- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- TvMeter.nl
TvMeter.nl
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Lijkt me ook erg leuk. Ook wereldberoemde animatieseries als South Park, Simpsons en Family Guy zullen hoog scoren. Kan alleen soms moeilijk worden met stemmen aangezien veel series oneindig lijken door te gaan.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Mijn stem heb je.
Als hij Tvmeter wil maken, mijn stem heeft hij ook Succes 
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Als hij Tvmeter wil maken, mijn stem heeft hij ook Succes 
Wie wil Tvmeter maken?
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
ik denk wel dat iedereen dit ziet zitten
.
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
.
Behalve Jordy dan toch.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Je kunt niet van hem verlangen dat hij zowel MovieMeter en TvMeter zou moeten regelen. Gun die jongen ook wat vrije tijd 
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Je kunt niet van hem verlangen dat hij zowel MovieMeter en TvMeter zou moeten regelen. Gun die jongen ook wat vrije tijd 
Begrijp ik ook wel, maar iedereen doet hier precies ofdat TvMeter gaat komen.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Maar zou het niet handig zijn om gewoon hier op MovieMeter die series te plaatsen ?
Dan kunnen de huidige users zich er meer mee bezig houden...
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5739 votes
Nee. TVmeter zou een heel ander systeem zijn en er zijn talloze series, dat is te groot om 'een onderdeel van' te zijn.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
.
Ieder zijn plezier natuurlijk, maar mij zegt het eigenlijk niets. 
DaMovieJudge
-
- 35 messages
- 181 votes
In De Site > Algemeen > TV series ook onder de loep op Moviemeter?:
Ik zat te denken dat het me wel leuk zou lijken als er op Moviemeter ook TV series zouden kunnen behandeld worden door alle filmcritici onder ons,, alleen jammer gneoeg kant dat nog niet,,, Mijn vraag: Zou de database mogen worden verijkt met de TVseries ? Zodat we daar ook lekker met zn allen over kunnen gaan praten/discuseren/oordelen... 
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Als sommige films die geen bioscooprelease krijgen niet eens erop mogen, laat dan die series maar helemaal weg.
djelle
-
- 6070 messages
- 0 votes
Mijn vraag: Zou de database mogen worden verijkt met de TVseries ?
Dan liever een aparte TV-meter, anders wordt het weer een stuk onoverzichtelijker. Zou trouwens niet goed passen onder de noemer Moviemeter.
rearviewmirror
-
- 44 messages
- 354 votes
Ik wil qua toevoegingen wel helpen met TVmeter, maar ik heb geen idee hoe je zo'n site zou moeten maken.
Thomas83
-
- 4024 messages
- 3630 votes
Ik ben echt helemaal voor een TVmeter. Alleen zou ik het wel specifiek voor tv-series houden, en geen spelprogramma's, soaps, enzovoort.
Is er nog een topic waar je andere suggesties kan doen voor meter-sites? Zo'n soort site over uitgaansgelegenheden mis ik echt een beetje op internet. Zeg maar clubmeter.nl.
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Ik ben echt helemaal voor een TVmeter. Alleen zou ik het wel specifiek voor tv-series houden, en geen spelprogramma's, soaps, enzovoort.
Is er nog een topic waar je andere suggesties kan doen voor meter-sites? Zo'n soort site over uitgaansgelegenheden mis ik echt een beetje op internet. Zeg maar clubmeter.nl.
Of computermeter
schoolmeter
wcmeter
diameter
natuurmeter, ....
timburton
-
- 1296 messages
- 632 votes
Of computermeter
schoolmeter
wcmeter
diameter
natuurmeter, ....
geschiedenismeter
onderwijsmeter
geaografiemeter
internetmeter
kunstmeter
softwaremeter
dierenmeter
meubelmeter
politiekmeter
vakantiemeter
schildermeter
stripmeter/comicmeter
insectenmeter
historiemeter
architectuurmeter
beeldhouwmeter
filosofiemeter
superheldenmeter
animatiemeter
scriptmeter
cultuurmeter
En ga zo maar door...
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Nooit van partyflock gehoord ?
Tv-meter lijkt me trouwens een goed idee, ik zat er laatst ook al aan te denken..je mist het wel, de mogelijkheid om over series te praten en te stemmen!
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Over de meeste series kun je hier wel praten hoor, en anders maak je er maar een nieuw topic van. Maar het stemmen mis ik ook wel, vooral omdat ik de laatste tijd meer mijn tijd besteed aan series dan aan films.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Praten kan inderdaad in het forum wel, stemmen daar gaat het meer om en gewoon dat het opgezocht kan worden zoals films..
Maakt het allemaal een stuk fijner vind ik 
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Hier een op zich uitstekende database.
Online TV Database - An open directory of television shows for HTPC software - thetvdb.com
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Hier een op zich uitstekende database.
Online TV Database - An open directory of television shows for HTPC software - thetvdb.com
Nah, dat is niet echt overzichtelijk. Vind het wel jammer dat Jordy er niet voor in is. Ik denk dat dit een stuk meer mensen trekt dan Gamesmeter...
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
geschiedenismeter
onderwijsmeter
geaografiemeter
internetmeter
kunstmeter
softwaremeter
dierenmeter
meubelmeter
politiekmeter
vakantiemeter
schildermeter
stripmeter/comicmeter
insectenmeter
historiemeter
architectuurmeter
beeldhouwmeter
filosofiemeter
superheldenmeter
animatiemeter
scriptmeter
cultuurmeter
En ga zo maar door...
Maar bij bijna elk onderwerp zal uiteindelijk een einde aan komen. Bij MovieMeter komen er elk jaar tientallen bij.
stinissen (crew films & series)
-
- 23436 messages
- 76920 votes
Nah, dat is niet echt overzichtelijk. Vind het wel jammer dat Jordy er niet voor in is. Ik denk dat dit een stuk meer mensen trekt dan Gamesmeter...
Dat weet ik wel zeker ik zou het ook heel erg fijn vinden.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Dan zou ik Johnny Bravo ook in mijn top 10 zetten. 
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Hoezo wil Jordy hier niet mee instemmen? Te veel geld? Te veel moeite?
film_kaza
-
- 3140 messages
- 0 votes
Er zijn zat series die leuk goenoeg zijn voor tv meter. Komedie series, thrillers, cartoons, anime enzovoort. Maar dingen als het nieuws, idols of tell-sell. Tja... je maakt er geen film van
Die lijken me juist niks voor een meter site.
Zou het niet gewoon kunnen dat er een regel komt dat tell-sell dingen er niet op zouden mogen? Want de andere series zijn juist heel leuk om over te praten en op te stemmen.