• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.066 actors
  • 9.372.301 votes
Profile

BoekMeter.nl

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Dat 'boek' moet je ook zo laten staan .

aegron

• 4030 messages
  • 1267 votes

de kleur is erg mooi

mooier dan musicmeter iig

Martin Van K

• 9050 messages
  • 4553 votes

het ziet er heel knap uit...

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

aegron wrote:
de kleur is erg mooi

mooier dan musicmeter iig

MusicMeter is juist mijn favo kleur, maar goed paars is wel mooi, maar ik vind het niet bij "boek"meter passen, of ben ik daar alleen in?

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Ik vind paars juist een echte boekenkleur, waarom weet ik ook niet.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Ik zou eerder voor bruin gaan of zo als het om boeken gaat. Bij blauw heb ik om de een of andere onverklaarbare reden een associatie met electronische muziek .

aegron

• 4030 messages
  • 1267 votes

Mijn complimenten trouwens voor de leuke plaatjes voor boeken en mijn boekmeter .

Er staan alleen wel spoilers in de beschrijving .

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Proest, ik denk: ik maak het zo lelijk mogelijk, gaan er nog mensen roepen dat het mooi is ook.

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

Ja, zo krijg je dus nooit meer complimentjes .

katie morosky

• 1003 messages
  • 804 votes

Van ze leven nooit meer. . Ik denk dat jullie dat toch zo zeggen in het Nederlands.

Oké, de kleur mag wel veranderen maar dat boek weggegumd of in tags vind ik echt wel leuk. En het past ontzettend goed bij de primitieve tekening van het allereerste boek. Prachtige tekening, overigens.

Misschien is paars inderdaad te frivool voor boeken. Bruin is een zwaarwichtige kleur of zwart of grijs of donkerblauw. Die kleuren schreeuwen: "Jongens, wat er hier allemaal geschreven wordt is ontzettend serieus."

Redlop

• 8961 messages
  • 3566 votes

Kan je niet de paarse balk veranderen in antraciet (bv)met daarin vaag zichtbaar de silhouetten van een paar bekende schrijvers met onderschrift erin? Ik bedoel: het hoeft stilistisch toch niet per se een kloon van Moviemeter te worden?

katie morosky

• 1003 messages
  • 804 votes

Ik vind het wel leuk als de drie sites ook stilistisch een soort drieluik vormen.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Inderdaad, het is een broertje/zusje van de MM's. Het betreft dezelfde functie, alleen dan met boeken, heeft grotendeels dezelfde gebruikers en word ook beheert door één en dezelfde persoon, waarom de twee MM's wel op elkaar lijken en BM afzonderlijk houden?

feanaro surion

• 5765 messages
  • 1770 votes

Het valt me trouwens op dat er op MovieMeter geen link staat naar Musicmeter en andersom.

Redlop

• 8961 messages
  • 3566 votes

katie morosky wrote:

Ik vind het wel leuk als de drie sites ook stilistisch een soort drieluik vormen.

Ja ik ook, maar grafisch kan het wat mij betreft iets worden opgeleukt zonder dat daarmee de huisstijl zeg maar wordt aangetast.

Turkeyloverz

• 4239 messages
  • 1459 votes

Gelukkig, hier verheug ik me erg op.Er is al een moviemeter, musicmeter op naar The Bookmeter!!!

feanaro surion wrote:

Het valt me trouwens op dat er op MovieMeter geen link staat naar Musicmeter en andersom.

Euhm, bij elke film die een soundtrack heeft staan op MusicMeter....

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Jordy wrote:

Ik verwacht over 1 á 2 weken een eerste versie af te hebben.

Niet dus helaas, en heb momenteel te weinig tijd (en zin) voor nog een Meter. Sorry voor de tegenstrijdige berichten, maar op korte termijn dus geen BoekMeter.nl

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Ik denk dat iedereen dat wel begrijpt. Zolang hij ooit komt ben ik al meer dan tevreden .

@Jordy, neem de tijd. Je moet het wel echt willen anders is het ook maar een verplichting voor je. En dat is het nou niet bepaald. En zoals Freud al zei: als hij er maar komt (met plezier) dan ben ik tevreden.

feanaro surion

• 5765 messages
  • 1770 votes

Angrod_Pallanén wrote:

(quote)

Euhm, bij elke film die een soundtrack heeft staan op MusicMeter....

Bij het beginscherm bedoel ik (home)

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

We zijn nu precies een maand verder dus ik vraag me af, begint er al iets te borrelen Jordy?

(Wellicht overbodig, je bent waarschijnlijk nog bezig met MusicMeter.)

me2001

• 17 messages
  • 209 votes

Angrod_Pallanén wrote:

We zijn nu precies een maand verder dus ik vraag me af, begint er al iets te borrelen Jordy?

(Wellicht overbodig, je bent waarschijnlijk nog bezig met MusicMeter.)

nu ook musicmeter het weer doet ben ik ook heel nieuwsgierig of er mischien binnekort iets verwacht kan worden van boekmeter.nl

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Nee er is niets veranderd sinds m'n vorige bericht. BoekMeter lijkt me erg leuk, maar momenteel heb ik het gewoon te druk met andere dingen, onder andere om de huidige sites uberhaupt in de lucht te houden, en heb ik eerlijk gezegd momenteel gewoon even geen zin in in nog een tijdrovende site.

Begrijpelijk Jordy. Maar ik blijf hopen dat die boekmeter er eens komt. Lijkt me een geweldige aanvulling op de twee andere 'meters'. Maar voorlopig vermaak ik me prima met deze twee.

donnie darko

• 6140 messages
  • 2823 votes

Nog steeds geen nieuws, jordy?? Ik zie hier gewoon heel fel naar uit en hoop gewoon dat het nog ooit gaat komen, maar ik probeer je zeker niet op te winden.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ik denk niet dat Jordy zich láát opwinden. Maargoed elke twee weken even polsen

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Hij heeft het waarschijnlijk drukker met andere dingen, wat hij ook al heeft gezegd, een pagina terug. Er zal dus voorlopig geen Boekmeter.nl komen. Geduld is een zeer schone zaak.

jherb

• 131 messages
  • 311 votes

boekmeter vind ik een puik idee. lijkt me heerlijk!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.