- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
horizons
-
- 5687 messages
- 2404 votes
Topic bevat geen berichten. Zowel bij feedback topic als golden globes.
Edit
Na plaatsen van bovenstaand bericht verschijnen ze wel...
John Milton
-
- 24220 messages
- 13385 votes
Ik heb dat ook regelmatig, vooral als ik terug ga naar vorige pagina in de browser. Even verversen met f5 werkt doorgaans wel horizons
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Dat probleem stamt ook nog uit vorig jaar
..
gauke
-
- 9852 messages
- 13069 votes
Bij 'MIJN FILMS' kan ik enkel (nog) films toevoegen op de pc. Met smartphone of tablet lukt niet.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Grote performance issues weer vandaag. Alles laadt traag in en ik moet geen poging wagen om een post te bewerken, want dan gebeurt er niks.
Het spijt me om te zeggen, maar het is echt bar en boos sinds de overname.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
De quote knop werkt ook niet. Kan dit niet in mijn vorige post zetten, aangezien de bewerkknop niet werkt. 
horizons
-
- 5687 messages
- 2404 votes
Ieeek. Een blauwe 'kom naar Facebook banner'.
Implementatie daarvan kan kortstondig (hoop ik) tot performance issues leiden.
horizons
-
- 5687 messages
- 2404 votes
Oh ja, R_R heeft gelijk. Quote knop is verdwenen. Etc
horizons
-
- 5687 messages
- 2404 votes
Ow, die Facebook melding keert terug, ondanks weg klikken.
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
De quote knop is bij mij zichtbaar. Je kunt drukken wat je wilt erop maar er gebeurd alleen helemaal niets. Zelfde als met de like knop. De zoekfunctie werkt ook helaas niet.
Al twee keer eerder heb ik een probleem aangekaart in het topic adds/ reclame op de site. Bij het overzicht van Disney+ heb ik aangekaart dat The Lion King ten onrechte in het overzicht staat van toevoegingen, terwijl het nog een tijdje duurt voor dat die film beschikbaar wordt gesteld. Het lijkt wel of je dingen aankaart die voor dovemansoren gericht zijn. Het spijt me, maar MovieMeter voelt al tijden niet meer aan als hoe MovieMeter was.
Gang_Star
-
- 6837 messages
- 3401 votes
Ik wilde nog iets aanvullen op mijn vorige bericht, maar helaas... dat lukt ook niet. Als ik mijn bericht wil bewerken dan blijft het alleen maar laden en wordt het bericht niet geopend om te kunnen aanpassen.
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
Een film zoeken lukt ook al niet meer, blijft maar laden.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Films zoeken lukt niet, naar het laatste bericht gaan ook niet, iemand quoten kan niet...
Al die falende basisfunctionaliteiten van zo'n simpel forum... je zou toch bijna uitgaan van pure onkunde.
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
JOenne(Een film zoeken lukt ook al niet meer, blijft maar laden.)
Idem
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
Rechtsboven in de balk zie je zoek films, regisseurs, gebruikers of topics. Zou acteurs/actrices daar ook niet kunnen worden toegevoegd?
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Die vreselijke facebook banner die maar blijft terug komen, gadverdamme.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
zoekfunctie is weer ruk kan niks zoeken, begint nu wel echt vervelend te worden.
Warp
-
- 963 messages
- 3046 votes
Die Facebookbanner idd, 1 keer op kruisje klikken lijkt me genoeg.
meter_fan
-
- 180 messages
- 84 votes
De zoekfunctie werkt weer. Facebook banner zou voorlopig moeten verdwijnen nadat je op het kruisje hebt gedrukt, is dit niet het geval?
John Milton
-
- 24220 messages
- 13385 votes
Daarnet op pc in Chrome minstens 3-4 keer, nu op mobiel in Firefox 1 keer en komt niet terug
Warp
-
- 963 messages
- 3046 votes
Yes, ik kom hem nu op mobiel ook niet meer tegen.
horizons
-
- 5687 messages
- 2404 votes
Hele tijd niet gezien en nu net was de banner er toch weer.
horizons
-
- 5687 messages
- 2404 votes
Ik heb dat ook regelmatig, vooral als ik terug ga naar vorige pagina in de browser. Even verversen met f5 werkt doorgaans wel horizons
Had ik voorheen nooit last van. Sinds vandaag heel vaak. Verversen helpt niet.
Database - ping - performance issue. Soms verschijnt namelijk ook cloudfare pagina.
Op music meter speel(de?) dit probleem ook veel laatste tijd.
John Milton
-
- 24220 messages
- 13385 votes
Dat had ik eerder ook en waren idd serverissues. Laatste tijd niet gehad.
Simon Smith (crew films)
-
- 1374 messages
- 4512 votes
Bij 'MIJN FILMS' kan ik enkel (nog) films toevoegen op de pc. Met smartphone of tablet lukt niet.
Sterker nog, op mn iphone lijken de lijsten in mijn films allemaal leeg. Alleen op de laptop kan ik ze inzien.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Als je bij film/boek/muziek overzicht bij maart kijkt, krijg ik één a twee titels uit 1970 voorgeschoteld, en geen releaselijst van die periode.
Rick18
-
- 232 messages
- 5295 votes
Het lijkt erop dat er iets mis gaat in het cinemember overzicht.
Er staan geen nieuwe toegevoegde films van na 19 december in het overzicht.
Zo is recent oa. deze film toegevoegd.
Rick18
-
- 232 messages
- 5295 votes
Als ik zoek in het filmoverzicht gaan er ook wat dingen mis.
Als ik niets aanvink zijn er 39354 resultaten. Klik ik vervolgens op toon mijn films dan kom ik op 19780 resultaten. Nu heb ik best wel wat films gezien maar bij lange na geen 19000
Daarnaast werkt de functie sorteer op beoordeling in combinatie met de functie toon mijn films niet goed. Ook al je wil je al je geziene films eruit filteren dan blijven die gewoon tussen de resultaten staan.
Ook vallen er resultaten weg in het filmoverzicht. Zoek ik bijvoorbeeld via het filmoverzicht naar alle films die op cinemember staan, dan kom ik uit op 600 films. Zoek echter via On Demand --> Cinemember --> zoeken dan kom ik uit op 709 films. Ook bij andere platformen is dit het geval.
Tevens ontbreekt het ondemandplatform picl in het filmoverzicht. Is hier een reden voor?
meter_fan
-
- 180 messages
- 84 votes
Als ik zoek in het filmoverzicht gaan er ook wat dingen mis.
Als ik niets aanvink zijn er 39354 resultaten. Klik ik vervolgens op toon mijn films dan kom ik op 19780 resultaten. Nu heb ik best wel wat films gezien maar bij lange na geen 19000
Daarnaast werkt de functie sorteer op beoordeling in combinatie met de functie toon mijn films niet goed. Ook al je wil je al je geziene films eruit filteren dan blijven die gewoon tussen de resultaten staan.
Ook vallen er resultaten weg in het filmoverzicht. Zoek ik bijvoorbeeld via het filmoverzicht naar alle films die op cinemember staan, dan kom ik uit op 600 films. Zoek echter via On Demand --> Cinemember --> zoeken dan kom ik uit op 709 films. Ook bij andere platformen is dit het geval.
Tevens ontbreekt het ondemandplatform picl in het filmoverzicht. Is hier een reden voor?
Om het filmoverzicht snel te houden gebruikt het systeem voor de aantallen bij grote getallen, schattingen. Zo blijft de filteroptie snel. Het kan dus een beetje afwijken van het daadwerkelijke aantal.
Bedankt voor je feedback overigens. We zitten nog in de BETA met de zoekfunctionaliteit.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.