- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Modern Family
Modern Family
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Het leuke aan de serie is dat het ook echt modern is, zo vind ik het best grappig dat een paar weken na de opkomst in Nederland er een episode was over een iPad voor Phil
En zo heb je nog meer dingen die echt van deze tijd zijn, zoals kinderen die te veel met sms/internet bezig zijn enzovoort.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Heel actueel ja, en het sluit ook aan bij echte dagelijkse dingen, zowel persoonlijk als binnen een gezin.
Dstalker8
-
- 211 messages
- 689 votes
Fantastische Serie, ik loop een paar afleveringen achter, dus binnenkort even een middag vol gooien met het bizarre gedrag van Phil.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ja! Na eerder vandaag te hebben gezegd dat ik me verheugde op de Halloween aflevering waarin Mitch als Spiderman rondliep, was dat de eerstvolgende die ik zou kijken, S2E6!
Ik kon een klein kreetje niet onderdrukken toen ik de aflevering aanklikte en zag waar het over ging.
Gloria was ge-wel-dig. Heerlijk als ze zo lekker bitchy is. Baby cheeses, baby jesus.
En arme Mitchell, wat lijkt me dat vervelend zeg.
Vreselijk genant.
Een van de leukste afleveringen tot nu toe. 
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Mooie aan de aflevering is dat ze op het eind dan toch nog hun best doen, een echte familie
Je idee eerst heel hard onderuit halen omdat ze grappig willen zijn. En als ze zien dat het echt heel veel voor je betekend, er daar voor je zijn als je ze nodig hebt.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
True! Vond alleen Cam minder leuk deze aflevering, of ja.. minder leuk niet, maar zijn verhaal kwam minder goed uit de verf blijkbaar. Werd te raar over gedaan, zijn hele Halloween-trauma. Dat vond ik wel jammer.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Klopt, maar de manier waarop ze het huis hadden versierd was ook briljant. Jammer dat Halloween hier niet zo groot is wat dat betreft. Een van de leukste afleveringen
Prachtig hoe graag Claire alles voor elkaar wil krijgen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Phil was ook heel aandoenlijk hoor, met zijn angst dat Claire ooit bij hem weggaat. Zijn manier van dat uiten is een beetje onhandig, maar ik zou er wel voor vallen, zo'n vent.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Oja klopt, dat subplotje was ik alweer vergeten hehe. Ik lag ook dubbel dat die doodskist bij de deur steeds geactiveerd werd. Zo flauw, maar het werkt keer of keer 
Episode 7 is ook mooi met die rookmelders. En episode 8 is één van m'n favorieten met de race tussen Phil en Claire 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ja, 7 heb ik net gekeken. Vond ik ietsie minder, heb leukere gezien. Ze gingen naar mijn gevoel een beetje laks om met waarom Phil precies een slechte maand had, en had graag gezien dat Claire tegen Haley vertelde dat haar speech over Dylan ging en niet over Phil, maarja, prop dat allemaal maar eens in 20 minuten.
Zo verder met 8, ben benieuwd!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
208: Die jankbui in de auto van Phil, schitterend. Het zag er nepper dan nep uit, maar het was een super scène.
En de flash mob natuurlijk! Hoe Mitch zich er volledig instort en Cam met grote ogen toekijkt, hehe.
209 (gevonden, de aflevering met phil's vest en de break-up!): Haley laat er geen gras over groeien zeg.
Wel zielig voor Dylan hoor, via een sms nog wel.
Wel mooi momentje op het einde, tussen Phil en Haley.
Cam loves his mom. Ja, dat was wel duidelijk zeg.
Die dikke, vette zoen die ze Mitch op zijn mond gaf, jesus.
Beetje vreemd als je schoonmoeder je zo bepoteld. 
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Vooruit, ik zal er ook eens aan beginnen.
-edit- hm 25 gig
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Jeej! Tof kos!
Ben benieuwd of je het iets gaat vinden en hoe snel je door je 25 gig heen bent. 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ik kan nergens een datum vinden wanneer de nieuwe aflevering komt. Ik begin afkickverschijnselen te vertonen 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Oh thanks! Gisteren stond het er serieus nog niet op. Dan is het bijna zover 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zou tijd worden, ben er bijna doorheen!
Net de aflevering met Mitch zijn 'zoon' gezien, en die waar Claire en Phil betrapt werden. 
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Vanavond weer ouderwets een aflevering Modern Family kijken, kijk er nu al naar uit. Een klein licht puntje in deze o-zo-vervelende-dag.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Helemaal eens, wat een baaldag. Heb deze aflevering net gezien, maar vind het toch weer heerlijk!
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Inderdaad, weer een heerlijke aflevering. Met lekker veel Phil! Net wat ik nodig had vandaag, en Lily was ook geweldig vandaag haha.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Nieuwe aflevering is weer leuk. Gloria die Jay even flink naait
En Haley wordt ook een steeds knappere meid 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Heb net de Valentine's episode gezien, weer grappig met Clive en Juliana. En de gay's natuurlijk, die blijven ijzersterk.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Haha nice! Speciaal voor de Emmy Awards gemaakt begrijp ik. Helaas niet in de serie zelf.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Heb ik toch liever Phil hoor, dan Clooney 
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Weer een geweldige aflevering met Barry, Manny en Gloria op de fiets, en voor het eerst dat ik Luke echt leuk vond met ''teacher of the year'' haha. Leuke aflevering!
''Im nevrous... but excited...'' - Manny