- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- BoekMeter.nl
BoekMeter.nl
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Lees het topic eens door zou ik zeggen en kom erachter dat het er waarschijnlijk niet meer inzit 
aegron
-
- 4030 messages
- 1267 votes
Aangezien Boekmeter er (voorlopig) niet inzit, is het misschien een idee om hier op moviemeter een topic te starten met boeken die gelezen hebt en wat je er van vond?
(de andere topics gaan over welke boeken je gekocht hebt en je lievelingsschrijvers)
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Dan hoeven we over een jaar of vijf op BoekMeter enkel alle berichten bij het juiste boek te kopiëren, goed idee! 
aegron
-
- 4030 messages
- 1267 votes
Dan hoeven we over een jaar of vijf op BoekMeter enkel alle berichten bij het juiste boek te kopiëren, goed idee! 
Van mij mag het ook per boek een apart topic, maar of de mods dat leuk vinden? 
Dat sorteren schrikt gelijk wannabees af die graag crewlid willen worden. voordat je bij de crew mag, moet je eerst alle berichten sorteren
.
Een andere mogelijkheid is een topic met een boek van de maand. Maar daar is vermoedelijk een stuk minder animo voor.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Is er niet iemand anders die de handschoen wil oppakken? Eerst Jordy lief aankijken voor de domeinnaam en het ontwerp en dan snel even die site in de lucht stampen. 
Maar serieus: is mogelijk toch?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Is er niet iemand anders die de handschoen wil oppakken? Eerst Jordy lief aankijken voor de domeinnaam en het ontwerp en dan snel even die site in de lucht stampen. 
Maar serieus: is mogelijk toch?
Ja, probeer het maar na te maken! Ik heb het geprobeerd met een seriemeter, maar het is echt té ingewikkeld voor woorden 
donnie darko
-
- 6140 messages
- 2823 votes
Nog steeds niemand die het op zich wilt nemen om de site uit te bouwen?? 
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
Nog steeds niemand die het op zich wilt nemen om de site uit te bouwen?? 
Af en toe moet men eens opnieuw aandringen... 
J.Bell
-
- 294 messages
- 827 votes
Van mij mag die bookmeter (boekmeter, boekenmeter) er snel komen, want ik lees op het moment meer boeken dan dat ik films kijk en het lijkt me ook wel geweldig ,om net als op deze site, te zoeken naar dingen die misschien de moeite waard zijn om te kijken (en in dat geval lezen dan..)
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
voor verdere discussie, of als je je gebruikersnaam vast wilt reserveren:
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Jeej! Feest! En wie heeft de username Jelle nú al in gebruik :O!
Sanvean
-
- 173 messages
- 2584 votes
Hee, tof! Boekmeter! Eindelijk.
Snel ff naam reserveren/registreren.
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
Me dromen komen uiiiiittt!!!! 
Meteeen aanmelden...
donnie darko
-
- 6140 messages
- 2823 votes
Yeey, ik weet het nu pas, maar ik ben er ook heel blij mee, dank je, Jordy.
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
Vind jij ook dat alle woorden voor dit prachtinitiatief tekort schieten? 
Koekebakker
-
- 2540 messages
- 3981 votes
Wow, geweldig dat je ook deze moeite weer doet, Jordy!