• 178.075 movies
  • 12.209 shows
  • 33.979 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.852 votes
Profile

Modern Family

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Subs? Echte bikkels kijken dit gewoon zonder subs!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik heb soms wel ondertiteling nodig voor sommige woorden. Vooral bij Gloria heb ik dat wel eens . Alleen verpesten die ondertitels het zicht op haar cleavage weer .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Eens met NW, soms is het best lastig te volgen, ook als een Cameron snel praat bijv.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ik kijk alleen niet-Engelstalige met subs, voor de rest alles zonder, series en films. Ik kijk liever naar wat er op het scherm gebeurd (zoals idd de boezem van Gloria hehe) dan naar een paar lettertjes.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Elineloves wrote:

Eens met NW, soms is het best lastig te volgen, ook als een Cameron snel praat bijv.

Cameron heeft wel vaak snelle line delivery, ook daar is het wel nodig inderdaad. Bij dat soort zaken is het wel een vereiste. Ook als je de Engelse taal goed onder de knie hebt.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Naomi Watts wrote:

Ik heb soms wel ondertiteling nodig voor sommige woorden. Vooral bij Gloria heb ik dat wel eens . Alleen verpesten die ondertitels het zicht op haar cleavage weer .

Ach, ik kan niet foutloos Engels en snap zo soms ook wel een woordje eens niet, maar is dat zo erg? 95% in een film of serie kan ik goed volgen zonder subs als de taal Engels is. Al moet ik toegeven dat Nederlandse subs het kijken wel iets prettiger maken.

Woord en taalgrappen worden echt altijd hopeloos vertaald zeg

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Kom op Jari, je weet toch hoe geobsedeerd ik ben wat betreft engelse termen .

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Jazeker. Blader alleen al door deze pagina: delivery, cleavage

Martijnnn

• 2248 messages
  • 2409 votes

Ik vind het wel irritant als ik een woord of zin in een grap niet goed versta, dan snap ik de grap dus niet! Dan kijk ik liever met subtitles, al valt het met Modern Family mij nog heel goed mee. Word over het algemeen heel duidelijk gepraat, alleen bij Gloria is het soms even gissen

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Het is wel klote dat je niks kan eten als je geen subs hebt, want dan hoor je amper wat door al het geschrans

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Luke: Ok, Gloria, what scares you about riding a bike?

Gloria: Losing control and falling down

Luke: Great. What else?

Gloria: Somebody grabbing me

Luke: That's weird

211 was een erg fijne episode. Luke is weer lekker droog, veel leuk gedoe met Phil en Claire maar de show wordt weer eens gestolen door Gloria. Blijft op afstand mijn favoriet. Dat accent plus stem blijft priceless en dan hoe ze op een fiets zit . Mrs. Ko was ook lachen trouwens, hoe kan je een indruk achter laten in zo'n kort tijdsbestek. Leuk om Jami Gertz weer te zien, wel licht teleurgesteld wat betreft Marsden, had iets meer van 'm verwacht. Al met al leuke episode.

212 was ook weer erg leuk. De "little slugger" mishap is werkelijk briljant, de Cam/Mitchell leuke momenten zijn spaarzaam maar als ze er zijn dan is het ook gelijk goed raak. Phil wordt ook steeds een grotere favoriet, wat weet hij van een klein lachje toch weer een bulderlach te maken. Dat gedoe ook in de bios (Why do I have to watch a French movie, I didn't do anything wrong ) Die blik van O'Neill blijft ook geweldig en over Vergara kan ik niet uitgepraat raken. Wat is zij hilarisch, en die zwarte blouse + huge cleavage . Erg blij dat ze nu eindelijk een comedy hit heeft, erg ondergewaardeerde comedy actrice. Ook een erg leuke bijrol voor Rajskub, ook wel een kracht van de serie.

Nog zes te gaan .

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ook een erg leuke bijrol voor Rajskub, ook wel een kracht van de serie.

Zit Chloe in de serie????

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Even vaart maken Jari .

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Fris m'n geheugen eens op, ik kan d'r even niet meer plaatsen

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

(afbeelding)

Chloe

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Oh wacht, ben even helemaal in de war. Ik moest denken aan Zoey (HIMYM)

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik dacht ook al huh, over wie hebben we het nou, maar het kwartje is gevallen hoor.

(afbeelding)

Zeg dat dan meteen!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

213 is erg leuk. Erg veel gelachen om de vooral ongemakkelijkheid van de situaties. Eindelijk weer eens een episode waar de kids weer goed uit de verf komen. Vooral Haley met haar mimiek en uitspraak is erg leuk. Voor de rest weer een erg droge O'Neill, zijn Cam en Mitch weer behoorlijk lomp en Gloria is weer lekker chaotisch druk bezig. Zo zie ik Glory het liefst .

214 was ook wel aardig met allerlei Valentijn rompslomp. Vooral erg leuk dat rollenspel van Phil en Claire, dan ben je een top echtgenote . Levert een handvol leuke momenten op. Tussen Jay en Gloria was het niet zo sterk als ik gehoopt had maar de competitieve Mitch en Cam maken heel veel goed. Redelijke episode maar ook niet meer dan dat.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dat was toch die met de verliefde collega van Mitch? Die twee kerels zijn ZO raar, maar ook echt fantastisch leuk. Geweldige chemie samen ook.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ja, klopt. Ik vind ze ook geweldig, erg weirde kerels maar erg leuk samen inderdaad. Vooral Cam vind ik erg leuk, enorme drama queen en dan die verwijfde trekjes van 'm .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

(afbeelding)

''Casablanca''.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

215 was ook erg aardig. Vooral lekker awkward voor Claire. De heisa rond de Princess Party werkte niet echt voor mij, Cam legde het er wel iets te dik bovenop. Wel enorm gelachen om Gloria, Jay en Manny met dat boek. Echt priceless en dan die berenstem van Gloria. Briljant. Wat is ze toch charmant.

216 was weer erg leuk. De miscommunicatie tussen man en vrouw is gewoon heerlijk herkenbaar, Jay met zijn sneren richting Gloria wat betreft haar zangkunsten en Claire die een massage krijgt in het winkelcentrum (You know, when you get a massage, you sound like a Tijuana prostitute). Gloria die haar kapper skills toont is ook erg sterk (what a view ), vooral omdat Phil stiekem erg de hots heeft voor Glory. Can't blame him.

Heerlijke afsluiter voor vandaag, en dan heb ik nog lekker 2 episodes voor morgen. Erg leuke comedy serie blijft dit.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik ben officieel verslaafd!

Ongelooflijk, wat een briljante serie. De humor is echt fantastisch. Lekker scherp, lekker cynisch. Super!

Gister weer 5 afleveringen gekeken. Heb een paar keer dubbel gelegen. Zoals met het schermen, waar dat zoontje van die latina tegen een weesje achteraf schermde. Of de excuses van de ex vrouw van Jay Vergeet ook niet het kleinkinderenavondje bij Jay. Of het verjaardagsfeestje met de clown en de schorpioen Haha, heerlijke afleveringen! Ed O'Neill is net als bij Married with Children geweldig!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

De clown was een hoogtepuntje ja.

Fijn dat het zo goed bevalt, zie je wel! Heeft mijn gezeur toch nog geholpen.

Martijnnn

• 2248 messages
  • 2409 votes

Zo prachtig dat Phil er ook zo bang voor is.

Ik zit ook nog maar in seizoen 1. Meestal heb ik er geen tijd meer voor s'avonds maar vind het opzich niet erg, anders kijk ik in heel korte tijd alle afleveringen en moet ik weer weken wachten op een nieuwe!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

217 was weer leuk. Vooral geweldig met Phil in het beauty salon, en dan ook die vrouwelijke trekjes daarna. Briljant. Ook weer erg fijne Jay/Gloria momentjes en Manny blijft ook heerlijk droog. Helaas komen weer Mitch en Cam niet zo goed uit de verf, op momenten oo kerg leuk maar aan de andere kant soms weer erg geforceerd. Beetje jammer. Komt mede door het personage Cam. Ook weer wat fijn Haley drama, die uitspraak van haar is echt geweldig. Alex begin ik ook steeds leuker te vinden, echt een enorme droge delivery heeft Winter.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Hehe, die episode met dat schermen. .

Who's da Manny shirts .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Haha, te cool he. Bevalt goed, kos?

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Ja, het is wel weer fijn zo'n 25 min. -comedy te hebben om af en toe te kijken.

En het is ook zeker grappig.

Trouwens ook geniaal hoe Phil altijd heimelijk zit te geilen op Gloria . Dat overdreven knuffelen altijd.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Haha, Claire haar vermoeide zuchtjes en blikken daar dan weer op. Ik zou me ook wel tegen haar boezem aan willen drukken, wie niet.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.