• 177.953 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.755 votes
Profile

Recensiefilter (forumvervuiling + ideeën)

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Nomak wrote:

Maar mijn persoonlijke mening is dat hetgeen je aanvinkt ook wel filmgerelateerd zou moeten zijn. (...) Maar het is wel jammer dat je je als lezer eerst door maar liefst drie alinea's over een meeting, eten, drinken, etc. moet heenworstelen vooraleer dat je iets over de film kan lezen.

Nou en. Daarna komt het filmgerelateerde aspect, wat ook zo het geval was bij The Green Hornet. Daar staat nog steeds een lange recensie die geintroduceerd wordt door een mod-bericht dat 'off-topic' is verwijderd. En blijkbaar omdat ANDEREN daar off topic op gaan reageren. Pak die sukkels (diegenen die hier de site verneuken) aan, ipv dat je iemands goedbedoelde berichten gaat aanpassen/verwijderen. Dit kan echt niet door de beugel. Ik neem aan dat het verwijderde stuk wel gecopy-paste is doorgegeven aan soom? Zo niet, dan is het nog ernstiger...

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Mug wrote:

Nou en. Daarna komt het filmgerelateerde aspect, wat ook zo het geval was bij The Green Hornet. Daar staat nog steeds een lange recensie die geintroduceerd wordt door een mod-bericht dat 'off-topic' is verwijderd.

Ik begrijp wat je wil zeggen, en prima dat er verschillende meningen zijn. Daarom zeg ik ook dat er waarschijnlijk mensen zijn die het wel graag lezen. Maar zelf haak ik af als ik verschillende alinea's over allerlei randzaken die niet filmgerelateerd zijn moet lezen. Die zaken hoeven voor mij niet in een als mening aangevinkt bericht te staan.

Maar nogmaals, dat is voor mij persoonlijk. Ik heb er geen probleem mee als dit soort berichten aangevinkt worden, maar om te lezen vind ik (bijna) volledig filmgerelateerde berichten prettiger..

Ik ben het trouwens ook eens met de rest van je bericht.

Vinokourov

• 3143 messages
  • 2909 votes

neo wrote:

(quote)

Ik vind het behoorlijk flauw dat je dit nu hier plaatst. Ik heb duidelijk aangegeven aan de hand van een voorbeeld welke soort ''meningen'' ik ongedaan heb gemaakt. Om nog een voorbeeld te geven van bij World Trade Center: ''Twee sterren voor de opplaksnor van dhr. Cage''. Dat had je aangevinkt als mening.

Wat is daar flauw aan? Ik kan het standpunt wel begrijpen dat één-regelige nietszeggende reviews niet gewenst zijn. Ik zou alleen willen weten om welke films het gaat. Dan zal ik daar eens wat zinnigers bijzetten .

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Waarom eigenlijk niet?. Het is best handig, dan weet je gelijk bij welke film je wel en bij welke je in het verleden geen bericht hebt geplaatst. Of is dit alleen voor de laatste films?

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Link werkt 's avonds niet, zie hier.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Ik dacht dat Eline nog weer wat anders bedoelde, maar het dus gewoon het aanvinken van je recensie, op die manier kan je de films ook weer snel terug vinden, maar ja moet je ze wel overal aanvinken. Ok bedankt.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Met dat linkje vind je gewoon al je bij films geplaatste berichten terug. Dus ook al dan niet nog aan te vinken recensies.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Mug wrote:

Houd inderdaad eens je muil dicht als je geen ene flikker te melden hebt! Hoe moeilijk kan het zijn soms. Ga eens zieken op andere sites, dank u.

Dude.

Biertje?

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Ah, the leader of the pack voelt zich geroepen...

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Koekie?

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Waar bemoei je je dan ook weer mee plotseling? Ga lekker foto's plaatsen en laat me met rust.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Waarom reageer je toch altijd zo gestrest mug?

Lees ik nou dat soom zich uitgeschreven heeft? Ontzettend jammer, las haar stukken graag. De site staat bomvol met allerlei bullshit van users die niks toevoegen, dat ik niet snap dat mensen kunnen klagen over een persoonlijk stuk tekst van soom. Vond dat juist altijd wel leuk om te lezen. Ze bracht meningen net wat anders dan anderen. Hopelijk bedenkt ze zich en komt ze weer terug op MM. Ik zie ook vaak recensies aangevinkt worden die bestaan uit 1,5 zin zonder enige waarde. Als dat mag blijven staan, dan sooms werk helemaal.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

The Oceanic Six wrote:

Waarom reageer je toch altijd zo gestrest mug?

Hij komt inderdaad erg agressief over. In de winter zijn muggen niet te pruimen waarschijnlijk.

En ik vind het ook jammer van Soom, mensen die zich eraan storen kunnen toch lekker wegzappen?

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Agressief? Geirriteerd is het woord. En flink ook, zeker nu 'soom' zichzelf heeft uitgeschreven. Een clubje mensen op de site mag blij zijn, hopelijk gaan de moderatoren nu eindelijk eens die mensen een permanente ban opleggen. Het is genoeg geweest, lijkt me.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Het is niet de 1e keer dat je zo overdreven opgefokt reageert op users, Mug. Jij hebt schijnbaar een enorme hekel aan het sociale gedeelte van lid zijn van een site als MM.

Erg jammer dat soom weg is, maar het is wel haar eigen keuze.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Als mensen haar persoonlijk gaan afzeiken op de site, dan is het enigszins haar eigen keuze. Maar het probleem ligt dus bij anderen, en dat moet nu maar eens goed aangepakt worden.

Ik reageer opgefokt, omdat er grenzen zijn overschreden. En dat is geen goede zaak. En dan vooral richting 'gebruikers' die hier geen ene reet te zoeken hebben op de site. Die noem ik eerder a-sociaal.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik snap Mug ook wel. En soom lag wel vaker in de clinch met dezelfde users, was imho ook vaak veel 'zoeken'. En die clique vorming is de laatste tijd wel erg extreem, ik ben er zelf ook al slachtoffer van geweest, alleen stimuleert mij dat juist meer om hier te blijven en actiever te zijn . Hopelijk dat ze nog terug komt, vond soom een leuke user, altijd respectvol naar iedereen maar helaas was dat niet altijd wederzijds. Daar had wel strenger tegen opgetreden mogen worden ja.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Naomi, jij bent toch zelf altijd een raar groepje met je voorliefde voor hele slechte films en je aparte taalgebruik?

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

hele slechte films

Die bestaan niet. Dat kun je enkel zo vinden .

Het forum verplaatst zich soms iets te vaak richting de films, dat is wel vervelend (vooral als het vaak dezelfde users blijken) maar me eraan irriteren....? Nee, daar is wel iets meer voor nodig . Dat het bij haar persoonlijk werd van twee kanten (ipv alleen Soom die haar verhaal doet) is natuurlijk belachelijk.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Naomi Watts wrote:

Ik snap Mug ook wel. En soom lag wel vaker in de clinch met dezelfde users, was imho ook vaak veel 'zoeken'. En die clique vorming is de laatste tijd wel erg extreem,

Helemaal mee eens, het lijkt wel steeds erger te worden.

Hopelijk dat ze nog terug komt, vond soom een leuke user, altijd respectvol naar iedereen maar helaas was dat niet altijd wederzijds. Daar had wel strenger tegen opgetreden mogen worden ja.

Ze was zeker altijd beleefd en netjes. Kon de laatste tijd juist wat beter met haar opschieten en ik begreep haar met sommige dingen ook steeds beter. Jammer dat ze zich nu heeft laten wegjagen door een aantal users. Wat ik van haar kant volkomen begrijp want het is echt niet leuk als er op deze manier met je omgegaan word op een site waar je zogenaamd voor je lol komt. Ik hoop ook dat ze snel terug komt!

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ik denk dat dat soort zaken ook wel onvermijdelijk zijn op dit soort forums. Maar dan nog blijft het wel erg jammer. We hebben de afgelopen tijd al best een aantal actieve users zien gaan.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Ongein berichten verwijderd.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Berichten over uitgeschreven gebruiker verwijderd.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik begrijp het nog als reacties verwijderd worden omdat er scheldwoorden ofzo in staan, maar voor de rest snap ik gewoon helemaal niets van dit topic. Wat maakt het uit dat sommige users persoonlijke dingen typen en wat maakt het uit dat sommige mensen in 1 zin hun mening geven op de film? Ik lees er gewoon altijd een beetje doorheen en ik lees wat ik denk dat op mij van toepassing is. Langzamerhand begin ik op te merken met welke users ik qua smaak de meeste overeenkomsten heb en die berichten/recensies lees ik.

Maar is het dan zo moeilijk om gewoon over een aantal dingen heen te lezen? Iemand die niet van de recensies van Soom houdt (ik vond ze top trouwens) kan toch ook gewoon die recensies niet lezen ipv erover te gaan zeuren?

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

Mug heeft het al goed verwoord.

Vinokourov

• 3143 messages
  • 2909 votes

Vinokourov wrote:

Kan iemand me een lijst PM'en van films, waar ik wel op gestemd hebt, maar geen mening heb gegeven? Ik zal kijken of ik dan wat zinnigers kan schrijven.

Bij voorbaat dank!

komerad

• 467 messages
  • 403 votes

In De Site > Algemeen > Als mening markeren?:

Goed verstopt, geweldig verstopt.. waar vind ik die?

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Hierop klikken:

(afbeelding)

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Of niet via de snelfunctie (vak onder een film) typen, maar op nieuw bericht klikken. Dan kun je kiezen voor Markeer dit bericht als mijn persoonlijke mening of recensie

Zie bijvoorbeeld: Bad Teacher (2011)

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

En wat is het nut ervan eigenlijk? Heb ik me ook al altijd afgevraagd.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.