- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Mac Hammer Fan
-
- 6014 messages
- 7444 votes
De pagina's met de privéberichten laden zeer traag. Is daar echt niets aan te doen? 
thunderball
-
- 5878 messages
- 1414 votes
Even uitgeprobeerd, bij mij gaat het pijlsnel. Maak je ze wel eens leeg?
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Zo kun je vanuit de filmpagina's ook op de hoogte blijven van de ontwikkelingen rondom de titel.
Voorbeeld: Gisaengchung (2019)
...
Dus dat is werkelijk alleen bij 0,000001 van de films op de site en alleen hele nieuwe en bekende films relevant begrijp ik...
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Het is vooral lelijk. Doet beetje denken aan van die nep nieuwsbericht reclames die je weleens op websites ziet. Als het wat mooier is dan kijk je er wat makkelijker doorheen. Nu maakt het de website zo goedkoop.
Beetje snobistische opmerking: Maar ik lees ook opeens wat vaker van "nieuwe" users berichten met van die tokkie achtige meningen en schrijfstijl (toegegeven ik maak soms ook lelijke fouten hoor). Komt dat nu ook meer deze kant op doordat MM meer op social media zit? Ergens wel een jammer bijeffect.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Paar dagen aangezien, dat kwartetje "bekijk ook"'s op de filmpagina's, en hoewel ik het lelijk vind stoort het me niet echt.
Eén slag aan het scrollwieltje meer en je bent er doorheen.
De filmpagina's gaan me vooral om de discussies, en die worden er niet door gehinderd. Nou ja, beter gezegd: de "bekijk ook"'s hinderen mij niet.
Snap eigenlijk alle ophef er over niet zo erg.
Shadowed
-
- 11364 messages
- 6689 votes
Vind het allemaal heel erg meevallen. Inderdaad 1 seconde langer scrollen en je bent erdoorheen. Ik lees het filmnieuws niet echt, maar ik spook er weleens rond en ik vind het er gewoon degelijk uitzien. Snap al het vuur erover ook niet zo goed. MovieMeter is aan het experimenteren en dat mag ik wel.
Ajax&Filmfreak
-
- 3362 messages
- 3729 votes
Ik ook. Maar misschien kan het film nieuws onder de berichten over de film ipv. er boven.
thunderball
-
- 5878 messages
- 1414 votes
Dat gaan ze natuurlijk nooit doen, want dan leest (bijna) niemand ze meer.
Wanneer ik naar mij zelf kijk, stop ik altijd met scrollen wanneer de pagina nr's onderaan in beeld komen.
Geloof het, of niet, maar kwam er pas geleden -dus na zo'n 14 jaar- achter, dat er onderaan de pagina links staan met de andere meters en wiki, contact etc. Nooit eerder geweten, of gelezen. 
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Dat gaan ze natuurlijk nooit doen, want dan leest (bijna) niemand ze meer.
Wanneer ik naar mij zelf kijk, stop ik altijd met scrollen wanneer de pagina nr's onderaan in beeld komen.
Geloof het, of niet, maar kwam er pas geleden -dus na zo'n 14 jaar- achter, dat er onderaan de pagina links staan met de andere meters en wiki, contact etc. Nooit eerder geweten, of gelezen.
Maar daar staat toch ook dat handige knopje om weer naar de bovenkant van de pagina te kunnen. Hoef je niet helemaal omhoog te scrollen als je iets over de statistieken van een film of zo wilt bekijken.
thunderball
-
- 5878 messages
- 1414 votes
Daar ben ik toen ook achter gekomen, geen idee of dat er ook al jaren is, maar ik zat me dus al die jaren terug naar boven rot te scrollen.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Ik ook. Maar misschien kan het film nieuws onder de berichten over de film ipv. er boven.
Dat is hoe IMDB het ook doet inderdaad. Eerst filminfo, dan reviews/discussie en daarna (al dan niet relevante) nieuwsberichten.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Dat is hoe IMDB het ook doet inderdaad. Eerst filminfo, dan reviews/discussie en daarna (al dan niet relevante) nieuwsberichten.
Maar ik hoop niet dat MM op IMDb gaat lijken, want dat vind ik nou weer een lelijke rommelige website.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Als het dan toch moet blijven staan zou ik ondertussen toch de nemen om een beetje visuele opkuis te doen, want los van de functionaliteit oogt het gewoon ook enorm rommelig.
Ben zelf geen visual designer, maar als ik dit om mijn werk zou opleveren zou ik ongetwijfeld op het matje geroepen worden. Vertikale uitlijning en spatiëring is nergens consistent. Wat meer visuele afscheiding van het nieuws zou er voor kunnen zorgen dat het meer in de kijker springt voor mensen die het boeiend vinden én makkelijk geskipped kan worden door mensen waarvoor het enkel in de weg staat.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Maar ik hoop niet dat MM op IMDb gaat lijken, want dat vind ik nou weer een lelijke rommelige website.
Ik kijk (mede door de rommelige opmaak) zelden op IMDB. Wat dat betreft beloofd dat niet veel goeds voor MM, als ze zo doorgaan 
goongumpa
-
- 3057 messages
- 4083 votes
Zou zeker luisteren naar de feedback wat betreft lay-out, maar ook de kwaliteit moet beter. "Daniel Radcliffe ziet een terugkeer als Harry Potter niet zo zitten" -- dit soort artikeltjes zijn van geen enkele toegevoegde waarde voor MoMe.
tbouwh
-
- 5809 messages
- 5400 votes
Ik vind ''Simon Pegg ziet toekomst Star Trek somber in'' toch echt nog een stukkie schokkender.
as
-
- 3548 messages
- 5932 votes
Ik vind ''Simon Pegg ziet toekomst Star Trek somber in'' toch echt nog een stukkie schokkender.
Eens trouwens wat hierboven genoemd wordt. Als er dan toch op elke forum filmpagina naar het filmnieuws verwezen moet worden, dan zeker niet op die plek. Zo rommelig en scroll gewijs super irritant. Ik snap ook wel dat er ruimte voor verandering en verbetering moet zijn. Maar dit is zeker geen verbetering. Het irriteert me mateloos.
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Op MusicMeter heeft de zoekfunctie kuren, het is niet meer mogelijk op gebruikers te zoeken - zowel via de reguliere zoekfunctie als de zoekfunctie binnen topics/albumdiscussies. En als je binnen forumtopics via "beide" of "berichten" zoekt, geeft ie niet alle zoekresultaten weer.
Overigens alweer een paar weken geleden dat Dion/meterfan zich daar voor het laatst gemeld heeft, er zijn sindsdien wel meer issues gemeld, o.a. met de rotatielijst die weer is vastgelopen. Hopelijk wordt er nog wel naar gekeken.
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Een kleinood, maar merk nu dat users taggen met een @ ook niet meer werkt op MuMe.
Vermoedelijk hetzelfde issue dat eerder ook op MovieMeter speelde.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Paar dagen aangezien, dat kwartetje "bekijk ook"'s op de filmpagina's, en hoewel ik het lelijk vind stoort het me niet echt.
Eén slag aan het scrollwieltje meer en je bent er doorheen.
De filmpagina's gaan me vooral om de discussies, en die worden er niet door gehinderd. Nou ja, beter gezegd: de "bekijk ook"'s hinderen mij niet.
Snap eigenlijk alle ophef er over niet zo erg.
Wil toch even melden dat ik eigenlijk de ophef wel snap. Dat wil zeggen dat het mij niet stoort, maar dat ik toch wel kan begrijpen dat het anderen stoort.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Het werkt bij mij al weer een tijdje niet lekker als ik bij een forumtopic (waarschijnlijk ook bij een filmtopic) "laatste bericht" klik. Bij dit topic dan weer wel, maar net nog bij het R.I.P. topic niet.
Simon Smith (crew films)
-
- 1374 messages
- 4512 votes
De grafieken met Stemhistorie zie ik niet meer, op het tabblad Statistieken, zowel op iphone als laptop.
Zien meer mensen dit?
Nogmaals mijn bericht, ik zou het fijn vinden als iemand van crew of hoofdredactie zou willen reageren.
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Het werkt bij mij al weer een tijdje niet lekker als ik bij een forumtopic (waarschijnlijk ook bij een filmtopic) "laatste bericht" klik. Bij dit topic dan weer wel, maar net nog bij het R.I.P. topic niet.
voor je iets meldt: bekende bugs + ideeënlijst
Speelt helaas al heel lang.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
voor je iets meldt: bekende bugs + ideeënlijst
Speelt helaas al heel lang.
Simon Smith (crew films)
-
- 1374 messages
- 4512 votes
Ah, dat forumtopic was me nog niet opgevallen. Bedankt.
Dit overzicht is trouwens niet actueel, want het zoekprobleem is volgens mij verholpen.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Dit overzicht is trouwens niet actueel, want het zoekprobleem is volgens mij verholpen.
Hmmm..... als ik in dat topic kijk is het laatste bericht geplaatst op 22 oktober 2011. Daar zal ook wel iets niet goed gaan.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Op MusicMeter heeft de zoekfunctie kuren, het is niet meer mogelijk op gebruikers te zoeken - zowel via de reguliere zoekfunctie als de zoekfunctie binnen topics/albumdiscussies. En als je binnen forumtopics via "beide" of "berichten" zoekt, geeft ie niet alle zoekresultaten weer.
Overigens alweer een paar weken geleden dat Dion/meterfan zich daar voor het laatst gemeld heeft, er zijn sindsdien wel meer issues gemeld, o.a. met de rotatielijst die weer is vastgelopen. Hopelijk wordt er nog wel naar gekeken.
Dit geldt ook voor Gamesmeter 
madmadder
-
- 371 messages
- 3054 votes
En voor BoekMeter.
Het hierboven genoemde probleem met het koopoverzicht geldt ook voor BoekMeter.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.