• 177.962 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.370.978 votes
Profile

Quality Film Collection - QFC

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Nieuwe tietels vanaf 20 augustus te koop op QFC.

-Its a Free World..

-Love in the Time of Cholera

-Lust, Caution

-My Blueberry Nights

-Old Boy

-Paranoid Park

-Sherrybaby

-Underground

-Unfinished Sky

-The Year my Parents went on Vacation

B_B

• 1969 messages
  • 776 votes

Scroll eens iets naar onder....

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

tietels

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

We gaan er toch niet over memmen zeker?

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Reservoir Dogs wrote:

(quote)

Waar heb je hem gevonden?

Ik heb Léon al lange tijd in m'n collectie steken. Maar ik geloof dat ik die toch al tal van keren heb zien staan in de Fnac in Antwerpen.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Sorry

Martin Van K

• 9050 messages
  • 4553 votes

Op 8 oktober verschijnt er weer een nieuwe lichting van de Quality Film Collection.

Hieronder vallen de volgende titels:

Into the Wild

I'm Not There

Be Kind Rewind

El Orfanato

Before The Devil Knows You're Dead

Cassandra's Dream

Breath

Shallow Grave

Ex Drummer

The Mission

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Ik kijk er weer naar uit. Ik koop de laatste maanden echt wagonladingen QFC's. Heb er in een maand of twee 24 titels bijgekocht. Vond dat ik het wel even mocht inhalen.

Ze moeten ook eens de titels Diep, Amnesia, Iedereen Beroemd en De Grot heruitgeven. Want dat is wel altijd het grote nadeel van A-film: de meeste films zijn gewoon erg snel out of print.

Kraay

• 6190 messages
  • 1474 votes

Shallow Grave is een mooie toevoeging.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

Dat dacht ik nou ook net!

Verder best leuk deze reeks, maar als ik een punt van kritiek mocht geven dan zouden ze voor meer titels mogen kiezen die nog niet gereleased zijn. Into the Wild, Ex Drummer en meerdere films van ze, zijn al lang verkrijgbaar en zijn voor mij dus totaal niet interessant meer omdat ik ze al in mijn collectie heb staan.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Ja, ze zouden inderdaad ook meer van die films op QFC moeten uitgeven die niet gereleashed zijn. Maar zoals gezegt: moeten ze ook gewoon de films van hun die al jaren out of print zijn heruitgeven in een OFC jasje.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Om te vieren dat de Qualtiy Film Collection dit jaar 5 jaar bestaat, lanceert A-film in het najaar een grote consumentenactie (2+1 gratis) die wordt ondersteund met een uitgebreide TV campagne.

dimi303

• 3418 messages
  • 3663 votes

Zo'n collecties of reeksen of hoe dat je het ook noemt zouden moeten verboden worden. Een goedkoop afkooksel van de werkelijke dvd release waar je enig zoekwerk voor nodig hebt.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Vanaf 12 november gaan er weer nieuwe titels komen:

-Big Night

-Brothers

-Dead man's Shoes

-Grave of the Fireflies

-The Killing Fields

-The Last Seducation

-Lola Rennt

-Le Velo de Ghislian Lambert

-Zwartboek. (is toch al ruim anderhalf jaar uit in QFC?)

Maar in iedergeval weer wat om naar uit te kijken.

kimberlyVD

• 5946 messages
  • 1567 votes

Geweldige nieuwe titels! Kijk er naar uit.

Martin Van K

• 9050 messages
  • 4553 votes

kappeuter wrote:

Om te vieren dat de Qualtiy Film Collection dit jaar 5 jaar bestaat, lanceert A-film in het najaar een grote consumentenactie (2+1 gratis) die wordt ondersteund met een uitgebreide TV campagne.

Heeft iemand die actie al gezien in de winkels? Volgens hun website loopt dit vanaf 1 oktober, maar zowel in Fnac als Mediamarkt niets van gemerkt...

starbright boy (moderator films)

• 22398 messages
  • 5070 votes

Ik zie ze hier overal. Stickers op de hoesjes met een krascode en met twee van die codes kun je op de site een derde DVD kiezen.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Yup, ook in Amsterdam al gezien.

Martin Van K

• 9050 messages
  • 4553 votes

Vreemd, in België nog niets van gemerkt... enkel een Nederlandse actie misschien?

dimi303

• 3418 messages
  • 3663 votes

In mediamarkt (België ) toch gezien dacht ik die actie. Voor de liefhebbers.

L_T_B

• 266 messages
  • 504 votes

Heeft iemand nog krascode over (voor mij)?

MXO

• 1449 messages
  • 532 votes

Weet iemand hoe ik in contact kom komen met QFC, ik heb namelijk een dvd besteld via deze speciale actie, ik heb hem alleen niet mogen ontvangen. Alvast bedankt!

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

[email protected]

2.2.8 A-film zal zich uiterst inspannen om de gratis DVD binnen 6 weken kosteloos per post te verzenden.

actievoorwaarden

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Houd rekening met maximaal 6 weken levertijd indien het product niet op voorraad is. Wij sturen u een e-mail zodra het product verzonden is.
Hou je daar wel rekening mee?

MXO

• 1449 messages
  • 532 votes

Ik heb namelijk al wel een emailtje ontvangen dat de dvd verzonden zou zijn. Bedankt voor de snelle reacties in ieder geval.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Valt me op dat op lang niet alle QFC titels die krascodes zitten. Dan schiet zo'n actie toch ook niet echt op lijkt me.

Don MN

• 3120 messages
  • 1562 votes

Montorsi wrote:

Valt me op dat op lang niet alle QFC titels die krascodes zitten. Dan schiet zo'n actie toch ook niet echt op lijkt me.

Bij Media Markt Maastricht was wel een rekje met alleen QFC-titels en krascodes, maar de keuze was redelijk beperkt en er was verschil in prijs: 7,- en 9,-. Zo wilde ik Brotherhood of War en Donnie Darko kopen om vervolgens via de actie Spring, Summer, Fall, Winter and ...Spring te bestellen.

Helaas zat op Brotherhood geen sticker die lag ergens anders voor 6,-, dus heb ik 1492: Conquest of Paradise gekocht om toch nog gebruik te kunnen maken van de actie. Ridley Scott heeft me nog nooit teleurgesteld.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Don MN wrote:

om vervolgens via de actie Spring, Summer, Fall, Winter and ...Spring te bestellen.

Dat is geen keuzedvd toch?

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Don MN wrote:

(quote)

Bij Media Markt Maastricht was wel een rekje met alleen QFC-titels en krascodes, maar de keuze was redelijk beperkt en er was verschil in prijs: 7,- en 9,-. Zo wilde ik Brotherhood of War en Donnie Darko kopen om vervolgens via de actie Spring, Summer, Fall, Winter and ...Spring te bestellen.

Helaas zat op Brotherhood geen sticker die lag ergens anders voor 6,-, dus heb ik 1492: Conquest of Paradise gekocht om toch nog gebruik te kunnen maken van de actie. Ridley Scott heeft me nog nooit teleurgesteld.

Ja dat bedoel ik. Nu snap ik best dat je met oude voorraden te maken hebt, maar die hele actie is nu toch lang niet zo aantrekkelijk als hij zou kunnen zijn.

Don MN

• 3120 messages
  • 1562 votes

Apollinisch wrote:

(quote)
Dat is geen keuzedvd toch?

Ja helaas, ik had wel verwacht dat je beperkte keuze zou hebben als het om die gratis DVD ging. Al zitten er wel een aantal leuke titels tussen, ik heb Elephant gekozen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.