• 178.008 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.001 actors
  • 9.371.231 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Misschien tijd voor een nieuwe site: ProblemMeter.

Rick18

• 232 messages
  • 5295 votes

Graaf Machine wrote:

Misschien tijd voor een nieuwe site: ProblemMeter.

Of de hetwerktvoorgeenmeter

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Graaf Machine wrote:

(quote)

Hmmm..... als ik in dat topic kijk is het laatste bericht geplaatst op 22 oktober 2011. Daar zal ook wel iets niet goed gaan.

Waarom zou dat niet goed gaan? Destijds is het topic geopend en sindsdien passen ze gewoon het eerste bericht aan i.p.v. nieuwe berichten te plaatsen.

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

chevy93 wrote:

(quote)
Waarom zou dat niet goed gaan? Destijds is het topic geopend en sindsdien passen ze gewoon het eerste bericht aan i.p.v. nieuwe berichten te plaatsen.
Ach ja, dat kan ook natuurlijk.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Als ik de bioscoopoverzicht van maart wil bekijken, zie ik een release uit 1970 staan ipv de releaselijst van deze maand.

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

Heb ik al gemeld. Het wisselt. Ik had het een paar uurtjes terug en kreeg toen een goed overzicht opgestuurd door kappeuter. Net was het weer raak. Instabiel dus maar de bug is bekend.

Simon Smith (crew films)

• 1374 messages
  • 4512 votes

tbouwh wrote:

Instabiel dus maar de bug is bekend.

Staat niet op de lijst van bekende bugs...

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

Oké, nouja, ik heb het in ieder geval inmiddels twee keer gemeld en de laatste keer werd me een privébericht wel degelijk gezegd dat de bug bekend was. Ik vermoed dan dat 'ie van de lijst is gehaald nadat 'ie onlangs opgelost werd verondersteld. Het ging een tijdje goed.

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

sinterklaas wrote:

Als ik de bioscoopoverzicht van maart wil bekijken, zie ik een release uit 1970 staan ipv de releaselijst van deze maand.

Als je naar februari gaat en dan terug naar maart doet ie het wel. Of wanneer je de link helemaal uittypt in de adresbalk.

dion.ollie (hoofdredacteur)

• 634 messages
  • 1247 votes

Simon Smith wrote:

(quote)

Nogmaals mijn bericht, ik zou het fijn vinden als iemand van crew of hoofdredactie zou willen reageren.

Ik ga het doorzetten naar de developers. Je hoort van me.

Rick18

• 232 messages
  • 5295 votes

In het filmoverzicht werkt het sorteren op beoordeling in combinatie met de schuifbalk toon mijn films niet. Films waar je op gestemd hebt en die je eruit wil filteren blijven gewoon staan.

gauke

• 9852 messages
  • 13069 votes

dion.ollie:

Dank voor bericht op "MovieMeter krijgt een nieuwe eigenaar". Communicatie is inderdaad slecht maar op een of andere manier heb ik er vertrouwen in dat het allemaal goed komt.

Het verzoek is om te melden wat er nog speelt. Onderstaand bericht inmiddels drie keer aangekaart. Geen enkele reactie en ik kan het probleem ook niet vinden in de buglijst.

gauke wrote:

(quote)

Op 6 januari bovenstaande opmerking gemaakt. Gebruiker chiel maakte hier op 7 januari ook een opmerking over.

Tot nu toe niets mee gedaan. Misschien heeft het niet voldoende prioriteit of gebeurt er helemaal niets mee. Niet leuk is dat er geen informatie gegeven wordt, vooral omdat meter_fan zelf gevraagd heeft om met aan- of opmerkingen te komen.

:

gauke

• 9852 messages
  • 13069 votes

Quote is weggevallen in voorgaand bericht. Het gaat hierom:

gauke wrote:

Bij 'MIJN FILMS' kan ik enkel (nog) films toevoegen op de pc. Met smartphone of tablet lukt niet.

• 634 messages
  • 1247 votes

gauke wrote:

Quote is weggevallen in voorgaand bericht. Het gaat hierom:

(quote)

Ik zie dat dit inderdaad al sinds begin februari speelt. Ik heb het doorgezet naar de developers en hoop daar zsm een update over te kunnen geven!

• 634 messages
  • 1247 votes

Rick18 wrote:

In het filmoverzicht werkt het sorteren op beoordeling in combinatie met de schuifbalk toon mijn films niet. Films waar je op gestemd hebt en die je eruit wil filteren blijven gewoon staan.

Tevens genoteerd en doorgezet.

• 634 messages
  • 1247 votes

Update over een storing die vanaf 10:00 uur heeft plaatsgevonden. Dit was een landelijke storing van cloudflare, waarop deze website draait. Als het goed is, zijn we nu weer volledig in de lucht.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Het 'On Demand' overzicht van MUBI is helemaal leeg. Blijkbaar is de automatische koppeling weer eens stuk... zucht. Misschien zijn er meer koppelingen getroffen, maar geen zin om verder te zoeken.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Mochizuki Rokuro

Bedankt voor het melden. Wij zijn hiervan op de hoogte, er is momenteel een vergelijkbaar probleem met nieuwe titels op Netflix en Film1.

luukve

• 247 messages
  • 658 votes

De YouTube On Demand sectie is ook niet up-to-date

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

luukve wrote:

De YouTube On Demand sectie is ook niet up-to-date

Om misverstanden te voorkomen:

We tonen daar de films die rechtenvrij / gratis op YouTube te zien zijn.

Dit is iets dat we handmatig bijwerken, wanneer het zo uitkomt.

Het is dus niet een overzicht van de nieuwe films die via YouTube on demand betaald te huur of te koop zijn.

luukve

• 247 messages
  • 658 votes

Ah duidelijk. Staat het op de roadmap om de YouTube catalogus van films die te huur/koop zijn ook in MM te zetten?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Het staat wel op het wensenlijstje om ontbrekende On Demand diensten op te nemen.

meer on demand? bv cinetree / Fear Unlimited / kan kpn terug?

+ cinemember huur/koopfilms

+ apple

Zie misschien ooit / ideeënlijst.

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

Is het 'laatste kans'-hoekje bij On Demand - Netflix op momenten (nog) niet bijgewerkt of verdwijnt er voorlopig gewoon echt maar één film?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

tbouwh wrote:

Is het 'laatste kans'-hoekje bij On Demand - Netflix op momenten (nog) niet bijgewerkt of verdwijnt er voorlopig gewoon echt maar één film?

Er is momenteel een storing met meerdere VOD diensten waaronder Netflix.

MUBI pagina's zijn nu helemaal leeg.

Het zijn er wel meer inderdaad:

Netflix verwijdert A Dog's Purpose, Peter Rabbit en 43 andere titels | NU.nl

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

duidelijk, bedankt voor het melden en zie het wel als het weer hersteld is;

mister blonde

• 12693 messages
  • 5825 votes

Fijn die pagina vullende en scherm bedekkende adds op mobiel als je bijv het forum wil openen ... die krijg je ook gewoon amper weg

John Milton

• 24220 messages
  • 13385 votes

dion.ollie, ik heb zowel op de iPad Pro (gisteren) als Windows 10 (zojuist) nog met regelmaat dat wanneer ik rechtsbovenin op privéberichten of meldingen klik (soms omdat ik net de onderkant van een notificatiebolletje zie dat slechts deels zichtbaar is), dat het schermpje maar voor 1 of 2 regels uitvouwt, ongeveer tot aan de bovenste reclame. je kunt dan nauwelijks verder naar dat bericht of de plek van die melding.

Ik meende dat dit bekend was, maar vind het zo gauw even niet terug, en zo te zien staat het niet op de bekende bugs + ideeënlijst?

wat voor reclame joolstein en mister blonde, ik krijg die niet op android 10 tot nog toe. Niet op forum en niet op filmpagina's momenteel. Benoem altijd even welke reclame de boosdoener is, dan kan hij weggehaald worden.

joolstein

• 10829 messages
  • 8915 votes

op mijn mobiel kan ik niets meer!? Zodra ik een keuze wil maken om naar het forum, regisseur of elk andere pagina pop er een beeld grote reclame op. Tja erg gebruiksvriendelijk l!

• 634 messages
  • 1247 votes

John Milton wrote:

dion.ollie, ik heb zowel op de iPad Pro (gisteren) als Windows 10 (zojuist) nog met regelmaat dat wanneer ik rechtsbovenin op privéberichten of meldingen klik (soms omdat ik net de onderkant van een notificatiebolletje zie dat slechts deels zichtbaar is), dat het schermpje maar voor 1 of 2 regels uitvouwt, ongeveer tot aan de bovenste reclame. je kunt dan nauwelijks verder naar dat bericht of de plek van die melding.

Ik meende dat dit bekend was, maar vind het zo gauw even niet terug, en zo te zien staat het niet op de bekende bugs + ideeënlijst?

wat voor reclame joolstein en mister blonde, ik krijg die niet op android 10 tot nog toe. Niet op forum en niet op filmpagina's momenteel. Benoem altijd even welke reclame de boosdoener is, dan kan hij weggehaald worden.

Hee John Milton. Ik heb gezien dat daar nog steeds dingen misgaan. De bekende bugs + ideeënlijst moet sowieso hier en daar aangepast en afgewerkt worden. Daar zit ik deze week samen voor met de developers. Wat betreft die advertenties ( mister blonde, joolstein) - dit viel mijzelf inderdaad ook op. Erg vervelend. Ik heb begrepen dat we vanaf morgen niet meer aangesloten zitten bij deze advertentiepartij. Dan zou dat verholpen moeten zijn.

John Milton

• 24220 messages
  • 13385 votes

Mocht je deze nog willen verduidelijken aan ze:

https://i.imgur.com/xiYAjIu.jpg

je kunt gelukkig nog nét op alle meldingen klikken om je bericht te zien, maar het is net aan.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.