• 178.104 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.155 actors
  • 9.373.128 votes
Profile

Recensiefilter (forumvervuiling + ideeën)

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2596 votes

Daar staat echter nog geen bijpassende optie.

Tayama

• 1102 messages
  • 522 votes

Kan niet zeggen waar het aan ligt...... maar op een of andere manier worden sommige oude berichten van mij automatisch veranderd in een recensie? Heb dit linkje - http://www.moviemeter.nl/my_mm/my_reviews - nog eens doorgelopen, en sommige berichten hebben gewoon een geel sterretje, zonder dat ik dat deed!?

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

had ik ook last van nu niet meer, gewoon steeds annuleren als er om gevraagd word waar ik persoonlijk knettergek van word.

Anatolia

• 2666 messages
  • 1511 votes

Jordy wrote:

Even een herinnering als tip: je kunt dit een stuk gemakkelijker en sneller doen met dit tooltje: http://www.moviemeter.nl/my_mm/my_reviews

Ha, toch wel erg confronterend zo af en toe, die oude berichten.

Tayama wrote:

Ja daar zullen helaas de meningen altijd over verdeeld blijven.

Persoonlijk vink ik mijn 2-zinnen recensies niet aan. Vind ik nutteloos.

Minimaal 2 alinea's, staat er in ieder geval wat inhoud in.

Houd ik inderdaad ook rekening mee.

Overigens: wellicht dat er een pb naar alle leden gestuurd kan worden met de vraag geen misbruik te maken van deze nieuwe functie? Niet dat iedereen zich er dan aan zal houden, maar beter dan niets, toch?

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2596 votes

Zoiets werkt doorgaans averechts.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Het zou fijn zijn als mensen vragen alleen beantwoorden als ze het antwoord ook weten.

Het is NIET de bedoeling om misbruikmeldingen in te schieten bij "verkeerde" recensies. Vooralsnog accepteren we gewoon dat er af en toe een misplaatst bericht tussen staat bij gebruik van het filter.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik heb IE6 en IE7 nog even gecheckt, en ik krijg de "weet je zeker..." popup alleen als ik DIRECT op het sterretje klik. Tot dat iemand mij duidelijk en zonder gescheld kan vertellen wanneer het fout gaat, ga ik er van uit dat sommigen misschien nogal eens de neiging hebben om "mis" te klikken (dat verklaart gelijk al die klachten over films die op magische wijze "ineens" in updates lijsten verschijnen)

Lui (crew films)

• 3491 messages
  • 11877 votes

Volgens mij is het probleem zo wel verholpen, perfect gedaan zo Jordy!

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Ik heb nergens problemen, werkt vanaf dag 1 als een zonnetje!

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Jordy wrote:

Het is NIET de bedoeling om misbruikmeldingen in te schieten bij "verkeerde" recensies. Vooralsnog accepteren we gewoon dat er af en toe een misplaatst bericht tussen staat bij gebruik van het filter.

Het gaat me ook geenszins om de kwaliteit van het bewuste bericht, maar als ik bijv. zie welke berichten bij Wit Licht en Vox Populi door de betreffende gebruiker aangevinkt zijn, vraag ik me af of ze wel kennis hebben van de nieuwe functie of gewoon een gekleurd sterretje wilden zien

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Het werkt bij mij nog niet perfect. Ik heb tot nu toe bij bijna alle (nou ja, erg veel in elk geval) filmfora die ik verlaat (Ponyo on the Cliff bijvoorbeeld) door op 'Mijn Updates' te klikken de mededeling of ik 'zeker weet dat ik mijn bericht als recensie wil markeren ' (of zoiets). Wat dus nergens op slaat. Op annuleren klikken leidt tot niks, namelijk nogmaals dezelfde mededeling. Alleen klikken buiten het scherm zorgt ervoor dat de pop up verdwijnt. Meer users last van?

Ik zit al de hele avond pop upjes weg te klikken. Erg irritant.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Je gebruikt wellicht nog een oude versie van Firefox?

(3.0.1 is de meest recente)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

volgens mij is dat nu verbeterd?

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

kappeuter wrote:

Je gebruikt wellicht nog een oude versie van Firefox?

(3.0.1 is de meest recente)

Ehm dat weet ik niet hoor.... Geen idee waar je het over hebt

Jordy wrote:

volgens mij is dat nu verbeterd?

Ehm, ja ik non bij een testje net Ponyo gewoon weer verlaten en ook de andere topics (La Ronde etc) ging het ook goed...

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Help > About Mozilla Firefox

of

Help > Check for Updates

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Knisper wrote:

Het is heel confronterend om te zien hoeveel slechte recensies ik heb geschreven, dat even tussendoor.

Heb ik ook last van. Vooral veel van mijn oude recensies van mijn eerste jaar hier vind ik totaal niet meer serieus te nemen, zelfs als de stem nog steeds klopt

Nodeloos te zeggen dat ik deze recensies geen geel sterretje geef

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

kappeuter wrote:

Help > About Mozilla Firefox

of

Help > Check for Updates

ja, want iedereen gebruikt Firefox

Het was waarschijnlijk toch een Internet Explorer 6.0 probleem. Een waarschuwing aan mensen die deze browser blijven gebruiken: over een paar maanden stop ik definitief met het ondersteunen van dit 7 jaar oude wangedrocht.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Jordy wrote:

ja, want iedereen gebruikt Firefox

Als je mod zou zijn, zou je weten dat hij Firefox gebruikt.

EDIT: ik ben gefopt. Moet IE zijn.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Hopelijk zullen veel vaste gebruikers er dan ook gebruik van maken, want vooral zo'n verzameling recensies gefilterd is wel mooi.

Ik betwijfel of ik hier aan mee ga doen. Vreselijk veel werk ten eerste. En vroeger schreef ik voor mijn gevoel nog iets wat op een recensie leek terwijl mijn bijdrages tegenwoordig enkel nog bestaan uit een paar zinnen (of enkel een poging tot discussie) En voor wie vink ik die berichten dan eigenlijk aan? Meeste films die ik nog niet gezien heb en interessant vind hebben toch nog geen pagina vol aan berichten. Ik denk niet dat ik die recensiepagina snel zal oproepen eerlijk gezegd.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Je vinkt ze aan voor mij. Hoef ik niet te zoeken naar je recensie.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Zoekfunctie?

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Jordy wrote:

Het was waarschijnlijk toch een Internet Explorer 6.0 probleem. Een waarschuwing aan mensen die deze browser blijven gebruiken: over een paar maanden stop ik definitief met het ondersteunen van dit 7 jaar oude wangedrocht.

Nou dan gaan we wat beleven!

Ik ben totaal digibetisch, dus het is abracadabra. Ik zie wel wat er gebeurt en hoe het (niet) meer werkt binnenkort. En anders roep ik hard "Help!" en dan komt kappeuter (misschien) langs...

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Overigens lijkt de recensiepagina me wel handig bij blockbusters. Dus ik wil niet helemaal negatief klinken.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Ramon K wrote:

Dus ik wil niet helemaal negatief klinken.

Tsja, da's nu te laat

Trouwens. Zolang niet alle users die posten gebruik maken van de recensie-aanvink-optie blijf je toch nog altijd verstoken van een goed gebruik ervan. Ik denk ook niet dat ik alle 'houtsnijdende' berichten die ik heb gepost (en dat mogen er toch wel best wel wat zijn op 5800 berichten hoop ik) ga aanvinken. Dat is mij teveel werk, waar ik zelf geen belang bij heb als ik het zo egoïstisch mag stellen.

En je ziet zoals nu bij Wit Licht dat er ook vervuiling in zal komen. Wellicht veelal onbewust.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

En anders roep ik hard "Help!" en dan komt kappeuter (misschien) langs...

Prima deluxe!

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Ramon K wrote:

Meeste films die ik nog niet gezien heb en interessant vind hebben toch nog geen pagina vol aan berichten.

Nog niet natuurlijk, maar wellicht over een aantal jaren wel; je weet nooit. Dan kan zo'n filter eventueel alsnog van pas komen.

Casablanca is bij mij overigens een vreemd geval. Ik heb daar veel berichten geplaatst en daar kun je mijn mening precies uithalen, maar apart genomen zijn ze niet zo volledig. Mijn enige recensie is die ik schreef toen ik de film slechts 4 sterren gaf, maar met deze recensie ben ik het niet meer eens. Jammerlijk geval.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Nog niet natuurlijk, maar wellicht over een aantal jaren wel; je weet nooit. Dan kan zo'n filter eventueel alsnog van pas komen.

Dat zien we dan wel weer. Maar vooralsnog heb ik er weinig aan. En ik ga zeker geen 8000 berichten doorspitten om te kijken welke berichten voor recensie door kunnen gaan enkel om andere users te 'plezieren'. Dat vind ik echt gekkenwerk.

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

The One Ring wrote:

Casablanca is bij mij overigens een vreemd geval. Ik heb daar veel berichten geplaatst en daar kun je mijn mening precies uithalen, maar apart genomen zijn ze niet zo volledig. Mijn enige recensie is die ik schreef toen ik de film slechts 4 sterren gaf, maar met deze recensie ben ik het niet meer eens. Jammerlijk geval.

Iets dergelijks heb ik ook bij een aantal films. Misschien ooit nog een idee om aangevinkte recensies permanent aanpasbaar te maken?

Een gigantisch probleem is het natuurlijk niet. Voor mij dan

Dat doorspitten van je oude recensies is overigens enorm leuk. Alleen om de confrontatie met alles wat je ooit bij films hebt geplaatst al een goede toevoeging.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Onbegonnen werk inderdaad. Maar ik denk ik het enkel gaan aanvinken mocht ik toevallig eentje ergens tegenkomen of na het schrijven van een nieuw stuk(je) het meteen aanvinken.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12842 votes

Jordy

Zal wel langzaam door m'n filmlijst lopen om de recensies aan te duiden. In ieder geval een erg waardevolle toevoeging voor de site.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.