- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Quality Film Collection - QFC
Quality Film Collection - QFC
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Zijn er nieuwe stickers dan want ik heb nog een oude?
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Ik heb er één gekocht via dvd.nl. Noch bij de V&D, noch bij de FRS zitten er nog stickers op. Op geen een van de DVD's.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Ze zitten ook selectief op de dvd's he. Niet alle dvd's komen uit de sticker periode. Je kan ze ook beter in de winkel kopen aangezien ze niet allemaal stickers bevatten. Dit kon je van tevoren ook weten.
Heb verder geen mailtje hoeven te sturen, was er wat mis dan? Bij mij deden de nieuwe en de oude codes het.
@ Justin, als je de discussie boven je even leest heb je je antwoord al.
Overigens kreeg ik dinsdag een mailtje dat ze verstuurd waren, beter heb ik ze morgen wel binnen. Zou wel zuur zijn als ze alweer niet binnen kwamen.
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Je kunt gewoon geen codes meer invoeren. Er staat nu:
Klik hier voor het invullen uw 2 krascodes en adresgegevens.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Wat ben je nu allemaal aan het zeggen? Je gaat naar http://www.5jaarqfc.nl/ Daar klik je op de rode vierkant rechts waar 'Klik hier om de codes in te vullen' op staat. Dan wordt je doorverwezen naar Quality Film Collection 2+1 spaaractie - qualityfilmcollection.nl.x-support.eu waar je naar onder scrolt, op de knop 'Klik hier om de codes in te vullen' waarbij je op Quality Film Collection 2+1 spaaractie - qualityfilmcollection.nl.x-support.eu komt. Et voilà.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Welke site ga je eigenlijk heen chevy? Ik kan net zoals Metalfist gewoon de codes invoeren hoor.
Maak me overiges wel weer zorgen, hb dinsdag een mailtje gekregen dat ze zijn verstuurd en heb ze nog steeds niet binnen. Wordt maar weer even mailen als ik ze dinsdag nog steeds niet binnen heb.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2629 votes
Maak me overiges wel weer zorgen, hb dinsdag een mailtje gekregen dat ze zijn verstuurd en heb ze nog steeds niet binnen. Wordt maar weer even mailen als ik ze dinsdag nog steeds niet binnen heb.
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Welke site ga je eigenlijk heen chevy? Ik kan net zoals Metalfist gewoon de codes invoeren hoor.
Dank je Metalfist! Het is nu gelukt 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Black Cat, White Cat en Transamerica binnen, kreeg trouwens een bonus dvd bij beide films(Japanese Story en Sympathy for a Lady Vengeance). Altijd fijn, nu 4 films gratis 
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Ze zijn nu al een week onderweg. Ik geef ze tot vrijdag en anders ga ik er maar eens achteraan...
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2629 votes
Ik heb vandaag mijn gratis dvd ontvangen
. Eindelijk, na een week.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Ik wacht nog steeds... 6 juli was 'ie verstuurd
shockdog
-
- 322 messages
- 1024 votes
Acht nieuwe titels in de Quality Film Collection:
De laatste dagen van Emma Blank
Tiramisu
Local Hero
Frozen River
Sunshine Cleaning
Burning Plain
Ashes of Time
Caotica Ana
Te koop vanaf 26 augustus
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Caotica Ana heb ik al maar dan een normale versie voor 2 euro NIEUW. Dus als die 8 euro word 
Aardige titels. Benieuwd naar Ashes of Time en Local Hero
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Vandaag de gratis DVD ontvangen. Is kapot...
Vandaag 3 DVD's gekocht bij de V&D. Allemaal met een sticker. Bovendien was het 3 Halen 2 Betalen.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Ik wacht nog steeds, 5 weken
Ondertussen negeren ze mijn mails... Altijd leuk
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Lol, ik heb één code halfkapot gekrast en ik zie net dat de jongen achter de kassa eentje verwisseld heeft voor eentje zonder actiecode
.
QFC geeft trouwens aan dat mijn andere code ongeldig is, dus de actie zal wel weer tijdelijk stopliggen.
Edit: Dan maar mailtje gestuurd. Ik kreeg vorige keer binnen 8 dagen antwoord. Wel wat lang, maar geen 5 weken.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Dan vraag je toch gewoon om een nieuwe lijkt mij
? Moet je even morgen weer proberen, hij doet het soms niet, had ik ook... Wat blijkt dat ik 5 weken moet wachten -_-
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Heb ook opnieuw codes ingevuld, maar volgens mij is de actie weer stopgezet, er stonden opeens weer data van maart 2010 e.d. Heb geen enkele reactie terug gekregen ook.
Jammer...
shockdog
-
- 322 messages
- 1024 votes
De restanten van de twintig titels waaruit je kon kiezen bij die actie zijn verkocht aan NRC geloof ik. Ze worden verkocht voor €50 per 10, en bij alle 10 de films zit ook nog zo'n gratis (b-)film.
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
2e link is uitverkocht.
€50,- voor 20 films was een topdeal geweest. €50,- voor 10 films + 10 bonusfilms, vind ik een beetje teveel van het goede. Nog steeds een mooie deal, maar ga ik mijn financiën niet voor overhoop gooien.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Plus dat er al een hoop bijzitten die ik al heb 
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Ik heb A-film een mailtje gestuurd over die kapotte case. Duurde even voordat ik antwoord had, maar daarna de volgende dag gelijk 2 doosjes opgestuurd gekregen + een bol.com-DVD met 4 pilots van TV series én nog een QFC-catalogus.
En dat allemaal vanwege een kapotte gratis film.
Uitstekende service 
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
naar welk mailadres heb je gestuurd, ik probeer al weken contact te leggen maar tot heden nog steeds geen antwoord. Mijn dvd zou dus 6 juli op de bus gegaan zijn...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ook maar even cc hier naartoe dan:
2.2.8 A-film zal zich uiterst inspannen om de gratis DVD binnen 6 weken kosteloos per post te verzenden.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
6 weken om een dvd te versturen?
Doet me denken aan Be Kind Rewind. 'Klein momentje nog, we zijn er mee bezig' 
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
Gewoon netjes op tijd mijn gratis dvd's ontvangen. Binnen een week of drie.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Nu 3 QFC films voor 15 euro bij Media Markt.
(of 5,99 per stuk)