- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Manier van communiceren op MM
Manier van communiceren op MM
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Ik weet niet waar ik het moet plaatsen dus dan maar hier.
Ik irriteer me aan bepaalde berichten die ik de laatste tijd veel voorbij zie komen.
Iemand plaatst een recensie en vervolgens is er iemand die DE GEHELE POST quote, om daar maar even onder te zetten dat ie 't daar mee eens/oneens is, of dat ie het een mooie post vindt. Waar slaat dat nu op??
Dat kun je toch ook direct onder het bericht plaatsen zonder de hele zwik nog eens aan te halen? Nutteloze bladvulling. Het gaat vaak om lappen tekst die we daar boven ook kunnen lezen.
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
oops....
daar val ik ook onder vrees ik. Inmiddels aangepast en ik zal er in ieder geval in het vervolg op letten.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Fijn! 
En het is vooral irritant als het gaat om lappen tekst van 80 regels. Quote dan datgene uit zo'n tekst waar je direct op wil reageren.
En ik kan me er nog iets bij voorstellen als dat wat je aan wil halen 20 pagina's terug staat. Maar als het er krek boven staat... poe hee!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Als je het weer ziet mag je ook op de alertknop klikken (uitroepteken knop die bij elke bericht staat).
Dan pakken we het aan, als er inderdaad te gortig gequote is.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Lijkt me beter gewoon zo'n oproep te plaatsen dan iedere keer die alertknop te moeten gebruiken.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Veel van de users die dat doen lezen dit niet, denk ik.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Tsja.....
Dragje zag 't meteen. 
Ik pleur die alertknop wel in volgende keer als zo'n quote me om de oren slaat hoor.... mij best.
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
Ik irriteer me aan bepaalde berichten die ik de laatste tijd veel voorbij zie komen.
Het is 'ik erger me aan' of 'het irriteert me'.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
En is dat een contaminatie of een tautologie? Of nog iets anders?
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Ach, zulke woordverstrengelingen krijg ik er nooit uit bij me zelf. 
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Er loopt een gebruiker rond die bijzonder vaak vervelend reageert op anderen. Iemand stelt wat voor (bijvoorbeeld het gezamenlijk maken van een lijstje van bepaalde films), waarop de betreffende gebruiker reageert met bijvoorbeeld "Leuk joh" of "Is dat nodig?", terwijl het vaak hele aardige voorstellen zijn. Ik merk het hier even algemeen op, misschien dat de betreffende gebruiker het opmerkt en er wat mee doet (ik heb geen zin in ruzie).
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
PM dat gewoon met hem. En het South Park voorstel was van dermate duf niveau dat ik me goed kan voorstellen dat hij zich af vroeg of 'het nodig was'.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Inderdaad. Helemaal wanneer je in acht neemt dat er wéér een speciaal topic voor gemaakt werd. En pm me liever dan dat je een dergelijk bericht hier plaatst, anders word ik nog écht onaardig ook. 
Uier
-
- 2006 messages
- 3749 votes
Ik weet niet waar ik het moet plaatsen dus dan maar hier.
Iemand plaatst een recensie en vervolgens is er iemand die DE GEHELE POST quote, om daar maar even onder te zetten dat ie 't daar mee eens/oneens is, of dat ie het een mooie post vindt. Waar slaat dat nu op??
Dat kun je toch ook direct onder het bericht plaatsen zonder de hele zwik nog eens aan te halen? Nutteloze bladvulling. Het gaat vaak om lappen tekst die we daar boven ook kunnen lezen.
Mee eens!
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Ik irriteer me uberhaupt aan die mensen wie constant "inderdaad", "vind ik ook" en "ben ik het helemaal mee eens" zeggen. Met of zonder quote. Namen zal ik even buiten beschouwing laten.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Ik irriteer me uberhaupt aan die mensen wie constant "inderdaad", "vind ik ook" en "ben ik het helemaal mee eens" zeggen. Met of zonder quote. Namen zal ik even buiten beschouwing laten.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Ik ben om, je betoog heeft me overtuigd. Dergelijke berichten leveren inderdaad een enorme bijdrage en leiden niet af van berichten die wél over de film gaan!
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
het komt voor dat je het eens bent of niet eens, ben je er niet mee eens dan ga je in discussie eventueel, ben je het er wel mee eens omdat het bijna precies is zoals je over de film denkt zou je eventueel een aanvulling kunnen geven of niet.
ikzelf begrijp je punt omdat het totaal geen meerwaarde heeft maar het is soms wel heel erg toevallig (aangezien ik me er ook wel is op betrap) dat er precies staat hoe je erover denkt wat je dus laat blijken met, mee eens. ik zou het trouwens wel de normaalste zaak vinden als zulke berichten verwijderd zouden worden door de mods. maar het zal me niet (aangezien het bij mezelf zelden voorkomt dat ik het ergens mee eens ben) tegen houden om het neer te zetten.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Ach en ik erger me der dan aan dat als je bv een recensie hebt geschreven over een film dat ze dan je hele tekst quoten met als bericht: Mee Eens.
ofzowiets. Heb misschien 1 keer bij Eraser gedaan in mijn begin periode en ik vervloek mezelf nog. 
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Ik zal ook niet meer flauw doen.
Volgens mij heb ik het ook 1 keer gedaan bij een film.
Ook in mijn beginperiode, niet zo lang geleden dus, 
Ik erger me ook aan die kleine stukjes, dus hierboven was uiteraard
grappig bedoelt.
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Leuk om te lezen wat het menselijke irritatieniveau soms is. 
Jason28
-
- 222 messages
- 116 votes
Ik vind het ook niet normaal wat voor reacties ik lees, vooral als iemand een laag cijfer geeft schijnen er nogal wat tere zieltjes vertrapt te worden en dat wordt dan verwoordt als: 'je snapt de film zeker niet', of je top 10 en andere stemmen worden gelijk vergeleken en uiteraard tegen je gebruikt. Maw mag je blijkbaar je mening niet meer geven of je wordt afgebrandt alsof sommigen hier aandelen hebben in de filmmaatschappijen. Het gaat op den duur niet eens meer om de film maar ontstaat er een oorlog tussen liefhebbers en tegenhangers van een film. Waar hebben we het in godsnaam over!!!! Ik heb medelijden met de mods hier die volgens mij uren lang bezig zijn die verschrikkelijke berichten eruit te vissen.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Daardoor blijft het natuurlijk wel een behoorlijk correcte site.
En je hebt al snel door wie de onruststokers zijn.
En wordt je afgebrand, neem het met een korrel zout en blijf netjes.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Ik vind het ook niet normaal wat voor reacties ik lees, vooral als iemand een laag cijfer geeft schijnen er nogal wat tere zieltjes vertrapt te worden en dat wordt dan verwoordt als: 'je snapt de film zeker niet', of je top 10 en andere stemmen worden gelijk vergeleken en uiteraard tegen je gebruikt. Maw mag je blijkbaar je mening niet meer geven of je wordt afgebrandt alsof sommigen hier aandelen hebben in de filmmaatschappijen. Het gaat op den duur niet eens meer om de film maar ontstaat er een oorlog tussen liefhebbers en tegenhangers van een film. Waar hebben we het in godsnaam over!!!! Ik heb medelijden met de mods hier die volgens mij uren lang bezig zijn die verschrikkelijke berichten eruit te vissen.
Dat probleem blijft, ben ik bang.