• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.372.024 votes
Profile

Modern Family

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

AC1 wrote:

(quote)

Misschien is hij zelf ook nog maar 14 of 15. Is het dan oké dat hij het meisje leuk, mooi of sexy vind?

Haha nee, ben al heel wat jaren ouder Maar het was een grapje hoor.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

AC1 wrote:

(quote)

Misschien is hij zelf ook nog maar 14 of 15. Is het dan oké dat hij het meisje leuk, mooi of sexy vind?

Tuurlijk, dan wel. Maar als je al halverwege de 20 bent vind ik het zorgwekkend. Maar ik ken A&L1 wel een beetje hoor, weet dat hij geen viespie is. Niet met minderjarige meisjes in ieder geval.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Haha nou nou

Overigens, objectief gezien is Ariel Winter wel een leuke meid voor iemand van haar leeftijd. Alleen is 14 wel veel te jong haha.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ze is haar tijd ver vooruit ja, dat klopt. Maar het blijft een kind!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Geen MF deze week, wist ik niet. Had me er tot vanmiddag op verheugd. Toen las ik het helaas.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Weer een leuke nieuwe aflevering! Ik zeg het vaker, maar ook nu was Haley weer mmmm!

Verder weer gelachen om Cam, Alex en Manny. De rest was niet zo interessant deze keer.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Kijk ik dit als enige nog? Jammer.

Kwam dit tegen; de eindfoto's van Haley bij de politie in de aflevering van deze week

Haley's Mug Shots - Modern Family - ABC.com - beta.abc.go.com

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Je jaagt iedereen het topic uit met je wekelijkse gekweel op Haley.

(afbeelding)

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Sorry

Maar kijk jij het nog? Wat vind je van de recente afleveringen?

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Kijk het iedere week nog steeds met veel plezier. Laat hier alleen niet altijd wat achter, aangezien ik vaak ook niet verder kom dan Haley mmmm

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik vind het mwoah-mwoah. Hit or miss vaak.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Maat van me zegt dat ik deze serie absoluut een eerlijke kans moet geven. Dus ik probeer dit ook wel mee te pakken, minimaal een aflevering of 5.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Na een aflevering of 2, 3 weet je al of je de serie geweldig vind of niet. Qua stijl, humor en indeling gaat het namelijk niet meer veranderen. De serie is absoluut briljant. Zeker seizoen 1 en 2 zijn bijna allemaal perfect. De cast is gewoon zonder uitzondering enorm gevat en grappig.

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

Ja, ja, maar hoe is het gesteld met het vrouwelijk schoon in de serie?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

AC1 wrote:

Ja, ja, maar hoe is het gesteld met het vrouwelijk schoon in de serie?

Meer dan gemiddeld goed zeg maar.

Google maar op Haley

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

The Oceanic Six wrote:

Google maar op Haley

LOL, deze serie is toch niet alleen goed door de opspelende hormonen als je het bekijkt he?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nee man. Ik zit maar te dollen.

De serie is leuk door de schitterende humor en de heerlijke verhaallijnen. Het is knap dat ze in 22 minuten constant de hele familie weten te stoppen, die regelmatig een eigen verhaal hebben maar elkaar wel kruisen. Of ze ondernemen dingen met de hele familie. Dat zijn vaak de grappigste verhalen.

Het verhaal draait rond drie gezinnen die samen één grote familie vormen. De pater familias is Jay Pritchett (Ed O'Neill). Hij is gescheiden van zijn eerste vrouw Dede (Shelley Long) en is opnieuw getrouwd met de veel jongere Gloria Delgado (Sofía Vergara). Zij is afkomstig uit Colombia en heeft al een zoon uit een vorig huwelijk: Manny (Rico Rodriguez II).

Uit zijn eerste huwelijk met Dede heeft Jay twee kinderen. De oudste van de twee is dochter Claire Dunphy (Julie Bowen), die getrouwd is met Phil Dunphy (Ty Burrell). Samen hebben ze drie kinderen: Haley (Sarah Hyland), Alex (Ariel Winter) en Luke (Nolan Gould).

Mitchell (Jesse Tyler Ferguson) is Jays enige zoon. Hij is homoseksueel en heeft al vijf jaar een relatie met Cameron Tucker (Eric Stonestreet). Samen hebben ze een Vietnamees dochtertje geadopteerd: Lily.

De serie geeft een hilarische kijk op het leven van deze drie gezinnen, hun onderlinge samenhang en vele herkenbare situaties uit het gewone dagelijkse leven.

Modern Family - Wikipedia - nl.wikipedia.org

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

The Oceanic Six wrote:

Nee man. Ik zit maar te dollen.

Dacht je dat ik serieus was dan?

Maar had inderdaad al een trailer bekeken dus ik heb er al wel een beetje een idee van. 1 van deze dagen eens aan beginnen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nieuwe aflevering = best wel weer leuk.

Behalve Gloria dan. Ze begint knap irritant te worden als zwangere. Sowieso zijn baby's in series vervelend voor de verhaallijn, dus ik vrees al voor de afleveringen na haar bevalling. Maar dat zingen e.d. is niet grappig. Jay die haar de waarheid vertelde wel (It sounds like something is stuck in the vacuum cleaner )

De groeps-sms fout was ook lachen. Phil blijft sowieso een held.

En waar waren Haley en Alex? Die ene minuut tijd voor Haley slaat ook nergens op. Wordt tijd dat alle karakters weer gewoon volle afleveringen meedraaien.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik kom niet meer verder dan een flauw glimlachje, 1 a 2 keer per aflevering. Zwaar irritant en onleuk is 't aan het worden.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Echt? Ik blijf het toch nog steeds erg gevat en scherp vinden. Al begint Gloria me als enige te storen.

Misschien kunnen ze er beter nog 1 seizoen aanplakken en het eindigen, zodat de serie niet wegzakt zoals bv The Big Bang Theory.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Scherp? Dat mis ik dus heel erg. Te vaak 'makkelijk scoren' nu en de personages zijn té uitgemolken, neem een Gloria, Luke, Manny en zelfs een Claire. Jay/Gloria vind ik totaal niet leuk meer, Phil/Claire vind ik al een tijdje niet meer boeiend dus de enige die het voor mij nog enigszins waard maken zijn Mitch en Cam.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

De serie kan wel wat nieuwe invalshoeken gebruiken ja. Misschien met een baby nu?

Of Claire die op zoek naar een baan is?

Met gemiddeld 12 miljoen USA kijkers scoren ze nog wel erg goed, dat weer wel.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Wat kun je met een baby? Dat ben je na twee afleveringen ook weer zat, lijkt me. En Claire met haar baan.. tja, Claire is Claire, lijkt me niet dat zij zal veranderen.

Maarja, who knows.

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

Met name Cam is dit seizoen toch wel echt heel sterk.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nude Year's Eve

Haha ik heb echt de hele aflevering in een deuk gelegen. Vooral het einde met Phil & Claire

Manny en Luke waren ook geniaal!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Niemand volgt het meer?

De nieuwe aflevering was weer briljant

Haley met haar veel te oude vriend en Cam en Mitchell met hun gedrag rondom Lily

En eindelijk is de baby van Gloria er dan. Werd tijd, ze was knap irritant als zwangere vrouw en ze werd er ook lelijk door.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Cam en Mitch waren inderdaad leuk.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Noooooooooooooooo.

Ik gok dat de cast oa gaat bestaan uit Johnny de Mol en Chantal Janzen, plus Jeroen van Koningsbrugge. Die spelen namelijk in alles mee.

Paul de Leeuw en Albert Verlinde zullen wel het homostel spelen.

Rot op met al die Nederlandse bagger zeg. Of ook maar 1 Nederlandse acteur op 1% van het niveau van de echte Jay, Phil, Mitch of Cam zal komen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.