, maar zo briljant vond ik het allemaal niet. Vergara is niet leuk, het homostel is niet leuk, alleen O'Neill en die vader met z'n Why the face konden mij bekoren, maar misschien dat ik dit nog een kans ga geven. 20 minuten is lekker hap-slik-wegverteerbaar.
Moet je zeker doen. Vergara niet leuk? Ga je mond spoelen
. Homokoppel is soms sterk maar vaak te zwak ja.
Nee, gewoon nog eens proberen, je was eerst over Community ook niet zo positief (waar ik van de wee kaan ga beginnen). Dus probeer het nog eens
.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Gister seizoen 1 afgekeken 
Wow, ben echt helemaal verslaafd geraakt zeg. Wat een vreselijk leuke serie. De onderlinge chemie en de onderlinge banden zijn echt briljant. Er zit gewoon niet 1 vervelend karakter in en meerdere zijn zelfs bijzonder leuk. De scherpe humor is fantastisch.
Jay: Ed O'Neill is natuurlijk al een eeuwige sitcom held. Met zijn scherpe opmerkingen is hij ook in MF weer briljant.
Gloria: Lekker ding, maar ook grappig door haar Colombiaanse accent en verleden.
Manny: Heerlijk ventje, lekker bijdehand en zijn pogingen bij de meisjes zijn ook leuk.
Cameron: Humoristische dramaqueen. Een goedzak, maar wel een weirdo. Leuk!
Mitchell: Mag wel wat pittiger worden en minder serieus, maar wel een goede rol. Zeker zijn broer-zus relatie met Claire is leuk.
Lily: Een baby, verder niks over te melden haha.
Phil: Heerlijk zoals hij op Gloria zit te geilen en de moderne vader uit zit te hangen. Niet altijd even grappig, maar meestal wel.
Claire: Mooie vrouw hoor. Meestal wordt ze wat voor schut gezet omdat ze zo neurotisch is. Prima lijdend voorwerp.
Haley: Wow, je zou verliefd op deze schoonheid raken. Ze is in het echt 20, ouder dan ik dacht. Ook een leuke rol in de serie met haar vriendje en telefoonverslaving. Leuke interactie met Alex.
Alex: Begin d'r meer te waarderen. Haar sneren naar Haley zijn leuk, maar deze rol kan nog beter uitgewerkt worden.
Luke: Schattig jochie, maar zijn rol kan beter. Het ''wat is hij toch naief en gelooft hij alles'' rolletje is niet zo heel leuk.
Snel van de week starten met seizoen 2! 
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Lekker druk hier! Weten we al wanneer de serie in Nederland uitkomt op DVD
?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Seizoen 1 komt 20.04.2011. Toevallig net opgezocht.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Graag gedaan Ajax&Litmanen1.
Ja, ben je dankbaar voor de tip. Al was ik snel overtuigd door de aanwezigheid van Ed O'Neill. 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Moet je zeker doen. Vergara niet leuk? Ga je mond spoelen
. Homokoppel is soms sterk maar vaak te zwak ja.
Nee, gewoon nog eens proberen, je was eerst over Community ook niet zo positief (waar ik van de wee kaan ga beginnen). Dus probeer het nog eens
.
Lijkt me een prima deal
Jij Community en Archer, en ik Modern Family.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Weer een geweldige aflevering met Claire en Phil die naar een Franse film ''moeten'' haha, hard op gelachen wanneer Phil in de lucht grijpt met zijn 3D brilletje op haha. Ook leuke wending met Bobby, hoe wel ik die al van verre zag aankomen, is de reactie echt ge-wel-dig.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Shit, het is dinsdag! Ik wist dat ik iets vergeten was. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Er is toch helemaal geen nieuwe aflevering vandaag uitgekomen? Volgens mij duurt het nog een week of 2 tot er weer een nieuwe is.
Ik heb gister de 1e 3 van seizoen 2 gekeken. Ga er zo weer een paar kijken.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Er is toch helemaal geen nieuwe aflevering vandaag uitgekomen? Volgens mij duurt het nog een week of 2 tot er weer een nieuwe is.
Dinsdag komt het op tv. Alleen lopen ze hier wat achter, dus voor echt nieuwe episodes moeten we nog even wachten 
edit: Hoewel, 13 april komt de nieuwe al 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ja, dat bedoel ik. Duurt nog een weekje voordat aflevering 19 er is. En ik bedoel via het USA schema he. Aflevering 19 moet ook daar nog uitkomen. Of weten jullie meer dan ik?
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Nee, aflevering 19 moet ook daar nog uitkomen (13 april).
Maar Eline kijkt het nu voortaan op dinsdag op de Nederlandse tv volgens mij, waar ze bij bijv. episode 12 zijn (weet het niet precies). Dat was ze dus vergeten 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ja, ik vond voor de laatste 'USA afleveringen' geen goede subtitles dus vandaar dat ik vorige week via tv begon te kijken.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Gister oa de Halloween aflevering gekeken uit seizoen 2.
Conclusie: ik ben verliefd geworden 

FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Jup
Dat bedoelde ik dus met dat Haley steeds leuker wordt in de serie 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Toch blijft Ed O'Neill voor mij de ster van de show. Ook met afstand het leukste personage 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Echt? Vind 'm tot nu toe (alleen ep 18 nog kijken) nogal erg underused en het vooral van zijn "momenten" moet hebben. Al blijft dat wel sterk aan deze serie, dat het allemaal sterren zijn en dat het geen one man show is zoals bij veel series het geval is.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik vind Ed ook nog niet echt op het niveau waar hij op kan zitten. Hij is met vlagen grappig, maar je ziet hem te weinig en hij 'springt er niet echt uit'.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik vind zijn rol briljant. Bijna al zijn stukjes in aflevering zijn de moeite waard en leveren vaak wel een lach op. Zijn dialogen me Gloria en Manny zijn vaak erg leuk.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik vind de momenten met zijn zoon juist wel aandoenlijk, zo lekker ongemakkelijk.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik vind zijn rol briljant. Bijna al zijn stukjes in aflevering zijn de moeite waard en leveren vaak wel een lach op. Zijn dialogen me Gloria en Manny zijn vaak erg leuk.
Klopt, al komt dat bij mij vooral door Vergara en Rodriguez. Hij heeft wel zijn momenten, maar nog niet zoals ie kan zijn. Ik vind net als Eline dat hij zijn gebruikelijke vorm niet haalt, daar is ie nog ver van verwijderd. AL ligt dat niet echt aan hem overigens, hij krijgt te weinig mogelijkheid daartoe.