• 178.159 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.373.992 votes
Profile

Manier van communiceren op MM

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

(afbeelding)

?

djelle

• 6070 messages
  • 0 votes

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4896 votes

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Maar als je je echt zo irriteert aan me, en af en toe aan Onderhond, en af en toe aan andere zaken, en aan het feit dat MM niet meer hetzelfde is dan vroeger (de reden waarom er nu een dikke F in je avatar staat), leer er dan eens mee omgaan en negeer alles waar je je aan ergert (letterlijk en/of figuurlijk) of zoek een biotoop waar je gezellig en irritatievrij kunt keuvelen met gelijkgestemde snobjes hoe goed die oude Bergmans wel niet is etc (zoals filmsnobs.nl dus). En blijf daar dan.

Weer een poging om Onderhond er bij te betrekken? Ik ben hier al zo lang rustig jongen. Enige conflicten die ik hier krijg zijn met jou. Enige irritaties die ik ervaar idem dito: vanwege jou. 4 maanden was je weg-----paradijs!

Wat Bergman, snobs of mijn Avatar betreft: waarom doe je dat?

Ik ben al vanaf 2002 een trouwe gebruiker en heb MM nog nooit langer dan een maand laten staan.

Enige wat ik in dit topic gedaan heb, is het ondersteunen van mister blond's schijnbare wantrouwen jegens dat wat je claimt gezien te hebben. Alle andere drek die de users moeten lezen, kwam tot nu toe voornamelijk van jou en ging over mij. Vraag is: wat wil je nu? Nog een paar dagen doorgaan?

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Ramon K wrote:

Vraag is: wat wil je nu? Nog een paar dagen doorgaan?

Kan wel zeggen wat ik wil: Een dikke knuffel voor beiden, zodat het hier weer om filmliefhebberij kan gaan, waarbij ieders mening (hoe verschrikkelijk irritant ook) wordt gerespecteerd en waar oude koeien maar eens in de sloot moeten blijven liggen. Beiden hebben een (totaal) andere kijk op "cinema" in de breedste zin van het woord. En beiden zijn (nogal!) fel in het verkondigen van die mening.

De vete tussen beiden heeft nu echt lang genoeg stand gehouden, na wij dachten.

Zoals Onderhond zegt, als tot 10 tellen niet helpt, tel dan tot 20..

(Of bemoei ik me nu met zaken die me weinig aangaan?)

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

Ach ik denk dat ze het of hier of via pm maar lekker moeten uitvechten. Dit is toch het uitgelezen topic om dat te doen, als ze hier gelukkig van worden, laat ze maar. Beide kunnen op ieder gepast moment stoppen met reageren.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Punt is danuz, dat het hier nu niet gaat om filminterpretaties of de subjectiviteit van meningen. Het gaat hier om waarheid versus leugen. Hoe moet je discussieren met mensen die liegen over wat ze gezien hebben? Vertel het mij maar. Ik vind de overige troep hier (en ook van mezelf, want ik laat me uiteindelijk ook weer meevoeren) ook niet fijn. Ik kan veel over me heen laten gaan, maar wat deze kwestie betreft ben ik heel erg stellig. Dit heeft niets met smaak te maken of met film, maar puur met fatsoen. En uiteindelijk gaan al mijn discussies met djelle daarover.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

En toch wil ik wel eens weten waarom en hoe ze met dat bekvechten begonnen zijn. Want ik zie al dat dit sinds 2004 aan de gang is. Hoe is het eigenlijk allemaal begonnen?

(mooi iets voor de rijdende rechter)

gotti

• 14075 messages
  • 5886 votes

Ramon K. had overlast van de boom van Djelle, die minder dan een meter van de afscheiding afstaat. Na vele verzoeken, maar geen reacties heeft Ramon de boom geinjecteerd met een gif, waardoor de boom langzaam afstierf en Ramon deed alsof zijn neus bloed. Nu eist Djelle dat Ramon een nieuwe boom plant.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Die boom is zeker het synoniem van djelle's stemtabel?

Anatolia

• 2666 messages
  • 1511 votes

Ik denk persoonlijk dat het vooral te maken heeft met djelle's avatar. Erg provocatief. Waarschijnlijk zou ik me ook niet kunnen inhouden als ik die avatar mij zou zien tegenspreken in een of andere discussie.

You want chaos? I'm the chaos!

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Anatolia wrote:

Ik denk persoonlijk dat het vooral te maken heeft met djelle's avatar. Erg provocatief. Waarschijnlijk zou ik me ook niet kunnen inhouden als ik die avatar mij zou zien tegenspreken in een of andere discussie.

Een grapje hopelijk?

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Anatolia wrote:

Anatolia

• 2666 messages
  • 1511 votes

Halcyon wrote:

Een grapje hopelijk?

Mwa, ok.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Die avater van sinterklaas is me toch niet helemaal duidelijk.

Ik zal is een groter beeldscherm kopen..

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Als Jordy die effe regelt.

Maargoed: ken je Cow and Chicken?

Maar dat is iets voor dit topic.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Ramon K wrote:

Punt is danuz, dat het hier nu niet gaat om filminterpretaties of de subjectiviteit van meningen. Het gaat hier om waarheid versus leugen. Hoe moet je discussieren met mensen die liegen over wat ze gezien hebben? Vertel het mij maar. Ik vind de overige troep hier (en ook van mezelf, want ik laat me uiteindelijk ook weer meevoeren) ook niet fijn. Ik kan veel over me heen laten gaan, maar wat deze kwestie betreft ben ik heel erg stellig. Dit heeft niets met smaak te maken of met film, maar puur met fatsoen. En uiteindelijk gaan al mijn discussies met djelle daarover.

Ja, maar het is dus meer de onwetenheid spelen, en de gegeven historie niet accepteren. Sterker nog, de geschiedenis negeren. '. Waardoor het onwaarheden worden. Geef je groot gelijk Ramon. Klasbak!

djelle

• 6070 messages
  • 0 votes

Ramon K wrote:

Enige conflicten die ik hier krijg zijn met jou. Enige irritaties die ik ervaar idem dito: vanwege jou.

Daarmee dat ik onlangs nog op een "rustige" discussie stootte waarbij je je ergerde aan Onderhond's commentaar op Rashomon. Blijkbaar gebeurd tijdens die 4 maand dat ik afwezig was. En dan ben ik de leugenaar?

Enige wat ik in dit topic gedaan heb, is het ondersteunen van mister blond's schijnbare wantrouwen jegens dat wat je claimt gezien te hebben.
Het ging niet eens om wantrouwen, hij veronderstelde het wegens een ontbrekende stem. Je hele hysterische reactie slaat dus nergens op.

Hoe moet je discussieren met mensen die liegen over wat ze gezien hebben?
Natuurlijk vertel ik graag over films die ik niet eens zag. Dan kan ik lekker kritiek geven op scenes die er niet waren. Heel leuk is dat bij wijze van experiment.

djelle

• 6070 messages
  • 0 votes

Anatolia wrote:

Leuke reactie.

Maar in 2004 waren er nog geen avatars op MM hoor.

djelle

• 6070 messages
  • 0 votes

gotti wrote:

Ramon K. had overlast van de boom van Djelle, die minder dan een meter van de afscheiding afstaat. Na vele verzoeken, maar geen reacties heeft Ramon de boom geinjecteerd met een gif, waardoor de boom langzaam afstierf en Ramon deed alsof zijn neus bloed. Nu eist Djelle dat Ramon een nieuwe boom plant.

Mooie (mooi omschreven) reactie.

Al weet ik niet zeker dat je hiermee bedoeld wat ik denk.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Oké, ik geef het op, heb mijn mening laten horen. Kibbelse

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Willen jullie een koekje?

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Ik heb nog een bomennota over

Ozarklynch

• 1317 messages
  • 581 votes

Vind het verdomd hard waaien. Als er maar geen bomen om gaan zometeen

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Vreemd, ik bespeurde enkel een licht briesje...

djelle

• 6070 messages
  • 0 votes

Ramon K wrote:

Vraag is: wat wil je nu?

Heb ik hier (voor een zoveelste keer) al voorgesteld. Die idiote strijdbijl nu eindelijk eens begraven. Maar zolang jij die uitgereikte hand dus op kinderachtige manier blijft negeren kan ik dus niets doen (het moet van 2 kanten komen natuurlijk).

Ik zei het al, we kunnen hier nog dagen doorgaan met modder gooien naar elkaar (jij om iets te bewijzen, ik uit verdediging), en we weten (of denken) allebei wel wat onfatsoenlijks van elkander... Maar zou het niet zoveel gezelliger zijn voor iedereen als we de oude koeien inderdaad eens in de gracht laten liggen? Uit de meeste reacties hier blijkt ook wel dat men dat eeuwige herkauwde gezeur tussen ons een beetje meer dan beu is. Ik irriteer me ook aan sommigen hoor, maar dan negeer ik dat dan (meestal lukt me dat wel). Soms moet je gewoon iets kunnen laten rusten.

Ik aanschouw jou (ondanks alles) niet als vijand verder (niemand trouwens). Helaas zoek je me wel vaak als zo een op. Voor wat het waard is.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

verwarren oneliners posten is ook een manier van communiceren

net haikus

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Ramon K wrote:

. Helaas zoek je me wel vaak als zo een op. Voor wat het waard is.

Ik weet niet of historisch bewustzijn te koop is. Dat is iets wat je wel erg graag zelf wil verwerven. Gewoon het inzicht zoeken wat mensen in de jaren 30 met elkaar deden. Bijvoorbeeld.

djelle

• 6070 messages
  • 0 votes

Ja Fisherking, je bent braaf...

U geeft een zeer mooi voorbeeld over welk soort gedrag ik het hier oorspronkelijk had. Persoonlijke filmkritiek irrelevant laten lijken door -lukraak- met de vinger te wijzen.

Djelle dankt u.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.