- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Quality Film Collection - QFC
Quality Film Collection - QFC
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Inderdaad, koop ik eindelijk een film van QFC namelijk The Seven Samurai omdat ik geen andere uitgave kon vinden. En dan is de actie afgelopen 
belchinees
-
- 4182 messages
- 2326 votes
Bij mij werkt het nu weer hoor. Ik heb zonet nog 2 codes ingevuld, en alles was ok.
De dvd wordt verzonden.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Straks nog eens proberen.
edit: Fantastisch, ineens maar Magnolia besteld.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2629 votes
Een maand later heb ik eindelijk mijn gratis dvd binnen
. Maar ik heb ondertussen weer een nieuwe gratis dvd besteld (A Fistful of Dollars). Is het bewaren van die stickers toch nog ergens goed voor geweest
.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Even een vraagje is de actie nu nog geldig of niet? Zoja dan haal ik nog een QFC film.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
In Saturn (Antwerpen) stond vandaag duidelijk vermeld dat de 2+1 gratis-actie NIET meer geldig is.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Nee maar net op de site gekeken. En die actie is volgens mij weer ingeschakeld. want je kan de codes weer invullen.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Dat verandert de zaak natuurlijk
Vreemd dat Saturn dan zo expliciet vermeldt dat de actie niet meer geldig is. Communicatie, niet eenvoudig 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Bij mij heeft de actie even niet gewerkt maar ik heb een dag daarna dan toch Magnolia kunnen bestellen...
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Ik koop dinsdag gewoon een QFC film en dan heb ik 2codes en dan probeer ik het gewoon 
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Ik had het laatst geprobeerd, maar hij werkte niet
. Doet hij het nu wel of niet?
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Heb die van mij nooit binnen gekregen(februari besteld), vertrouw die actie voor geen meter meer 
En volgens mij had ik ook een mail gekregen dat de dvd verstuurd zou zijn.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Echt? Da's jammer voor je. Ik heb de mijne ook rond die periode besteld (ik had er twee) en die zijn wel aangekomen. Wel erg laat, maar goed.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Ja ik vind het maar vreemd, zie dat Don MN precies hetzelfde heeft meegemaakt, alleen met een andere film. Ik ben iig niet de enige 
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
ik heb die van mij wel binnengekregen
Misschien ze een mailtje sturen ofzo..?
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Lees dat de actie al voorbij is, ach ik hecht er ook niet zoveel waarde aan. Dacht dat het net zoals met die m&m actie's en zo was, op=op. Maar blijkbaar niet dus.
Ik heb er uiteindelijk mee weten te leven haha.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
26 augustus verschijnt er een nieuwe worp van de Quality Film Collection met daarin de volgende titels:
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Overigens geldt de 2+1 gratis actie ook weer, gelukkig heb ik wat stickers bewaard
Komen weer 2 naar me toe.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Bij mij deden alle 4 de codes het wel, 2 van net aangeschafte dvd's en 2 ouden die ik voor de zekerheid had bewaard.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2629 votes
Ik wacht ondertussen al minstens een maand op mijn gratis dvd, maar ik heb nog niks
.
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
Als het goed is heb je een mailtje gekregen waarin staat dat het 6 weken kan duren. Hij komt vast.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Manon des Sources verstuurd naar mijn huis
Nu nog ergens Jean de Florette zien te halen, anders snap ik er weer geen zak van -_-
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Heb net een mailtje gekregen dat de dvd's zijn verstuurd. Best snel, hopelijk komt ie nu wel binnen(Black Cat, White Cat en TransAmerica)
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2629 votes
Als het goed is heb je een mailtje gekregen waarin staat dat het 6 weken kan duren. Hij komt vast.
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Morgen komt, als het goed is, een DVD aan met een ongebruikte code. Ik heb er hier nog een liggen, dus hopen dat ik er nog een kan bestellen 
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Ik moest een mailtje sturen i.p.v. de codes invullen.
Moesten jullie dat ook? En hoe lang duurde het voor jullie antwoord kregen?
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Denk dat het een nieuw reglement s voor de nieuwe stickers ofzo? Beetje raar :S