- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- de chat / mIRC
de chat / mIRC
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
dan maak je een topic aan met 'grappige plaatjes'
overigens had ie het beste in algemeen->just a joke gekund. maar dat je dat niet wist is niet zo vreemd.
geen probleem verder, ik dacht alleen: ik zeg 't ff 
Pierre1
-
- 271 messages
- 271 votes
dan maak je een topic aan met 'grappige plaatjes'
overigens had ie het beste in algemeen->just a joke gekund. maar dat je dat niet wist is niet zo vreemd.
geen probleem verder, ik dacht alleen: ik zeg 't ff 
Ahhhhhh just a joke 
Thnx Hobbes, ik zal het onthouden.
Enne ik open niet zo snel disc's, ik zie bij anderen dat dan soms een boze Jordy opduikt die zegt dat het best in een bestaande disc had gekunt 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
ik zie bij anderen dat dan soms een boze Jordy opduikt die zegt dat het best in een bestaande disc had gekunt 
En als die in een Franse kolère schiet, dan ben je nog niet jarig zenne... 
troy31
-
- 329 messages
- 130 votes
wat zijn er de laatste tijd toch weinig mensen op de chat.
mis ik wat?
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Waarom is er de laatste tijd niemand op de chat? Ik ben er vandaag enkele keren op geweest, maar telkens ben ik de enige. Heeft dat te maken met 'Mirc' of iets anders?
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Waarschijnlijk is iedereen chatmoe, of is iedereen uitgepraat.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Ik wil niet paranoide of zielig doen, en vat het niet verkeerd op, maar zou het misschien komen dat mensen mij geblokkeerd kunnen hebben met Mirc?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Sinds duidelijk werd dat het niet gewenst was dat mensen bleven "idle-en" is het bergafwaarts gegaan met de chat, of zie ik dat verkeerd?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
in de chat rondhangen zonder daadwerkelijk mee te chatten, om zo af en toe even te kunnen kijken of er iemand is
(misschien heb ik het wel mis hoor, btw.)
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Dat heb ik weleens gedaan. Toen zat ik ergens anders andere dingen te doen, terwijl ik vergeten was uit de chat te gaan. Maar via Mirc blijkt het te kunnen dat je om MM andere dingen kan doen, terwijl je nog in de chat zit. (ik heb geen Mirc)
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Ik denk ook dat veel MM'ers hun geleuter ook wel kwijtkunnen in de fora en bij de films. Zelf kom ik eigenlijk alleen maar in de chat als er een quiz is of als MM eruit is gevlogen.
lindastuurman
-
- 1006 messages
- 0 votes
Ook is het zo dat de vaste chatters een andere "bezigheid" hebben gevonden. Somigen zaten de hele dag op de chat puur uit verveling en das nu veranderd denk ik.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
's Middags is het nooit zo druk. 's Avonds zijn er wel eens wat en in het weekend is het toch vrij "druk" soms. Vooral op een zondag wanneer er een quiz is. Ook wat Yak zegt, het meeste kan je ook wel kwijt op het forum of bij de films.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik ben ook al eens op de chat geweest, maar per toeval. Ik heb nog altijd een drempelvrees. Ik begrijp het niet maar ik kan mijzelf maar niet toe overtuigen eens te gaan 'chatten'... 
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Als het een beetje druk is is het best gezellig. Gewoon een keer meedoen aan een kwisje. Slechter dan mij kan je toch niet scoren 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Slechter dan mij kan je toch niet scoren 
Ho, hoooo... dat denk je maar. Als ik te snel moet zijn schiet ik kemels zo groot als huizen... 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Blame it on Fisherking. Sinds die aan de vrouw is, is de bezettingsgraad op de chat gedaald. 
En als 'ie op de chat is laat hij vlinders uit. 
Zonder gekheid, gisteravond was het weer gezellig. Wellicht log je te vroeg in u-96...
Redlop
-
- 8961 messages
- 3566 votes
Blame it on Fisherking. Sinds die aan de vrouw is, is de bezettingsgraad op de chat gedaald. 
En als 'ie op de chat is laat hij vlinders uit. 

EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Ook is het zo dat de vaste chatters een andere "bezigheid" hebben gevonden.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik zag jou anders ook zelden op de chat.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Sinds ik als jeugdleider bij de voetbal actief ben, kom ik enorm veel minder op de chat.
Daarvoor was ik toch echt regelmatig aanwezig. 
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Ik ben student, dus ik chat de hele dag in de kroeg
Sorry
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Ik kan de chat simpelweg niet meer opkomen. Ik heb het vandaag zo'n vijf keer geprobeerd, maar telkens bleef ik hangen bij het grijze scherm. Ligt het aan MM of aan mijn computer?
lindastuurman
-
- 1006 messages
- 0 votes
Bij mij doet de chat via de site het gewoon. Dus ik denk dat het aan je computer ligt.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Dat denk ik ook (is de laatste dagen tergend tergend langzaam). Ik ben net nog in de chat geweest, maar toen was ik de enige met Vyvre. Klopt dat?