• 177.962 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.370.985 votes
Profile

Quality Film Collection - QFC

Don MN

• 3120 messages
  • 1562 votes

Ik heb op 29 November een e-mail ontvangen met de titel: "Uw gratis Quality Film Collection bestelling is ontvangen."

Daarin is vermeld dat zodra ze de dvd opsturen opnieuw een mailtje sturen ter bevestiging, maar ik heb nog geen bericht ontvangen.

Duurt het bij iedereen zo lang of ben ik gewoon ongeduldig.

(Ja, ik heb max. 6 weken gelezen, maar daar ga je natuurlijk in eerste instantie niet vanuit.)

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Ik kreeg m'n mail op 3 november en heb ook nog niks ontvangen. Zal wel goed komen.

fappie

• 2688 messages
  • 2005 votes

Apollinisch wrote:

Ik kreeg m'n mail op 3 november en heb ook nog niks ontvangen. Zal wel goed komen.

Is er iemand die de dvd al heeft ontvangen?

Don MN

• 3120 messages
  • 1562 votes

Nope, wilde mezelf iets schenken met Sinterklaas, maar ziet er naar uit dat ik op de dikke versie moet wachten of zelfs langer. Ik verwacht eigenlijk niet dat ik 'm dit jaar nog krijg. Post zal wel wat drukker zijn nu.

fappie

• 2688 messages
  • 2005 votes

Don MN wrote:

Nope, wilde mezelf iets schenken met Sinterklaas, maar ziet er naar uit dat ik op de dikke versie moet wachten of zelfs langer. Ik verwacht eigenlijk niet dat ik 'm dit jaar nog krijg. Post zal wel wat drukker zijn nu.

Dat zou inderdaad kunnen .

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Apollinisch wrote:

Dvd is binnen.

GinolaEHV

• 2127 messages
  • 2611 votes

Mijne ook. Ik had Bloody Sunday als gratis 3e film besteld... en daar zat tot mijn grote verrassing nog een gratis film bij: On A Clear Day. 2 gratis films dus.

Don MN

• 3120 messages
  • 1562 votes

Don MN wrote:

Ik heb op 29 November een e-mail ontvangen met de titel: "Uw gratis Quality Film Collection bestelling is ontvangen."

Nice, ik heb eergisteren een bevestiging gekregen dat Elephant eindelijk verstuurd is.

Finisterra

• 15532 messages
  • 4688 votes

Ik kreeg een bevestiging nadat ik hem binnen had... Misschien krijg ik er nog één? Maar dan wel dezelfde...

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Waneer komen der weer eens nieuwe? ...

shockdog

• 322 messages
  • 1024 votes

5 januari een mailtje gekregen dat m'n bestelling is verzonden en nog niks ontvangen..

Don MN

• 3120 messages
  • 1562 votes

shockdog wrote:

5 januari een mailtje gekregen dat m'n bestelling is verzonden en nog niks ontvangen..

Zelfde hier, ik laat je wel wat weten als de mijne binnen is.

fappie

• 2688 messages
  • 2005 votes

Ik heb nog steeds niets ontvangen .

Don MN

• 3120 messages
  • 1562 votes

Inmiddels ook Bloody Sunday besteld, want ik had nog een sticker erbij. Benieuwd of ik 'm dit jaar nog heb want die andere bestelling is ook al 2 maanden oud.

Mattson

• 848 messages
  • 1276 votes

Fnac en saturn doen nu zelf ook een 2+1 actie op de QFC, aan 7 euro per DVD betaal je dus 14 euro voor 3 DVD's en en zitten ook stickertjes op en kan je er nog 1 gratis bestellen ook!

14 euro voor 4 DVD's dus

GinolaEHV

• 2127 messages
  • 2611 votes

Bij die 2+1-actie hoort volgens mij die gratis dvd die je via die sticker moet bestellen. Dus gewoon 14 euro voor 3 dvd's.

belchinees

• 4182 messages
  • 2326 votes

Nietes, de gratis dvd via de website zit daar nog niet bij.

Mattson heeft gelijk .

Mattson

• 848 messages
  • 1276 votes

belchinees wrote:

Mattson heeft gelijk .

Mattson

• 848 messages
  • 1276 votes

heeft iemand al de gratis dvd aangekregen die hij besteld heeft via de site van QFC?

flipsyde

• 858 messages
  • 1712 votes

Ja, reken wel op een wachttijd van ruim een maand.

Mattson

• 848 messages
  • 1276 votes

ok bedankt flipsyde, want wacht nu ook al een tijdje

GinolaEHV

• 2127 messages
  • 2611 votes

belchinees wrote:

Mattson heeft gelijk .

Klopt helemaal. Ik snap nu ook wat -ie bedoelt... my bad.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

kreeg vorige week ook de gratis DVD binnen, Christiane F.

Was wel verbaasd, hij was er 'opeens' zonder mailtje van bevestiging van de bestelling, of een melding dat hij onderweg was of iets dergelijks. Maargoed vind het allang best dat hij er is.

mvhemmen

• 81 messages
  • 1382 votes

Na een maand ook mijn twee dvd´s ontvangen. Bij allebei zit nóg een gratis dvd! eigenlijk dus 2 + 2 gratis!!

Don MN

• 3120 messages
  • 1562 votes

Vanmorgen Bloody Sunday al op de deurmat, zo'n 3 weken na de bestelling. Op Elephant (3 maanden geleden al) moet ik blijkbaar nog even wachten, misschien moet die van verder komen. En er zit inderdaad een gratis dvd bij de gratis dvd, haha!

belchinees

• 4182 messages
  • 2326 votes

Sweet . Welke dvd stak er bij?

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2629 votes

Jezus, wat een klote stickers. Ik had er hier net twee. Dus ik probeer dat grijze spul weg te krassen, maar dat lukt met geen mogelijkheid. Ondertussen heb ik de hele code weggekrast. Weg gratis dvd .

Don MN

• 3120 messages
  • 1562 votes

belchinees wrote:

Sweet . Welke dvd stak er bij?

Sorry dat ik zo laat reageer, deze: On a Clear Day (2005)

Don MN

• 3120 messages
  • 1562 votes

wyatt earp wrote:

Jezus, wat een klote stickers. Ik had er hier net twee. Dus ik probeer dat grijze spul weg te krassen, maar dat lukt met geen mogelijkheid. Ondertussen heb ik de hele code weggekrast. Weg gratis dvd .

In het vervolg met een eurostuk doen, dan gaat het heel makkelijk weg zonder al te veel druk erop te zetten. De eerste keer heb ik ook 1 tot 2 letters/cijfers moeten gokken door té enthousiast gekras.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Word nou toch echt weer eens tijd voor een vracht nieuwe titels!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.