• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.614 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Laadtijden voor een pagina en het plaatsen van een bericht benaderen weer de minuut. En dit probleem

horizons wrote:

Topic bevat geen berichten.

heb ik ook dagelijks, in diverse topics. Alleen verversen helpt dan.

horizons

• 5687 messages
  • 2404 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Laadtijden voor een pagina en het plaatsen van een bericht benaderen weer de minuut. En dit probleem

(quote)

Directe oplossing is om de laatste pagina nummer te klikken.

Maar het gebeurt met regelmaat.

Vandaag keerde de Facebook banner terug (laptop en smartphone) grrrr

MovieMind

• 6943 messages
  • 0 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

(quote horizons schreef: Topic bevat geen berichten.)

Idem Dito! Heb er ook geregeld last van.

Nu ook met dit bericht duurt het en duurt het en duurt het en...

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

Nou ja, het duurt lang voordat het wordt opgelost. Dan wordt 't even opgelost en dan komt het weer net zo hard terug. Er lijkt voor mijn gevoel geen einde aan te komen. Maar de beste stuurlui staan aan wal natuurlijk (ik kan makkelijk praten achter m'n pc).

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Als ik een bericht wil versturen naar iemand en in klik op voorbeeld dan krijg ik de preview niet. Gisteren was dit ook het geval. meter_fan, kan je eens kijken?

Alvast bedankt.

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

horizons wrote:

Vandaag keerde de Facebook banner terug (laptop en smartphone) grrrr

Zo erg vind ik het ook weer niet, maar die banner blijft hier ook terugkeren (browser google chrome).

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

herman78 wrote:

(quote)

Zo erg vind ik het ook weer niet, maar die banner blijft hier ook terugkeren (browser google chrome).

Inderdaad. Gisteren keerde de melding ook bij mij terug en de laatste keer was 6 jan. Die ene keer even op een kruisje drukken lijkt mij toch geen ramp..

horizons

• 5687 messages
  • 2404 votes

Ik zag op musicmeter dat er via MovieMeter Facebook een prijs kon worden gewonnen door op like te klikken.

Dus MovieMeter users zonder Facebook kunnen niet meedoen? Of is voor hun ook een optie?

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

horizons wrote:

Ik zag op musicmeter dat er via MovieMeter Facebook een prijs kon worden gewonnen door op like te klikken.

Dus MovieMeter users zonder Facebook kunnen niet meedoen? Of is voor hun ook een optie?

Heb net gekeken op moviemeter Facebook maar zie niks.

horizons

• 5687 messages
  • 2404 votes

606 wrote:

(quote)
Heb net gekeken op moviemeter Facebook maar zie niks.

MusicMeter krijgt een nieuwe eigenaar - MusicMeter.nl

Harmonica Man

• 280 messages
  • 0 votes

Het zou fijn zijn als er gereageerd wordt op mails. De communicatie is be-droe-vend. (edit moderator: off topic verwijderd)

Flavio

• 4893 messages
  • 5225 votes

Aantal off topic berichten verwijderd.

nightbreed

• 3360 messages
  • 5027 votes

Heel irritant dat je elke week opnieuw de cookie instellingen moet kiezen als je alle mogelijke keuzes (elke keer) uitschakelt. Doen jullie dat in de hoop dat mensen er zo moe van worden dat ze gewoon alle cookies accepteren om er maar vanaf van te zijn?

Collins

• 7294 messages
  • 4307 votes

Als ik een bericht wil plaatsen, gebruik ik voor definitieve plaatsing vaak de knop 'voorbeeld'. Een handige knop. Helaas werkt die knop al een paar dagen niet meer. Ik mis hem. Is daar iets aan te doen?

meter_fan

• 180 messages
  • 84 votes

Goedemiddag allen,

Om de website sneller te maken is er de afgelopen dagen het nodige aangepast in de structuur. Zoals velen van jullie al hadden gemerkt, ging daar zojuist even een uurtje wat mis. We bespraken jullie de technische details, maar niets aan de hand; Vanwege de cachelaag zag je dus even de verkeerde informatie voor een korte tijd. Maar dat heeft verder niet te maken met een lek of een hackpoging (dat werd al snel gesuggereerd) of wat dan ook . Even in- en uitloggen verhelpt alle problemen.

Voor nu werkt het allemaal weer naar behoren en gaan we verder met waar we gebleven waren: het sneller maken van de website en daarvoor word er - weliswaar hopelijk voor jullie onzichtbaar- veel gesleuteld aan de achterzijde.

Alvast bedankt voor jullie begrip indien dit onverhoopt tòch soms aan jullie kant merkbaar is.

Roy

meter_fan

• 180 messages
  • 84 votes

De 'voorbeeld' functionaliteit werkt weer. Bedankt voor het melden.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

En de andere falende functie ('laatste bericht' knop) die sinds eind december 2019 al viermaal is benoemd?

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Zonet lag de site weer even uit. Niet echt leuk als je net een redelijk lang bericht hebt getypt. Gelukkig kopieer ik mijn tekst steeds in zo een geval zodat ik het niet allemaal opnieuw hoef te typen. Maar das toch flink vloeken als je dat niet hebt gedaan;

Gretz

• 95 messages
  • 308 votes

Deze melding vandaag al meerdere keren gehad

https://i.imgur.com/820xGYZ.png

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Gretz wrote:

Deze melding vandaag al meerdere keren gehad

(afbeelding)

Idem hier op MovieMeter.

MovieMind

• 6943 messages
  • 0 votes

alexspyforever wrote:

Zonet lag de site weer even uit.

Had ik zojuist ook last van.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

alexspyforever wrote:

Zonet lag de site weer even uit. Niet echt leuk als je net een redelijk lang bericht hebt getypt. Gelukkig kopieer ik mijn tekst steeds in zo een geval zodat ik het niet allemaal opnieuw hoef te typen. Maar das toch flink vloeken als je dat niet hebt gedaan;

Andere tip maatje; tik het in word en kopieer hem vervolgens en plaats hem dan hier op MovieMeter. Deze tip heb ik ook een keer gehad en het werkt me beter dan hier op MovieMeter zelf typen. Al is het ook wat overzichtelijker vind ik persoonlijk.

MovieMind

• 6943 messages
  • 0 votes

MovieMind wrote:

(quote)
Had ik zojuist ook last van.
En nog geen minuut na dit bericht lag de site al weer plat.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Vandaag al meerdere keren plat gelegen, zwaar vervelend.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Ik heb er alle begrip voor dat jullie eraan werken maar het is erg vervelend dat de site zovaak plat ligt.

Warp

• 963 messages
  • 3046 votes

Loopt niet bepaald soepel nee

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Ik blijf er voorstander van dat dit wordt aangekondigd. De site zal van dan tot dan wegens onderhoud of weet ik veel welke reden onbeschikbaar zijn.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Dat ze onderhoud niet aankondigen, ach. Zit ik niet mee. Daarvoor is het ''hun'' site. Op mijn werk gaan de servers ook wel eens plat. Maar dat meermaals aangegeven zaken niet worden behandeld, zoals onderstaande quote, vind ik wel storend.

En onderhand mag die facebook-knop ook wel eens wegblijven trouwens. Die komt wel erg vaak terug. Geen behoefte aan.

Tonypulp wrote:

En de andere falende functie ('laatste bericht' knop) die sinds eind december 2019 al viermaal is benoemd?

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

The Oceanic Six wrote:

Dat ze onderhoud niet aankondigen, ach.

Een 'grote' update zou fijn zijn als die aangekondigd worden, dan weten wij als gebruikers ook gewoon waar wij aan toe zijn en dat we even moeten onthouden dat de site voor onbepaalde tijd onbruikbaar zou worden of misschien er even uit ligt, dit is wel in het geval geweest in het verhaal wat meter_fan heeft gepost, die waarschuwde hier al voor.

Maar kleine werkzaamheden met eventuele merkbare gevolgen tja, inderdaad dan blijft het gewoon hun site klaar. Die heeft onderhoud nodig en daar zijn ze duidelijk (nog) steeds mee bezig .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.