- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- BoekMeter.nl
BoekMeter.nl
Justice4All
-
- 2152 messages
- 457 votes
ISBNummers zijn verschillend voor verschillende drukken van hetzelfde boek. Is dus niet gekoppeld aan een boek, maar aan een uitgave.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Altijd spannend wat voor grappige woordcombinatie René Mioch nu weer voor ons bedenkt. 
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Zo dan, de eerste stap is gezet.
ElMeroMero
-
- 81 messages
- 262 votes
Had ik nog niet gejuicht ?
* ElMeroMero juicht *
Bij deze dan 
Hier in huize ElMeroMero staat/
in elk geval een enthousiaste BoekMeterfanaat/
al klaar ende paraat ! 
(Over rijmelen gesproken, krijgt poëzie ook een plaatsje op BoekMeter.nl ?)
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Poezie en proza zijn totaal niet te vergelijken vind ik, maar discussies over poezie zijn zeker interessant en het zou zonde zijn het er niet bij te betrekken. Misschien kan de opsplitsing in genres die bij MuMe al radikaler is dan hier, nog verder worden doorgevoerd, dan zie ik ze wel beide functioneren op dezelfde site. Maar dan is er weinig voor nodig om ook strips en non fictie toe te laten.
Misschien best gewoon beginnen bij proza, en dan (misschien) ooit uitbreiden, dat lijkt me het overzichtelijkst (eer de proza-afdeling een beetje volledigheid bereikt heeft zal ook wel even duren, als je ziet dat op MuMe meer dan de helft van mijn cd's nog niet is toegevoegd. Ooit zal ik ze er wel zelf opzetten, als het nog eens écht vakantie wordt of zo
)
jay73
-
- 1184 messages
- 1388 votes
Boekmeter.nl?
YES!
Dat is goed nieuws zeg! Wordt beter dan MusicMeter, dat voorspel ik.
Ik heb de link al aan mijn favorieten toegevoegd!
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Ik heb de link al aan mijn favorieten toegevoegd!
Ik ook 
Clover
-
- 131 messages
- 1395 votes
TOP! Ik zat toevallig afgelopen week te zoeken naar een vorm van boekenmeter omdat mijn agenda met lijstjes uitpuilt!
GO JORDY GO JORDY GO JORDY!!
titan
-
- 1609 messages
- 4411 votes
Moet het trouwens niet bookmeter gaan heten? 
Don Gertus
-
- 1543 messages
- 0 votes
Dat is een idee, maar niet een goed idee (vind ik).
XfofaXX
-
- 566 messages
- 1444 votes
Of wat dacht je van Symfoniemeter.nl?
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
En Metermeter.nl, om straks alle ....meter.nl films te beoordelen...
Chr.s
-
- 3671 messages
- 1703 votes
Lijkt mij ook wel wat, maar las al dat die waarschijnlijk niet gaat komen. 
akkkia
-
- 140 messages
- 0 votes
cabaretmeter.nl
kunnen jullie ook scrollen of ben ik de enige met die functie ?
XfofaXX
-
- 566 messages
- 1444 votes
Het lijkt me moeilijk om op te boksen tegen de 20 000 duizend andere game-sites van Nederland en België. Je zal dan trouwens ook oneindig lange topics krijgen van mensen die niet verder geraken in hun spel, die om hulp vragen...
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
BoekMeter lijkt me echt top. Maar volgens mij word dat nogal druk aangezien er wel honderdduizenden boeken zijn. Hoe wil je dat ooit klaar spelen????
En wat moet er op? En wat niet? Voordat dit allemaal klaar is denk ik dat BoekMeter wel een tikkeltje anders eruit ziet dan Movie/MusicMeter....
Leno
-
- 5921 messages
- 4399 votes
Wat is het verschil met films? Hoeveel zijn er dan wel niet van? Dat is prima gelukt!
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Wat is het verschil met films? Hoeveel zijn er dan wel niet van? Dat is prima gelukt!
Ja, maar er zijn er toch enorm veel boeken (van 15 tot 1400 blz.) kinderboeken, encyclopediën, geloofboeken (of hoe noem je dat ook noemt
), enz. Het zijn er zó veel, dat word echt oneindig...
Nog een idee (als het niet al eerder is gezegd) SerieMeter...
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Nog een idee (als het niet al eerder is gezegd) SerieMeter...
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Waarom willen jullie altijd zoveel ...-Meters hebben? Is wat Jordy aanbiedt niet genoeg dan? Nog even en jullie komen aan met het voorstel MeterMeter.nl ...
Diesel
-
- 9411 messages
- 0 votes
Omdat wat Jordy ons aanbiedt de meesten erg goed bevalt (movie.m, music.m). Tja, dan wil het publiek natuurlijk meer, meer en meer. 
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Dat je het überhaupt nog volhoud om al die (toekomstige) sites nog bij te houden. Ik heb nog nét genoeg tijd voor alleen het MM-forum...