• 177.983 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.086 votes
Profile

Quality Film Collection - QFC

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Inderdaad, koop ik eindelijk een film van QFC namelijk The Seven Samurai omdat ik geen andere uitgave kon vinden. En dan is de actie afgelopen

belchinees

• 4182 messages
  • 2326 votes

Bij mij werkt het nu weer hoor. Ik heb zonet nog 2 codes ingevuld, en alles was ok.

De dvd wordt verzonden.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Straks nog eens proberen.

edit: Fantastisch, ineens maar Magnolia besteld.

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2629 votes

Een maand later heb ik eindelijk mijn gratis dvd binnen . Maar ik heb ondertussen weer een nieuwe gratis dvd besteld (A Fistful of Dollars). Is het bewaren van die stickers toch nog ergens goed voor geweest .

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Even een vraagje is de actie nu nog geldig of niet? Zoja dan haal ik nog een QFC film.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

In Saturn (Antwerpen) stond vandaag duidelijk vermeld dat de 2+1 gratis-actie NIET meer geldig is.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Nee maar net op de site gekeken. En die actie is volgens mij weer ingeschakeld. want je kan de codes weer invullen.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Dat verandert de zaak natuurlijk Vreemd dat Saturn dan zo expliciet vermeldt dat de actie niet meer geldig is. Communicatie, niet eenvoudig

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Bij mij heeft de actie even niet gewerkt maar ik heb een dag daarna dan toch Magnolia kunnen bestellen...

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Ik koop dinsdag gewoon een QFC film en dan heb ik 2codes en dan probeer ik het gewoon

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Ik had het laatst geprobeerd, maar hij werkte niet . Doet hij het nu wel of niet?

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Mijne werkt in ieder geval niet (meer).

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Heb die van mij nooit binnen gekregen(februari besteld), vertrouw die actie voor geen meter meer

En volgens mij had ik ook een mail gekregen dat de dvd verstuurd zou zijn.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Echt? Da's jammer voor je. Ik heb de mijne ook rond die periode besteld (ik had er twee) en die zijn wel aangekomen. Wel erg laat, maar goed.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Ja ik vind het maar vreemd, zie dat Don MN precies hetzelfde heeft meegemaakt, alleen met een andere film. Ik ben iig niet de enige

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

ik heb die van mij wel binnengekregen Misschien ze een mailtje sturen ofzo..?

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Lees dat de actie al voorbij is, ach ik hecht er ook niet zoveel waarde aan. Dacht dat het net zoals met die m&m actie's en zo was, op=op. Maar blijkbaar niet dus.

Ik heb er uiteindelijk mee weten te leven haha.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Overigens geldt de 2+1 gratis actie ook weer, gelukkig heb ik wat stickers bewaard Komen weer 2 naar me toe.

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Ik ben één sticker kwijtgeraakt...

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Doen die codes het nou wel of niet?

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Bij mij deden alle 4 de codes het wel, 2 van net aangeschafte dvd's en 2 ouden die ik voor de zekerheid had bewaard.

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2629 votes

Ik wacht ondertussen al minstens een maand op mijn gratis dvd, maar ik heb nog niks .

mister blonde

• 12693 messages
  • 5825 votes

Als het goed is heb je een mailtje gekregen waarin staat dat het 6 weken kan duren. Hij komt vast.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Manon des Sources verstuurd naar mijn huis Nu nog ergens Jean de Florette zien te halen, anders snap ik er weer geen zak van -_-

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Heb net een mailtje gekregen dat de dvd's zijn verstuurd. Best snel, hopelijk komt ie nu wel binnen(Black Cat, White Cat en TransAmerica)

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2629 votes

mister blonde wrote:

Als het goed is heb je een mailtje gekregen waarin staat dat het 6 weken kan duren. Hij komt vast.

Klopt, ik kreeg gister een mailtje waarin gezegd werd dat de dvd opgestuurd is. Dus ik verwacht em binnen enkele dagen.

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Morgen komt, als het goed is, een DVD aan met een ongebruikte code. Ik heb er hier nog een liggen, dus hopen dat ik er nog een kan bestellen

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Ik moest een mailtje sturen i.p.v. de codes invullen.

Moesten jullie dat ook? En hoe lang duurde het voor jullie antwoord kregen?

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Denk dat het een nieuw reglement s voor de nieuwe stickers ofzo? Beetje raar :S

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.