• 178.147 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.201 actors
  • 9.373.958 votes
Profile

Manier van communiceren op MM

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Uit de meeste reacties hier blijkt ook wel dat men dat eeuwige herkauwde gezeur tussen ons een beetje meer dan beu is.

So what? Echt. Waar reageren die users op? Die zien enkel wat gebekvecht tussen ons en trekken zelf wat conclusies. Ze zien een vete, of ze denken dat ik me over jou uitlaat omdat jouw filmsmaak strookt met de mijne... Heeft er allemaal geen bal (meer) mee te maken. Het gaat mij om scheldpartijen die je plaatst en later weer weghaalt, argumenten die je gebruikt en later verandert of weghaalt. Je liegt over films die je niet gezien hebt, enkel en alleen om je gelijk in een discussie te halen. En vaak gebeurt 't 's nachts. Of het loopt uit de hand en worden er door de moderators weer dingen verwijderd. En hoe vaak hebben wij al geen ruzie gehad over die totaal provocatieve toon in je berichten? En daarna weer het heilige boontje uithangen, mensen op je hand proberen te krijgen. Ik kreeg zelfs verwijten mbt mijn avatar een tijd geleden!? En vooral de pot verwijten dat ie zwart ziet. En niet alleen als het mij betreft, maar blijkbaar ook bij anderen.

Ouwe koeien laten liggen? Dingen laten rusten? Strijdbijl begraven?

Waar heb je het toch over? Het gaat niet om een oud geschilletje bij 1 of andere film. Het gaat mij om je totale gebrek aan fatsoen hier op de site. Laat dat even heel duidelijk zijn.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

En ik ben het ook niet altijd eens met wat Fisherking hier zegt, maar het is allemaal gekoppeld aan een verleden met jou. Het is niet toevallig alleen maar die hothead Ramon K die met jou overhoop ligt. En dan nog zal de schuld bij ons geplaatst worden ipv dat je jezelf eens onder de loep neemt. Zelfs niet als er honderden gebruikers met jou in de clinch zouden liggen!

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Persoonlijk hou ik wel van een beetje reuring eigenlijk... vooral niet stoppen mensen!

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Dit wordt vast een spannend script.

djelle

• 6070 messages
  • 0 votes

Ramon K wrote:

Je liegt over films die je niet gezien hebt, enkel en alleen om je gelijk in een discussie te halen.

Jaja, we weten dat allemaal al. Het deed er hier niet eens toe tot "mijn gelijk" of niet. Maar daar zal je wel geen oren naar hebben.

Ik kreeg zelfs verwijten mbt avatar!?
Nadat ik eerst beschuldigd werd van vanalles (zoals nu ook weer opnieuw). Je maakt er weer je eigen versie van. Daarnaast was dat niet echt een "beschuldiging", enkel iets wat ik dacht dat zo verlopen was.

En vooral de pot verwijten dat ie zwart ziet. En niet alleen als het mij betreft, maar blijkbaar ook bij anderen.
Ik klaag alleen maar aan wat ik zwart op wit lees (en niet op basis van dingen die zogezegd snachts ooit eens zouden gebeurd zijn).

Het gaat mij om je totale gebrek aan fatsoen hier op de site. Laat dat even heel duidelijk zijn.
Ik vind jou van even weinig fatsoen getuigen wanneer ik vele van jou replieken lees op mij (en anderen) tijdens (film)discussies. En ik kan hier wel honderden voorbeelden plaatsen.

Het is niet toevallig alleen maar die hothead Ramon K die met jou overhoop ligt. En dan nog zal de schuld bij ons geplaatst worden ipv dat je jezelf eens onder de loep neemt. Zelfs niet als er honderden gebruikers met jou in de clinch zouden liggen!
Tot zover ik weet ben jij de enige die zo vaak zo vijandig en moddergooiend reageert op mijn schrijfsels. Er zijn er idd nog enkelen die in de buurt komen (vooral dan qua laffe discussiemethode), maar die kan ik op één hand tellen. Doorgaans zijn dat dezelfde users die bij dat filmsnobs.nl clubje horen overigens.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Ik klaag alleen maar aan wat ik zwart op wit lees (en niet op basis van dingen die zogezegd snachts ooit eens zouden gebeurd zijn).

Wat is dit nu voor onzin? Omdat jij dingen verwijdert (of de moderators) wil dat toch niet zeggen dat ze niet gebeurd zijn!? Leef je in een illusie of zo?

Ik vind jou van even weinig fatsoen getuigen wanneer ik vele van jou replieken lees op mij (en anderen) tijdens (film)discussies. En ik kan hier wel honderden voorbeelden plaatsen.

Misschien wel 1000! 2000! Daar gaat het toch niet om? Ik haal niets weg, ik ga geen argumenten diep in de nacht omkeren, ik lieg niet over wat ik gezien heb om mijn gelijk te halen en vooral de laatste jaren probeer ik users in posts bij films die ik niet leuk vind te sparen. Jij doet het omgekeerde, maar dan onder het mom van 'ja, maar dat is mijn schrijfstijl' (waar we al een keer of 100 over gediscussieerd hebben).

Tot zover ik weet ben jij de enige die zo vaak zo vijandig en moddergooiend reageert op mijn schrijfsels.

Absoluut. Misschien ben ik de enige die zijn bakkus nog wil open doen. Hoeveel zwijgers zijn gewoon users die de hoop al lang hebben opgegeven wat betreft jou?

En FisherKing? Mister Blonde? Sander2? Nooit wat andere vaste users zien zuchten na commentaar van jou?

Nee, het is een samenzwering en jij bent de onschuld zelver. Vooral die filmsnobbers hebben het gedaan. Op die andere site bekokstoven ze hoe ze je kunnen pakken. Ik kom er verdorie 10 minuten per maand momenteel.

djelle

• 6070 messages
  • 0 votes

Ramon K wrote:

Wat is dit nu voor onzin? Omdat jij dingen verwijdert (of de moderators) wil dat toch niet zeggen dat ze niet gebeurt zijn!?

Ik zei het al en zeg het nog maar eens: Ik zeg niet dat alles wat jij beweerd niet gebeurd is (sommige wel: argumenten omkeren: waar deed ik dat??). Ik ontken enkel de redenen waarom jij zegt dat ze gebeurd zijn, en ik mis tonnen nuance in je verhaal.

Je noemt m'n recensies "onfatsoenlijk" verder, maar (gezien die nagenoeg altijd de film bekritiseren en dus géén users) daar denken de meesten -terrecht- toch anders over.

Absoluut. Misschien ben ik de enige die zijn bakkus nog wil open doen. Hoeveel zwijgers zijn gewoon users die de hoop al lang hebben opgegeven wat betreft jou?
Echt niet veel. 3? Of 4...? Ze verdwijnen in het niets tegenover de honderden hele aangename users waar ik helemaal geen aanstoot mee heb.

En FisherKing? Mister Blonde? Sander2?
Op 1 hand dus. En toevallig ook allemaal even vaak ergerlijk tegen Onderhond als tegen mij, en toevallig ook lui die kritiekgevers graag met de vinger wijzen...

Sander2 is trouwens foetsie (geband of plots opgestapt). Zegt genoeg over het type users waarvan ik dat soort ongein mag verwachten.

Nooit wat andere vaste users zien zuchten na commentaar van jou?
Veel en veel minder dan jij al gehad hebt na commentaar van jou iig. Zelden eigenlijk. Dat gezucht volgt trouwens vooral na ellenlange 'discussies' met dergelijke users.

Vooral die filmsnobbers hebben het gedaan.
Ik stel maar vast wat voor users het gewoonlijk zijn die -soms- soortgelijk gedrag tonen. Dat ik het een samenzwering zou vinden fantaseer je er natuurlijk zelf bij (alweer).

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Laat mij dit oeverloze gezever eens van een passende quote voorzien:

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Met Pastichio Rocker eens.

Mijn toestemming hebben jullie natuurlijk niet nodig dus ga vooral door....

Maar weet dat het zo langzamerhand een herhaling van facetten betreft van het niveau: Jij dit, maar jij zus en zo!

Laat het toch rusten. Het betreft geen competitie. Berust in het gegeven dat jullie het hier niet eens zullen worden. Het behoeft geen epistels om dit te onderschrijven.

(afbeelding)

Onderhond

• 87594 messages
  • 12844 votes

Pastichio Rocker wrote:

Laat mij dit oeverloze gezever eens van een passende quote voorzien:

Nooit begrepen waarom mensen die op een discussieforum zitten deze quote zo vaak posten.

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

De strijdbijl begraven is allemaal wel leuk, maar stop dan ook met je in onschuld te wassen en de andere te bestoken met verwijten en beschuldigingen. Verder zijn het mijn zaken niet natuurlijk...

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Onderhond wrote:

(quote)

Nooit begrepen waarom mensen die op een discussieforum zitten deze quote zo vaak posten.

Ik kan van alles bedenken, maar ik prefereer een inhoudelijk vorm van discussie. Iets wat volledig ontbreekt in deze over en weer gebekvecht van verwijten.

De intentie is ongetwijfeld één van inhoud, maar de herhaling van facetten over en weer reduceert het geheel tot gezever.

Pastichio Rocker heeft hier gewoon een punt.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12844 votes

Nee hoor, vind het alleen een ridicule quote (en eentje die veel te veel gebruikt wordt).

Onderhond

• 87594 messages
  • 12844 votes

Vind de discussie ook nergens meer op slaan hoor, maar kom dan met een minder generaliserende quote

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Ging iets mis, nu ontbreekt er een stuk tekst.

Het is niet anders. Mijn strekking is duidelijk. En daar is niet "generaliserend" aan aangezien ik me louter richt tot hetgeen zich hier in deze draad afspeelt.

Daar zul je het mee moeten doen, aan jou het laatste woord, iets dat ook bij de heren een obstakel vormt.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12844 votes

Doe anders ook even rustig

Heb het gewoon over de quote van Pastichio Rocker, die gaat over "arguing on the internet", wat zeker generaliserend is.

gideonvdb

• 1795 messages
  • 0 votes

we organiseren gewoon een avondje mm modder worstelen en djelle en ramon k plannen we voor de eerste match.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Allicht niet. Wordt gewoon tijd dat zo iemand van de site gemieterd wordt, als je het mij vraagt natuurlijk. Jezus. Zo'n discussie bij Rocco ben ik van lamlendigheid maar van afgestapt (en zal ik binnenkort dan maar eens hervatten). Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen daar. Ben je aan het discussieren, wordt er even 77 minuten aan karakterontwikkeling vergeten of overgeslagen om 1 of ander ridicuul standpunt te verdedigen. En dan krijg je een sorry, jippie. Daar koop ik wat voor. Ik wil gewoon verstandig over film discussieren, dat wil ik al sinds ik hier ben.

Maar ik kap met dit topic en zet het elders voort. Ik wil al die andere users wel eens spreken over twee jaar, als ze zelf wat aanvaringen met hem gehad hebben. Kan ik tenminste een keer lachen of klagen.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Zoveel filmfreaken hier en niemand heeft nog gereageert op mijn

ontbrekende collectie !

Ik zoek nogmaal: Madam x (Lana Turner) en

dreaming with the fishes.

Mag op Vhs

Of kan ik iemand mailen die een hele grote collectie heeft?

Tip?

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Behoorlijk off-topic, maar wie weet....

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

@ Erwinner: Misschien best in deze rubriek een topic aanmaken voor je vraag: http://www.moviemeter.nl/forum/8

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Ja, kijk daar sta ik dus al 2 keer.

Samen met iemand anders die hem ook zoekt.

Anyway bedankt

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Oeps sorry. Misschien kan je er van uitgaan dat "geen reactie = niemand weet waar de film te vinden is". Ik heb hem alvast eens gezocht bij de online shops waar ik m'n dvd's koop en kon hem niet vinden...

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Onderhond wrote:

Doe anders ook even rustig

Heb het gewoon over de quote van Pastichio Rocker, die gaat over "arguing on the internet", wat zeker generaliserend is.

Arguing is heel iets anders als gewoon een normale discussie voeren. Bovendien is het wel degelijk gezever aangezien het al 5 pagina's een welles/nietes verhaal is waar beiden niet echt met steekhoudende argumenten komen. En die quote (hoe vaak ook gebruikt) past er precies bij.

Ikzelf zou er gewoon lak aan hebben trouwens, aan slecht beargumenteerde beschuldigingen.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Ja bedankt daarvoor.

Ik mail gewoon iedereen die af en toe stemt op die film.

djelle

• 6070 messages
  • 0 votes

dragje wrote:

van het niveau: Jij dit, maar jij zus en zo!

Exactly. En dat heb je dus wanneer je per se iemand wil diaboliseren vol ongenuanceerde flutverwijten. De een krijgt modder, de ander verdedigd zich en teruggegooi wordt zodoende vaak onvermijdelijk. Ik vind het ook flauwe nonsens hoor, maar ik kan me ook niet laten doen tegen iemand die me publiekelijk uitscheld.

Ik hoop dat desbetreffende dus nu eindelijk eens woord houdt, en er effectief mee kapt. Kleine tip: algemene klachten of irritaties in het vervolg via PM. Dank bij voorbaat.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Ein goed, al goed.

Discussie bijna gesloten en ik heb mijn Madam x link gekregen.

SLot erop.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

djelle wrote:

(quote)

Exactly. En dat heb je dus wanneer je per se iemand wil diaboliseren vol ongenuanceerde flutverwijten. De een krijgt modder, de ander verdedigd zich en teruggegooi wordt zodoende vaak onvermijdelijk. Ik vind het ook flauwe nonsens hoor, maar ik kan me ook niet laten doen tegen iemand die me publiekelijk uitscheld.

Ik hoop dat desbetreffende dus nu eindelijk eens woord houdt, en er effectief mee kapt. Kleine tip: algemene klachten of irritaties in het vervolg via PM. Dank bij voorbaat.

Alsjeblieft zeg. Je hebt je in het verleden zo misdragen (gescheld in de nachturen, berichten die je weghaalt, net doen of je niks hebt gedaan, ik ben het slachtoffer gedrag) dat zij die zich destijds mee te maken hebben gehad, geen vertrouwen in je 'goede gedrag' van nu kunnen hebben. Dit is al jaren zo. Ik blijf het maar roepen: als je nu gewoon recensies plaatst zonder achterliggend moddergegooi (waarvan je zegt dat je het niet doet, maar het is duidelijk dat 'de tegenpartij' het anders opvat) is er niks aan de hand. Maar goed, zoals gewoonlijk heb ik het weer mis, en zie ik spoken.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12844 votes

Je hebt je in het verleden zo misdragen dat zij die zich destijds mee te maken hebben gehad, geen vertrouwen in je 'goede gedrag' van nu kunnen hebben.

Zal toch wel iets meer achterzitten, want dit kan effectief van veel meer personen gezegd worden. Die zich trouwens vaak nog steeds niet gedragen. Noch enige moeite daartoe opbrengen.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Onderhond wrote:

(quote)

Zal toch wel iets meer achterzitten, want dit kan effectief van veel meer personen gezegd worden. Die zich trouwens vaak nog steeds niet gedragen. Noch enige moeite daartoe opbrengen.

Inderdaad, genoeg vaste bezoekers die zich gedragen als kleuters, en die niet eens de guts hebben zich uit te schrijven. Lekker komen rellen. Ik hoef geen namen te noemen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.