• 178.104 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.155 actors
  • 9.373.193 votes
Profile

Recensiefilter (forumvervuiling + ideeën)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

The One Ring wrote:

Hopelijk zullen veel vaste gebruikers er dan ook gebruik van maken, want vooral zo'n verzameling recensies gefilterd is wel mooi.

Even een herinnering als tip: je kunt dit een stuk gemakkelijker en sneller doen met dit tooltje: http://www.moviemeter.nl/my_mm/my_reviews

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Inderdaad die link is ideaal Jordy. Verder kan ik alleen maar zeggen super toevoeging.

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

Zelfs met die link is het bijna een dagtaak

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4894 votes

Wederom leuke toevoeging Jordy. Heb inmiddels al behoorlijk wat recensies aangevinkt en de link die je gaf is erg handig. Alleen bij de eerste keuze (1-2000) is het even doorbijten door de vele berichten, maar daarna vlieg je er zo doorheen. Is er trouwens ook een mogelijkheid dat je in een overzichtje kunt zien welke berichten je allemaal hebt aangevinkt als recensie? Zo kun je eventuele verkeerde aangevinkte sterren eruit vissen.

Tayama

• 1102 messages
  • 522 votes

Zeer goede toevoeging, en slimme integratie (geel sterretje).

Toch, als ik dit topic nooit gevolgd had, had ik het waarschijnlijk nooit opgemerkt. Met het miniscule '6 recensies' linkje denk ik ook niet dat echt veel mensen daar nu snel op zullen klikken?

Daarbij weet ik ook niet of iedereen door zal hebben dat zijn of haar bericht in een recensie omgetoverd kan worden door het witte sterretje geel te maken.

Het is allemaal heel miniscuul en subtiel.

Verder; weer een stap de goede richting in voor Moviemeter.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Het is heel confronterend om te zien hoeveel slechte recensies ik heb geschreven, dat even tussendoor.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4894 votes

Die heb ik dus ook niet aangevinkt

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Knisper wrote:

Het is heel confronterend om te zien hoeveel slechte recensies ik heb geschreven, dat even tussendoor.

Haha inderdaad dat gevoel had ik ook heel erg sterk.

Prudh

• 3124 messages
  • 1874 votes

Ja, heerlijk om de geschiedenis van je berichten te doorlopen! Wel even slikken af en toe. Een prima optie, chapeau!

Leland Palmer wrote:

Is er trouwens ook een mogelijkheid dat je in een overzichtje kunt zien welke berichten je allemaal hebt aangevinkt als recensie? Zo kun je eventuele verkeerde aangevinkte sterren eruit vissen.

Dit is ook nog geen gek idee, of willen we nu teveel tegelijkertijd

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

dat recencie filter werkt niet echt naar behoren, als ik spoilers wil bekijken vraagt ie steeds,

Weet je zeker dat je dit bericht wil markeren als jou mening of recensie van deze film? deze markering word gebruikt voor het recensiefilter bij deze discussie.

ps. ik stem niet, mischien dat dat er wat mee te maken heb.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Mooie optie, heb er net een aantal aangevinkt bij mijzelf. Mmm, heb zon 950 stemmen uitgebracht, elk met een stuk(je) tekst. Dat wordt nog veel werk om alles aan te vinken

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

combi wrote:

dat recencie filter werkt niet echt naar behoren, als ik spoilers wil bekijken vraagt ie steeds,

Weet je zeker dat je dit bericht wil markeren als jou mening of recensie van deze film? deze markering word gebruikt voor het recensiefilter bij deze discussie.

ps. ik stem niet, mischien dat dat er wat mee te maken heb.

Zodra je hebt gestemd op een film worden de spoilers in dat topic standaard zichtbaar. Jij stemt niet, dus je zal altijd spoilermeldingen krijgen.

Ik snap overigens nog altijd niet waarom jij niet meer stemt, maar goed...

BlueVelvet

• 1316 messages
  • 785 votes

Tayama wrote:

Toch, als ik dit topic nooit gevolgd had, had ik het waarschijnlijk nooit opgemerkt. Met het miniscule '6 recensies' linkje denk ik ook niet dat echt veel mensen daar nu snel op zullen klikken?

Dt kan ook voordelig werken: er is zo weinig kans op misbruik.

Waar ik trouwens over twijfel: ik heb een aantal korte berichtjes geplaatst, bestaande uit 5 a 6 zinnen waarin ik kort en bondig mijn mening geef. Is zoiets te accepteren als 'recensie'?

edit: als voorbeeld: dit bericht (okee, het zijn 9 zinnen)

kos

• 46692 messages
  • 8849 votes

Tuurlijk, ik heb zelfs recensies van 2 zinnen. .

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik vind een recensie je mening over de film. Soms maak ik een hele, hele uitgebreide recensie, maar soms weet ik het ook in 2 zinnen te melden. Beiden tel ik wel als eigen recensie.

Tayama

• 1102 messages
  • 522 votes

Ja daar zullen helaas de meningen altijd over verdeeld blijven.

Persoonlijk vink ik mijn 2-zinnen recensies niet aan. Vind ik nutteloos.

Minimaal 2 alinea's, staat er in ieder geval wat inhoud in.

BlueVelvet wrote:

(quote)
Dt kan ook voordelig werken: er is zo weinig kans op misbruik.

Volgens mij is iedereen maar bevoegd 1 recensie per film te geven. Weinig kans op misbruik dus. Toch?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Weet ik niet. Niet over elke film is veel te zeggen. Als ik Scream 1 besproken heb, dan valt over deel 2 en 3 niet zo heel veel meer te zeggen omdat ze nogal op elkaar lijken. Of een B filmpje met Seagal ofzo, valt ook vaak geen lap tekst over te typen. Daarintegen vind ik het wel leuk om grote films uitgebreid te recenseren (zeg ik dat goed?). Ik vind dat iedereen zelf uit moet maken wat hij of zij als eigen recensie ziet. Als het maar niet ''Vet goed!'' is en meer niet.

Tayama

• 1102 messages
  • 522 votes

Als ik ergens enkel 2 zinnen over kan typen, vind ik het ook niet waard mijn naam bij de Recensies te zien.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Wtf? Bij elke wijziging die ik wil doen komt die stomme recensiefilter naar boven. Rot op met dat ding.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

Pastichio Rocker wrote:

Wtf? Bij elke wijziging die ik wil doen komt die stomme recensiefilter naar boven. Rot op met dat ding.

ok dan ik dacht het ligt aan me computer.

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Geweldige toevoeging heur, die link van al je berichten is ook om andere redenen cool trouwens Zo'n gefilterde recensie-pagina ziet er schitterend uit, ik ga van het aanvinken eens werk maken!

BlueVelvet

• 1316 messages
  • 785 votes

Het werkt inderdaad erg goed. Heerlijk om zo'n pagina met louter zinnige reacties te lezen.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2596 votes

Alleen jammer dat bij die link werkelijk tientallen sterretjes plotseling oranje worden zonder dat je erop klikt.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

hoe zit het met die nieuwe toevoeging

hoe werkt dat precies

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2596 votes

Zoek en gij zult vinden.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Goodfella_90 wrote:

Zoek en gij zult vinden.

ja bedankt

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Is er ook een speciale misbruikmelding voor die functie? Stel dat iemand - al dan niet per ongeluk - een onzinnig stukje tekst selecteert alszijnde 'recensie'.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

ja.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2596 votes

Oh?

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

gewoon misbruikmelding knop.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.