- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Quality Film Collection - QFC
Quality Film Collection - QFC
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Nieuwe tietels vanaf 20 augustus te koop op QFC.
-Its a Free World..
-Love in the Time of Cholera
-Lust, Caution
-My Blueberry Nights
-Old Boy
-Paranoid Park
-Sherrybaby
-Underground
-Unfinished Sky
-The Year my Parents went on Vacation
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
We gaan er toch niet over memmen zeker? 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Ik heb Léon al lange tijd in m'n collectie steken. Maar ik geloof dat ik die toch al tal van keren heb zien staan in de Fnac in Antwerpen.
Martin Van K
-
- 9050 messages
- 4553 votes
Op 8 oktober verschijnt er weer een nieuwe lichting van de Quality Film Collection.
Hieronder vallen de volgende titels:
Into the Wild
I'm Not There
Be Kind Rewind
El Orfanato
Before The Devil Knows You're Dead
Cassandra's Dream
Breath
Shallow Grave
Ex Drummer
The Mission
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Ik kijk er weer naar uit.
Ik koop de laatste maanden echt wagonladingen QFC's. Heb er in een maand of twee 24 titels bijgekocht. Vond dat ik het wel even mocht inhalen.
Ze moeten ook eens de titels Diep, Amnesia, Iedereen Beroemd en De Grot heruitgeven. Want dat is wel altijd het grote nadeel van A-film: de meeste films zijn gewoon erg snel out of print. 
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Dat dacht ik nou ook net! 
Verder best leuk deze reeks, maar als ik een punt van kritiek mocht geven dan zouden ze voor meer titels mogen kiezen die nog niet gereleased zijn. Into the Wild, Ex Drummer en meerdere films van ze, zijn al lang verkrijgbaar en zijn voor mij dus totaal niet interessant meer omdat ik ze al in mijn collectie heb staan.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Ja, ze zouden inderdaad ook meer van die films op QFC moeten uitgeven die niet gereleashed zijn. Maar zoals gezegt: moeten ze ook gewoon de films van hun die al jaren out of print zijn heruitgeven in een OFC jasje.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Om te vieren dat de Qualtiy Film Collection dit jaar 5 jaar bestaat, lanceert A-film in het najaar een grote consumentenactie (2+1 gratis) die wordt ondersteund met een uitgebreide TV campagne.
dimi303
-
- 3418 messages
- 3663 votes
Zo'n collecties of reeksen of hoe dat je het ook noemt zouden moeten verboden worden. Een goedkoop afkooksel van de werkelijke dvd release waar je enig zoekwerk voor nodig hebt.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Vanaf 12 november gaan er weer nieuwe titels komen:
-Big Night
-Brothers
-Dead man's Shoes
-Grave of the Fireflies
-The Killing Fields
-The Last Seducation
-Lola Rennt
-Le Velo de Ghislian Lambert
-Zwartboek.
(is toch al ruim anderhalf jaar uit in QFC?)
Maar in iedergeval weer wat om naar uit te kijken. 
kimberlyVD
-
- 5946 messages
- 1567 votes
Geweldige nieuwe titels! Kijk er naar uit. 
Martin Van K
-
- 9050 messages
- 4553 votes
Om te vieren dat de Qualtiy Film Collection dit jaar 5 jaar bestaat, lanceert A-film in het najaar een grote consumentenactie (2+1 gratis) die wordt ondersteund met een uitgebreide TV campagne.
Heeft iemand die actie al gezien in de winkels? Volgens hun website loopt dit vanaf 1 oktober, maar zowel in Fnac als Mediamarkt niets van gemerkt...
starbright boy (moderator films)
-
- 22398 messages
- 5070 votes
Ik zie ze hier overal. Stickers op de hoesjes met een krascode en met twee van die codes kun je op de site een derde DVD kiezen.
Martin Van K
-
- 9050 messages
- 4553 votes
Vreemd, in België nog niets van gemerkt... enkel een Nederlandse actie misschien?
dimi303
-
- 3418 messages
- 3663 votes
In mediamarkt (België ) toch gezien dacht ik die actie. Voor de liefhebbers. 
MXO
-
- 1449 messages
- 532 votes
Weet iemand hoe ik in contact kom komen met QFC, ik heb namelijk een dvd besteld via deze speciale actie, ik heb hem alleen niet mogen ontvangen. Alvast bedankt!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
MXO
-
- 1449 messages
- 532 votes
Ik heb namelijk al wel een emailtje ontvangen dat de dvd verzonden zou zijn. Bedankt voor de snelle reacties in ieder geval.
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
Valt me op dat op lang niet alle QFC titels die krascodes zitten. Dan schiet zo'n actie toch ook niet echt op lijkt me.
Don MN
-
- 3120 messages
- 1562 votes
Valt me op dat op lang niet alle QFC titels die krascodes zitten. Dan schiet zo'n actie toch ook niet echt op lijkt me.
Bij Media Markt Maastricht was wel een rekje met alleen QFC-titels en krascodes, maar de keuze was redelijk beperkt en er was verschil in prijs: 7,- en 9,-. Zo wilde ik Brotherhood of War en Donnie Darko kopen om vervolgens via de actie Spring, Summer, Fall, Winter and ...Spring te bestellen.
Helaas zat op Brotherhood geen sticker die lag ergens anders voor 6,-, dus heb ik 1492: Conquest of Paradise gekocht om toch nog gebruik te kunnen maken van de actie. Ridley Scott heeft me nog nooit teleurgesteld.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
om vervolgens via de actie Spring, Summer, Fall, Winter and ...Spring te bestellen.
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
Bij Media Markt Maastricht was wel een rekje met alleen QFC-titels en krascodes, maar de keuze was redelijk beperkt en er was verschil in prijs: 7,- en 9,-. Zo wilde ik Brotherhood of War en Donnie Darko kopen om vervolgens via de actie Spring, Summer, Fall, Winter and ...Spring te bestellen.
Helaas zat op Brotherhood geen sticker die lag ergens anders voor 6,-, dus heb ik 1492: Conquest of Paradise gekocht om toch nog gebruik te kunnen maken van de actie. Ridley Scott heeft me nog nooit teleurgesteld.
Ja dat bedoel ik. Nu snap ik best dat je met oude voorraden te maken hebt, maar die hele actie is nu toch lang niet zo aantrekkelijk als hij zou kunnen zijn.
Don MN
-
- 3120 messages
- 1562 votes
Ja helaas, ik had wel verwacht dat je beperkte keuze zou hebben als het om die gratis DVD ging. Al zitten er wel een aantal leuke titels tussen, ik heb Elephant gekozen.