• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.092 actors
  • 9.372.312 votes
Profile

Manier van communiceren op MM

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ik vind het erg grappig en horen bij dragje.

Als alle users zich hetzelfde gedragen is ook wat saai he.

Max en Joep

• 1815 messages
  • 0 votes

maar dat doen we niet hoor.

we zijn hier net echte mensen

betweter

• 5 messages
  • 2 votes

hebben de film vandaag voor de tweede keer gezien, en duidelijk geen verschil in beoordeling tegenover de eerste keer.

Deze film is een pareltje met schitterende regie en prachtig camerawerk.

Proficiat Mel Gibson, in tegenstelling tot the passion of christ is dit werk een spannende, onderhoudende en deels educatieve film.

Nog van dat graag

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Pfff betweter... welkom!

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Waar heeft deze user het in hemelsnaam over ?

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Passion of the Christ, wel een beetje in t verkeerde topic, hoewel niet helemaal off-topic

betweter

• 5 messages
  • 2 votes

soom wrote:

Waar heeft deze user het in hemelsnaam over ?

---------

ik had het over de film Apocalypto natuurlijk.

Blijkbaar zijn alle berichten ter beoordeling van die film afgeleid naar deze thread , zo had ik het althans begrepen.

Wel,...mijn beoordeling is dat ik het een kanjer van een film vind , en de gesproken taal geeft er dan nog een extra dimensie aan.

Top, doodeenvoudig top !!!

OEPS !!!!

bij nader inzien heb ik me wel degelijk vergist van forum en liet me vangen aan de ingreep van de moderator die blijkbaar enkel niet gerelateerde berichten naar een andere vergaarbak afleidde.

Ik was de mening toegedaan dat zijn geplaatste link naar een nieuw Apocalypto forum verwees.

Sorry dus,...noem het beginnersfouten.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Maakt niet uit.

Max en Joep

• 1815 messages
  • 0 votes

betweter wrote:

bij nader inzien heb ik me wel degelijk vergist van forum en liet me vangen aan de ingreep van de moderator die blijkbaar enkel niet gerelateerde berichten naar een andere vergaarbak afleidde.

Ik was de mening toegedaan dat zijn geplaatste link naar een nieuw Apocalypto forum verwees.

Sorry dus,...noem het beginnersfouten.

zo hee, jij kan sjiek praten....

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

We mogen hier elkaar alleen nog maar tutoyeren en nu ook al niet meer "sjiek praten" ?

Max en Joep

• 1815 messages
  • 0 votes

nee hoor mensen, sorry, ik ben een ouwe mopperkont

Zegt mijn vriendin ook altijd.

Reageer lekker hoe en waar en wanneer je wil.

en zie The Prestige allemaal asap

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Slotje?

MASTERS

• 21 messages
  • 4 votes

' bij nader inzien heb ik me wel degelijk vergist van forum en liet me vangen aan de ingreep van de moderator ........'

Das geen 'sjiek' taalgebruik aangezien je je niet laat vangen AAN.....

Goede poging is t wel maar meer ook niet. . . .

erkah

• 7 messages
  • 5 votes

Ik moet erg lachen om jullie allemaal. De reacties van iedereen, bewijst dat de starter van deze topic helemaal gelijk heeft. Het gezever op elkaar gaat gewoon door hier op het forum.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

joyce.b wrote:

ik weet niet hoor,maar w8 es effe,ik vint toevallig wel dat as je ,heeejjj,ongeveer zoowww praat,dat je dan best egt wel ,op 1 of andere manier comentaar mag geve,iig, op hoe iemant schrijf.

en dan heb ik het nog niet eens over ,andere pijn-aan-je-ogen-doende `popi` taal.

groetjuzzz,joyce.b

maar volgens mij moet, idd,die discusie op het taal-topic afdeling.

Dit leest heel irritant...

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

erkah wrote:

Ik moet erg lachen om jullie allemaal. De reacties van iedereen, bewijst dat de starter van deze topic helemaal gelijk heeft. Het gezever op elkaar gaat gewoon door hier op het forum.

En jij registreert je hier en het eerste wat je doet is gezever plaatsen in dit topic. Hoezo ironie....

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

erkah wrote:

Heb je je nou alleen maar ingeschreven om dit bericht te plaatsen?

erkah

• 7 messages
  • 5 votes

ik zei alleen maar dat ik moest lachen.Sorry daarvoor, maar 't prikkelniveau ligt wel heel hoog hier. (en dat voor een moderator)

BlueVelvet

• 1316 messages
  • 785 votes

Je begrijp toch wel dat het vreemd staat dat dit je enige twee berichten zijn?

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Wat is er dan zo vreemd aan. Als mods van MM lijkt me dit best een goed voorbeeld van hoe een pas geregistreerd iemand neerkijkt op de toon op deze site.

Voor hetzelfde geldt volgt deze user MM al een heel tijdje en registreert hij zich nu pas om wat te melden.

Doet weinig ter zake verder. Volgens mij is zijn reactie niet eens zo verkeerd.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Ik zou eerder mijn eerste bericht plaatsen in het "even voorstellen" topic.

BlueVelvet

• 1316 messages
  • 785 votes

Onderhond wrote:

Wat is er dan zo vreemd aan. Als mods van MM lijkt me dit best een goed voorbeeld van hoe een pas geregistreerd iemand neerkijkt op de toon op deze site.

Voor hetzelfde geldt volgt deze user MM al een heel tijdje en registreert hij zich nu pas om wat te melden.

Doet weinig ter zake verder. Volgens mij is zijn reactie niet eens zo verkeerd.

Verkeerd zeker niet, alleen is het toch best begrijpelijk dat "Ik moet erg lachen om jullie allemaal." als eerste zin op een forum niet erg gewoon is.

Maar verder heb je gelijk; in ieder geval sommigen van buitenaf hebben blijkbaar deze kijk op MoMe. Persoonlijk negeer ik aanvallen op de man of andere belachelijke berichten gewoon. Dat wil niet zeggen dat het af en toe irritant kan zijn. Ik ben tegenwoordig dan ook vaker op MusicMeter dan MovieMeter, waar het m.i. stukken minder is.

erkah

• 7 messages
  • 5 votes

sinterklaas wrote:

Ik zou eerder mijn eerste bericht plaatsen in het "even voorstellen" topic.

Dat zou ik idd gaan doen, tot ik las: "manier van communiceren op mm" ik dacht eerst deze topic ff lezen om te kijken hoe dat hier gaat. Ik heb toen tijdens het lezen echt zitten lachen hoor en moest dat gewoon even kwijt. Vandaar!

Ik ben helemaal genezen nu.

Ik dacht dat het forum namelijk anders zou zijn als de commentaren direct bij de films...helaas niet dus. Eigenlijk is dat heel erg jammer, want de site ansich is verder wel OK.

PS: u komt toch nog wel langs hè op 5 december?

@onderhond: goed geraden!

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

erkah wrote:

Ik dacht dat het forum namelijk anders zou zijn als de commentaren direct bij de films...helaas niet dus.

Elke forum is hier anders.

PS: u komt toch nog wel langs hè op 5 december?

!

Om jou mee te nemen in de zak? Goed idee.

bisse

• 646 messages
  • 444 votes

Ik kan me best voorstellen dat bepaalde mensen zich irriteren aan het op de man spelen maar het moet niet overdreven worden.Ik vind het leuk om bepaalde gepeperde opmerkingen te lezen bij bepaalde meningen of uitlatingen. Ik vind het juist vervelender hoe veel users zich duidelijk ergeren aan de meningen van andere users en dan heel politiek correct in allerlei bochten gaan wringen om hun gelijk te krijgen. wanneer je dan goed leest gaat het dan ook helemaal niet meer over een echte discussie maar is het meer elkaar aftroeven met weetjes en feitjes. Mensen die echter constant op de man spelen en inhoudelijk zelden iets te melden hebben moeten inderdaad terecht gebanned worden.

Enigzins op de man en zijn mening spelen moet kunnen en moet worden toegelaten. Hieruit komen ook veel leuke memorabele quotes voort. Ik denk dat iedere user vaker iets leest en dan denkt van 'pff dit is echt zoon waardeloze mening die de plank volledig misslaat'....dan ontstaat bij mij ook de behoefte om er een reactie op te plaatsen en ook de neiging wat sambal toe te voegen. Dat houdt ut leuk en interessant.

Persoonlijk zou ik het jammer vinden als moderators strenger zouden worden zoals min of meer gevraagd wordt door een user bij start van dit topic. laten we het een beetje vrij houden en enigzins tolerant blijven anders wordt het een saaie boel. Ik ben vaak bezig op deze site en weet ook veel users die erg actief zijn wiens gedrag en recencies en dergelijke me niet aanspreken dus sla ik die gewoon over.Het staat iedereen vrij om niet meer te reageren of juist wel of wat dan ook. Ik wordt juist een beetje depri als ik me inleef in lui die er werkelijk een probleem van maken en zich echt persoonlijk laten raken door wat een of andere gast schrijft achter zijn computertje. get a life....of sla ff een paar regels over....begin een gesprek met een user die je wel aanstaat.

kortom de mate waarin bepaalde gedragsregels worden nageleefd op deze site is prima zoals ie nu is.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Precies!

JJ_D

• 3815 messages
  • 1344 votes

In De Site > Gebruikers > MM Memorabele Quotes:

Djelle die "Smultronstället" van I. Bergman volledig afkraakt en zijn review besluit met de woorden "Mijn leven is veranderd."

Hilarisch!

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Vind dat een beetje misplaatst cynisme.

Artifact

• 229 messages
  • 0 votes

Zo ken ik djelle weer

gotti

• 14075 messages
  • 5884 votes

Knisper wrote:

Vind dat een beetje misplaatst cynisme.

Vind het nogal bewuste aandachttrekkerij. Van te voren al wetend dat je het niet goed gaat vinden, maar het toch gaan kijken om het de grond in te trappen. Kan niet geloven dat ie 'm keek om een leuke middag te hebben...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.