• 177.983 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.086 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Emielb

• 11 messages
  • 248 votes

Heb ik ook, een gigantische kpn/samsung popup op het moment ik een film wil zoeken. De popup valt over de zoekbalk heen waardoor ik niks kan.

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

Same here, ziet er zo uit:

https://imgshare.io/image/DwEkF

joolstein

• 10829 messages
  • 8915 votes

dion.ollie

Het probleem schijnt nu weer opgelost te zijn krijg de reclames nu niet meer? Het was inderdaad van Euro Jackpot en een andere maar die is me ontschoten! Mijn telefoon is van onze Chinese vrienden die in de ban zijn gedaan door dhr. Trump. Mocht dat van belang zijn? Zodoende draait het op versie android 9

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

John Milton Dit is al langer bekend. Is al gemeld op 14 februari.

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Lijkt me toch iets vrij simpels om te verhelpen. Dat dat dan al bijna een maand moet duren...

Ligt zo te zien aan dat 'welkom gedeelte' want het is alleen op de frontpage.

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

joolstein wrote:

dion.ollie

Het probleem schijnt nu weer opgelost te zijn krijg de reclames nu niet meer? Het was inderdaad van Euro Jackpot en een andere maar die is me ontschoten! Mijn telefoon is van onze Chinese vrienden die in de ban zijn gedaan door dhr. Trump. Mocht dat van belang zijn? Zodoende draait het op versie android 9

Hier ook een Huawei telefoon met Android 9, mocht het van belang zijn.

John Milton

• 24220 messages
  • 13385 votes

jarno1975 wrote:

John Milton Dit is al langer bekend. Is al gemeld op 14 februari.

Zie je wel, had ik het toch goed. Alleen niet ver genoeg teruggegaan.

dualcia

• 953 messages
  • 2311 votes

Het wordt zo nog erg moeilijk om gebruik te maken van de mobiele website op een telefoon

Deze advertentie popt vandaag automatisch over mijn volledige menu heen

https://i.ibb.co/1dpSRZb/Screenshot-20200311-072528-Chrome.jpg

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Zelfde hier

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Yep, en op MusicMeter ook.

MindlessAssassin

• 494 messages
  • 255 votes

Jup, echt schijt irritant. Kan via me mobiel gewoon niet op MovieMeter.

dion.ollie (hoofdredacteur)

• 634 messages
  • 1247 votes

MindlessAssassin wrote:

Jup, echt schijt irritant. Kan via me mobiel gewoon niet op MovieMeter.

Probleem is inderdaad bekend en zal zeer spoedig worden opgelost. Onacceptabel inderdaad.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Helaas moet ik nog eens terugkomen op de nieuwsberichten, en weer in herhaling vallen. Als het doel onder andere is om mensen hier op te laten klikken, is dat zelfs van voor mij als felle tegenstander van het soort nieuws, gelukt. Al is dat totaal geen compliment, aangezien vrijwel elk bericht op zijn minst 1 tot vele ergernissen oproept, alleen al vaak de kop van het nieuwsbericht. Op een gezonde discussiesite kunnen individuele berichten van een gebruiker ergernis oproepen, maar dat is totaal niet te vergelijken met deze prominente plek van filmnieuws. Dat ik mij überhaupt nu bij elk bezoek al gegarandeerd ga ergeren is niet fijn.

Het hoofdpagina nieuws ben ik, om meerdere redenen niet blij mee, maar dat kan ik nog enigszins, en dan ben ik nog netjes, mee leven. Bij elke film is ondragelijk en ben ik het spuugzat.

MindlessAssassin

• 494 messages
  • 255 votes

dion.ollie wrote:

(quote)

Probleem is inderdaad bekend en zal zeer spoedig worden opgelost. Onacceptabel inderdaad.

Top!

John Milton

• 24220 messages
  • 13385 votes

Ik dacht dat het mij om een of andere reden bespaard bleef, maar had hem net ook over de hele pagina op mijn OnePlus

Fijn dat het opgelost wordt, maar eigenlijk moet zo'n reclame die normaal gebruik van de site onmogelijk maakt, direct worden verwijderd, lijkt me. Niet pas na een paar dagen, afhankelijk van de overstap naar een andere advertentiepartij waar zulks tzt ook een keer kan gebeuren?

Is het niet mogelijk om zo'n individuele add te blokkeren? Dat ging 'eerder' wel.

Ajax&Filmfreak

• 3362 messages
  • 3729 votes

Een donatie doen zodat je een advertentievrije MM site hebt....

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Ajax&Filmfreak wrote:

Een donatie doen zodat je een advertentievrije MM site hebt....

Wat er nu gebeurd is puur provocatie en niets anders

dion.ollie (hoofdredacteur)

• 634 messages
  • 1247 votes

John Milton wrote:

Ik dacht dat het mij om een of andere reden bespaard bleef, maar had hem net ook over de hele pagina op mijn OnePlus

Fijn dat het opgelost wordt, maar eigenlijk moet zo'n reclame die normaal gebruik van de site onmogelijk maakt, direct worden verwijderd, lijkt me. Niet pas na een paar dagen, afhankelijk van de overstap naar een andere advertentiepartij waar zulks tzt ook een keer kan gebeuren?

Is het niet mogelijk om zo'n individuele add te blokkeren? Dat ging 'eerder' wel.

Ik heb er al meerdere keren op aangedrongen dat dit probleem zo snel mogelijk afgehandeld zou moeten worden, maar aan het eind van de rit heb ik daar zelf weinig over te zeggen. Ik weet wel dat er as we speak maatregelen worden genomen, maar daar moet ik het helaas bij laten.

606 wrote:

(quote)

Laten we niet aan de redelijkheid voorbij gaan. Hoewel ik het - nogmaals (!) - met je eens ben dat deze advertentie mateloos irritant, zoniet ronduit hinderlijk is - proberen we op geen enkele manier te provoceren. Er wordt aan gewerkt.

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

Bij mij is ie weg in ieder geval.

Ajax&Filmfreak

• 3362 messages
  • 3729 votes

606 wrote:

(quote)

Wel een beetje, klopt.

Maar hoe je het ook went of keert.

Ook een echte oplossing.

Ik deed al jaren een donatie, in eerste instantie omdat ik het wel eerlijk vond om te doen omdat ik dagelijks gebruik maak van deze website en voor niks de zon op gaat.

Ik wist toen ik dat voor het eerst deed niet eens dat ik daardoor een reclamevrij abbo zou krijgen.

Misschien bestond het toen zelfs nog niet.

Omdat ik wat voor Moviemeter/Jordie gedaan heb heb ik de laatste 2 jaar reclame vrij gekregen van hem.

En daardoor weet ik uit ervaringdat het een goede oplossing is.

Ik heb iig geen last van al die reclame problemen die beschreven worden.

Als die 2 jaar voorbij is doneer ik weer.......

Ik vind het niet erg om een (klein) bedrag te betalen voor een site waar ik echt iedere dag gebruik van maak en mijn (film) leven verrijkt.

tijs.k

• 139 messages
  • 6 votes

Ajax&Filmfreak wrote:

(quote)

Wel een beetje, klopt.

Maar hoe je het ook went of keert.

Ook een echte oplossing.

Ik deed al jaren een donatie, in eerste instantie omdat ik het wel eerlijk vond om te doen omdat ik dagelijks gebruik maak van deze website en voor niks de zon op gaat.

Ik wist toen ik dat voor het eerst deed niet eens dat ik daardoor een reclamevrij abbo zou krijgen.

Misschien bestond het toen zelfs nog niet.

Omdat ik wat voor Moviemeter/Jordie gedaan heb heb ik de laatste 2 jaar reclame vrij gekregen van hem.

En daardoor weet ik uit ervaringdat het een goede oplossing is.

Ik heb iig geen last van al die reclame problemen die beschreven worden.

Als die 2 jaar voorbij is doneer ik weer.......

Ik vind het niet erg om een (klein) bedrag te betalen voor een site waar ik echt iedere dag gebruik van maak en mijn (film) leven verrijkt.

Daar ben ik het helemaal mee eens. Als je je echt stoort aan de reclame en je gebruikt de site veel, dan is een klein bedrag voor een jaar reclamevrij niet echt een probleem lijkt me. Voor niks gaat de zon op, er zijn nou eenmaal mensen die hard werken aan de site en ook hosting is niet gratis.

John Milton

• 24220 messages
  • 13385 votes

True, daarom heb ik de site als uitzondering toegevoegd op mijn adblocker. Ik betaal voor icheckmovies en letterboxd wel. Levert ieder op zijn manier inkomsten op.

Maar het kan ook niet naar de af en toe gebruiker, vind ik. En soms kun je inderdaad niet meer doen dan erop aandringen, dion.ollie. We merken het vanzelf.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik heb het al vaker gezegd, maar volgens mij is een groot deel van de vaste bezoekers bereid te betalen voor een soort premium abonnement. Mits je ze dan wel wat kan bieden, zoals reclamevrije pagina's, maar bv ook zaken als een uitgebreider profiel (top 25?) en het eenmalige recht tot aanpassing van je gebruikersnaam. En zo kan je meer dingen bedenken. Maar hier heb ik de nieuwe eigenaren nog niet over gehoord, geen idee hoe ze erover denken. dion.ollie

Dan hoeft de site niet helemaal vol met commerciële activiteiten als nieuws, ads, banners en noem het op, want extra inkomsten. En leden hebben weer iets om blij van te worden tegen hopelijk een fatsoenlijk bedrag.

as

• 3548 messages
  • 5932 votes

neo wrote:

Helaas moet ik nog eens terugkomen op de nieuwsberichten, en weer in herhaling vallen. Als het doel onder andere is om mensen hier op te laten klikken, is dat zelfs van voor mij als felle tegenstander van het soort nieuws, gelukt. Al is dat totaal geen compliment, aangezien vrijwel elk bericht op zijn minst 1 tot vele ergernissen oproept, alleen al vaak de kop van het nieuwsbericht. Op een gezonde discussiesite kunnen individuele berichten van een gebruiker ergernis oproepen, maar dat is totaal niet te vergelijken met deze prominente plek van filmnieuws. Dat ik mij überhaupt nu bij elk bezoek al gegarandeerd ga ergeren is niet fijn.

Het hoofdpagina nieuws ben ik, om meerdere redenen niet blij mee, maar dat kan ik nog enigszins, en dan ben ik nog netjes, mee leven. Bij elke film is ondragelijk en ben ik het spuugzat.

alsmede ik...

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

The Oceanic Six wrote:

Ik heb het al vaker gezegd, maar volgens mij is een groot deel van de vaste bezoekers bereid te betalen voor een soort premium abonnement. Mits je ze dan wel wat kan bieden, zoals reclamevrije pagina's, maar bv ook zaken als een uitgebreider profiel (top 25?) en het eenmalige recht tot aanpassing van je gebruikersnaam. En zo kan je meer dingen bedenken. Maar hier heb ik de nieuwe eigenaren nog niet over gehoord, geen idee hoe ze erover denken. dion.ollie

Dan hoeft de site niet helemaal vol met commerciële activiteiten als nieuws, ads, banners en noem het op, want extra inkomsten. En leden hebben weer iets om blij van te worden tegen hopelijk een fatsoenlijk bedrag.

Beetje het Gamekings verdienmodel, die ik ook met een premium subscription support. Als er leuke extra dingen voor in de plaats terugkomen heb jij 100% gelijk dat mensen dit met liefde betalen. MovieMeter heeft een redelijk grote vaste kern bezoekers die het met liefde zou betalen en de eigenaren van de site wat leuke inkomsten zou bezorgen.

2,50 per maand en 25 euro voor een jaar. Als je dat al keer 200 doet praat je toch al over duizenden euro's die je extra kan bijschrijven. Plus een community die nog blijer van MM wordt.

12,50 is opzich niet veel geld voor een advrije site. Alleen je zou meer perks ervoor willen hebben. En dan kan je zelfs die prijs dus iets omhoog gooien.

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

€25 per jaar prima, €50 voor een package deal met alle Meter-sites ook niet trouwens. Betaal ik met liefde. Heb regelmatig ook betaald voor reclamevrije site.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Ik wil ook wel betalen voor een reclamevrije site. Ik wil vooral betalen voor een 'filmnieuws'-vrije site: 18 jaar user hier en dat filmnieuws is de vreselijkste aanpassing die ik ooit op MM ben tegengekomen; tergend slecht èn irritant!

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Ramon K wrote:

Ik wil ook wel betalen voor een reclamevrije site. Ik wil vooral betalen voor een 'filmnieuws'-vrije site: 18 jaar user hier en dat filmnieuws is de vreselijkste aanpassing die ik ooit op MM ben tegengekomen; tergend slecht èn irritant!

En de onbetaalde krachten, cq. de vrijwilligers die hier films toevoegen, verdienen als kleine tegenprestatie sowieso een gratis reclame- en filmnieuwsvrije site!

Onderhond

• 87594 messages
  • 12837 votes

Donatie

Betalen voor een reclame-vrije site kan al een aantal jaren.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Ik ben ook een voorstander van het hiervoor voorgestelde premium idee. Ik betaal zelf de 12,50€, daar heb ik destijds voor gekozen uit solidariteit om geen 'AdBlocker' te nemen en een support om mijn favoriete website(s) in de lucht te houden.

Ik zou zelf ook graag met alle liefde een maandelijks bedrag van 2,50€ willen overmaken of een één-jaar plan van een b.v. 25€ voor een Premium abonnement voor Moviemeter. Met daarbij bepaalde functies zoals hier boven al aangegeven; een advertentie vrije site, het eenmalig veranderen van gebruikersnaam (we hebben gezien dat het kan) en bijvoorbeeld een premium forum gedeelte. Wellicht nog wat extra dingen maar dat is voor mij dan meer een bijzaak.

Wellicht willen jullie daar ook eens over brainstormen dion.ollie. Ik denk dat dit erg gaat aanslaan, en misschien ook wel op MusicMeter die ook een vaste kern aan gebruikers kent die veel liefde voor die site delen.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Ik ben en blijf tegen betaling, dit was een gratis site, en toen kwam er een beetje reclame! Goed prima. Maar de manier waarop het nu gaat + alle bijkomende problemen ! Nee al zou ik er over hebben gedacht bij mij blijft het nee.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.