- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- BoekMeter.nl
BoekMeter.nl
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
Nu nog enkele vrijwillige crewleden zoeken en vertrokken zijn we! Of zie ik de toekomst iets té rooskleurig in?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Vergeet het puntje niet dat de site uberhaupt nog gemaakt moet worden 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Naast deze maar eens Gamemeter of Comicmeter beginnen
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Inschrijven in Opera lukt niet en IE zegt dat je maar 14 karakters kan gebruiken, en mijn naam bestaat uit 15?
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
Inschrijven in Opera lukt niet en IE zegt dat je maar 14 karakters kan gebruiken, en mijn naam bestaat uit 15?
wat een pech
andere username dan maar...?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Hahha, de enige verandering die ik écht wil toepassen is het teken tussen de voor en achternaam. Maargoed, als die 14 blijft. (wat ik voor het gemak niet aanneem omdat MM dat ook niet heeft), dan zal het wel moeten....
Maar verder wacht ik in spanning af. Dat grijze staat trouwens ook niet verkeerd!
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
als die 14 blijft. (wat ik voor het gemak niet aanneem omdat MM dat ook niet heeft)
Niet? maar goed, ik zal het wel naar 15 of 16 verhogen, dat was het hier vroeger inderdaad ook
Da's tijdelijk.
donnie darko
-
- 6140 messages
- 2823 votes
Is er eigenlijk al een begindatum wanneer we echt boeken op de site mogen zetten, Jordy?
En dit is niet om je onder druk te zetten ofzo, hoor.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Niet? maar goed, ik zal het wel naar 15 of 16 verhogen, dat was het hier vroeger inderdaad ook
Da's tijdelijk.
Mocht je over 70 jaar het aardse verlaten ga je rechtstreeks naar de hemel. 
Ben benieuwd hoe het paarse staat 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Is er eigenlijk al een begindatum wanneer we echt boeken op de site mogen zetten
ergens in het najaar
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
Naast deze maar eens Gamemeter of Comicmeter beginnen
Een Gamemeter lijkt me echt niks 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Zullen we die discussie niet nog eens houden? Just in case.
PartyMarty
-
- 3165 messages
- 1311 votes
Hierna maar ComicMeter en GameMeter 
Klinkt als een echo
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Een Gamemeter lijkt me echt niks 
Waarom niet? Als we moviemeter, musicmeter en boek meter hebben kan dat er ook toch bij. tenzij je geen gamer bent 
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
Waarom niet? Als we moviemeter, musicmeter en boek meter hebben kan dat er ook toch bij. tenzij je geen gamer bent 
Ik ben een gamer maar een Gamemeter lijkt me te overdreven
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
Gewoon, ik heb er geen goed gevoel over. Lijkt mij geen goed idee.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Sinterklaas, lees eens de allereerste post van dit topic.
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
Sinterklaas, lees eens de allereerste post van dit topic.

sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Gewoon, ik heb er geen goed gevoel over. Lijkt mij geen goed idee.
en ComicMeter dan?? Dat je meningen kan geven over stripboeken??
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
Ook geen superidee. Er zijn bakken strips om te beoordelen..
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Wou je dan elke strip apart?? Ben je gek, weet je hoeveel dat er zijn. Dan kom je dicht bij de 500.000 of zelfs bij de miljoen.
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
Alleen al de (beperkte) beschikbaarheid van vele strips maakt het al onmogelijk om er aan te denken, laat staan te beginnen.
aegron
-
- 4030 messages
- 1267 votes
Wou je dan elke strip apart?? Ben je gek, weet je hoeveel dat er zijn. Dan kom je dicht bij de 500.000 of zelfs bij de miljoen.
Heb je enig idee hoeveel boeken er bestaan? 
Alleen maar het feit dat er veel van iets is maakt het nog niet onmogelijk om het te beoordelen.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ja, maar boeken staan (tenzij het een serie is) los van elkaar. Strips zijn gewoon delen in een serie van honderden exemplaren (doel nu even op de striphelden). Als je elke strip van, wat, 50 blz. los moet toevoegen is de overzichtelijkheid snel weg. Dat is bij boeken anders lijkt me.
aegron
-
- 4030 messages
- 1267 votes
Ja, maar boeken staan (tenzij het een serie is) los van elkaar. Strips zijn gewoon delen in een serie van honderden exemplaren (doel nu even op de striphelden). Als je elke strip van, wat, 50 blz. los moet toevoegen is de overzichtelijkheid snel weg. Dat is bij boeken anders lijkt me.
Ben ik wel met je eens hoor. Maar je argument was nogal raar. 
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
Dat bedoelde ik niet maar naast een boekmeter ook al een Comicmeter vind ik tijdverspilling.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ik doelde ook niet op jouw bericht lowhusky, excuses