• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.057 actors
  • 9.371.620 votes
Profile

Modern Family

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Gisteravond met deze serie begonnen (1e 4 afleveringen) en het was meteen genieten!

De serie wordt a la The Office UK leuk gebracht in een interview-stijl. Sommige ''interviews'' vond ik echt hilarisch. De serie heeft met Ed O'Neill ook een grote held. Al Bundy is misschien wel de meest legendarische personage uit een sitcom ever. Held! Ook in Modern Family speelt hij erg sterk. Ik moet sowieso elke keer grijzen als ik hem in beeld zie. Ik blijf hem toch als Al Bundy zien hehe.

Het homo koppel was trouwens ook grappig. Eigenlijk was iedereen goed te doen. Komende tijd snel verder kijken. Ik gok dat ik er snel doorheen ben.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Hulde!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik lag trouwens in een deuk toen de 2 homo's hun adoptiebaby aan de familie presenteerden onder muziek van The Lion King

Martijnnn

• 2248 messages
  • 2409 votes

Haha ja dat was zo briljant.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Haha dat was een geweldige scène he! Fijn ook dat je elk personage wel weet te waarderen, dit is ook een van de weinige series waarbij ik niemand heb die ik echt niet kan uitstaan, ze hebben allemaal zo hun charme.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Heb je inmiddels ook alle episodes al gezien, Eline?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Nee een paar niet, kijk het nu via TV.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Vind vooral die Phil geweldig.

what's up..D-Money!!?

.

Dat kleine menneke van die heerlijke Latina-milf is ook grappig.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik vind Ed O'Neill trouwens wel een beetje een Al Bundy in de serie. Beetje egoistisch, beetje lomp, weinig tactvol maar toch wel een goed hartje. Het is alleen wel wennen dat hij in een trainingspak voorbij loopt hehe.

Die latina chick mag er trouwens zeker zijn ja! De oudste dochter van dat normale gezin trouwens ook wel. Leuk koppie, alleen iets te jong

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

20 jaar maar liefst! daar schrok ik ook van.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Is dat meisje 20? Nee! Ik gokte 16 ofzo.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

De dochters zijn allebei erg mooi, ook dat nerdy meisje is in real een leuke verschijning. Al blijft Haley wel de mooiste, op Gloria na dan

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Ja, nu kun je er ongegeneerd op geilen. .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik mocht dat sowieso al.

(afbeelding)

‘ARE YOU TRYING TO GET CANDY OR JAPANESE BUSINESSMEN? '

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

The Oceanic Six wrote:

Ik vind Ed O'Neill trouwens wel een beetje een Al Bundy in de serie. Beetje egoistisch, beetje lomp, weinig tactvol maar toch wel een goed hartje. Het is alleen wel wennen dat hij in een trainingspak voorbij loopt hehe.

Die latina chick mag er trouwens zeker zijn ja! De oudste dochter van dat normale gezin trouwens ook wel. Leuk koppie, alleen iets te jong

En wennen dat hij genoeg geld heeft en niet in een oud krot woont. En nu een veel lekkerdere vrouw heeft, remember Peggy?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

kos wrote:

Ja, nu kun je er ongegeneerd op geilen. .

Haha, jazeker

Minderjarigen mooi vinden, daar moet je mee oppassen

Vind het wel een mooi meisje. Wat dat betreft zit de serie er vol mee. Zelfs die dochter van Ed O'Neill is best een mooie vrouw in de serie.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dochter van Ed?

Edit: Oh ja, Claire natuurlijk.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ja, ik moet de namen nog gaan onthouden

Ed = Jay geloof ik.

De rest...ehh

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Jay, Gloria, en Manny

Cameron, Mitchell en ... (shit, hoe heet de baby?)

Phil Claire Haley Alex en Luke

Nog een edit: LILY!

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Haley wordt steeds knapper in de serie ja

Claire en Gloria zijn ook mooie vrouwen!

En ik vind nog steeds Phil het coolst, heerlijk kinderlijk en enthousiast altijd

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik weet het niet, ik heb mijn hart verloren aan Mitchell. Hij is nu toch wel naar de favorietenpositie geslopen. Zou zelf ook wel op hem vallen, in real life. (Dat is een beetje krom, maar je snapt me wel.)

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Pfff, loop alweer een paar episodes achter. Vanavond even inhalen. I blame the irregularity of the airings.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Nederland ligt toch nog flink achter, misschien dat ik het toch maar niet via de tv ga volgen.

Season 2, Episode 11

Slow Down Your Neighbors

Die is hier deze week pas geweest, en ze zijn in Amerika al bij episode 19 aangekomen volgens mij..

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ook zo'n nadeel, tweede nadeel is de Nederlandse ondertiteling (voor degene die toch wel ondertitels focussed zijn). Halen de edge wel van de lines af. Zo achterlopen terwijl ze in de states heel irregular uitzenden. Wat een pest eigenlijk. Wij moeten ook TiVo krijgen hier in Nederland.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Die vertaling was inderdaad vreselijk. Had de aflevering van dinsdag opgenomen en gisteravond laat gekeken toen ik thuis kwam, maar vooral bij de 'sarcastische grapjes' van Cam en Mitch sloeg het helemaal nergens op. Ik prefereer wel de Engelse subs op de een of andere manier, maar helaas, daar doen ze hier -natuurlijk- niet aan.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

23 april komt pas episode 19, aargh!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik ben gebleven bij 14 zo te zien, en een stukje 15. Phoe, duurt nog lang. Denk dat ik toch maar snel het eerste seizoen koop, kan ik dat alvast op mijn gemak allemaal terugkijken.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Elineloves wrote:

Die vertaling was inderdaad vreselijk. Had de aflevering van dinsdag opgenomen en gisteravond laat gekeken toen ik thuis kwam, maar vooral bij de 'sarcastische grapjes' van Cam en Mitch sloeg het helemaal nergens op. Ik prefereer wel de Engelse subs op de een of andere manier, maar helaas, daar doen ze hier -natuurlijk- niet aan.

Inderdaad. Vooral comedy series moet je gewoon met engelse subs kijken waardoor de kracht van de grap niet verloren gaat. Eigenlijk zou het verboden moeten worden die in een andere taal te ondertitelen.

Ik vind het overigens ook jammer dat er veel crappy engelse subs in omloop zijn wat betreft deze serie. Is echt goed zoeken soms naar degelijke, laat staan goede subs.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

subs 1ste seizoen zijn in ieder geval prima te vinden.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dat was ook het probleem waar ik tegenaan liep bij episode 15,16,17, 18.. Slechte ondertitels, of ze liepen niet synchroon, en dan gaat de lol er wel vanaf. Heb 15 voor de helft zonder gekeken, was wel te doen op zich, maar vond het toch niet prettig. Wacht dan liever op de juiste engelse subs, dat vind ik meteen wat duidelijker en ook wel een beetje sfeervoller, op de een of andere manier.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.