- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #3
Het grote opmerkingen / feedback topic #3
Boenga
-
- 2662 messages
- 1558 votes
MovieMeter is overgenomen door een sprinkhanenbedrijf.
Zo lui als een varken, zo dom als een gans, zo stoned als een garnaal, en nu zijn de sprinkhanen hier de slechteriken.
Een beetje respect voor de dieren, graag ! 
Graaf Machine
-
- 10132 messages
- 1533 votes
Zo lui als een varken, zo dom als een gans, zo stoned als een garnaal, en nu zijn de sprinkhanen hier de slechteriken.
Een beetje respect voor de dieren, graag !
Waarom is mijn opmerking respectloos naar dieren in het algemeen en sprinkhanen in het bijzonder? Het leegvreten van vegetatiegebieden door sprinkhanenzwermen is gewoon een gegeven.
Boenga
-
- 2662 messages
- 1558 votes
Waarom is mijn opmerking respectloos naar dieren in het algemeen en sprinkhanen in het bijzonder? Het leegvreten van vegetatiegebieden door sprinkhanenzwermen is gewoon een gegeven.
Nou, die beesten doen dat - uitsluitend en alleen - om te overleven. Als dat ook voor de overnemers van de site zou gelden ik zou er geen probleem mee hebben....
Graaf Machine
-
- 10132 messages
- 1533 votes
Nou, die beesten doen dat - uitsluitend en alleen - om te overleven. Als dat ook voor de overnemers van de site zou gelden ik zou er geen probleem mee hebben....
Die beesten doen dat om er beter van te worden. Net als jij, ik en de overnemers van deze site dingen doen om er beter van te worden. Mijn opmerking klonk misschien veroordelend, en zo was het ook bedoeld, maar technisch gesproken was de opmerking niet veroordelend.
wess16
-
- 686 messages
- 3927 votes
Wellicht al bekend. De zoekfuncties bij on demand werken niet. Hulde voor de vrijwilligers, niet voor de eigenaren.
kappeuter (crew films)
-
- 74733 messages
- 5988 votes
Wellicht al bekend. De zoekfuncties bij on demand werken niet.
Ik heb het net getest voor Netflix en Prime Video. Ik krijg wel gewoon resultaten.
badfans69
-
- 4135 messages
- 6311 votes
Wellicht al bekend. De zoekfuncties bij on demand werken niet. Hulde voor de vrijwilligers, niet voor de eigenaren.
Updates bij Prime gaan terug tot 2 dagen, dat viel me gisteren ook al op. 
DiamondsRealDeal
-
- 239 messages
- 3704 votes
MovieMeter is overgenomen door een sprinkhanenbedrijf. Een goedlopende website opkopen, er niks in investeren maar in enkele jaren helemaal leegtrekken met reclame-inkomsten, en vervolgens een kaalgevreten website achterlaten. Hup, op naar de volgende goedlopende website.
joachimt
-
- 3829 messages
- 9915 votes
Ik heb het net getest voor Netflix en Prime Video. Ik krijg wel gewoon resultaten.
Ik heb zojuist ook bij verschillende VOD's de zoekfunctie gebruikt. Dat doet het wel. Alleen bij Prime krijg ik in totaal minder dan 200 resultaten, terwijl het vorige maand nog een paar duizend waren. Er is dus niet alleen een probleem met de updates, maar heel veel koppelingen zijn verdwenen.
tijs.k
-
- 143 messages
- 6 votes
Kunnen ze niet de informatie van Filmvandaag halen, dat is altijd actueel. Ook een mobiele app nu zie ik, was ons die niet ook beloofd door de nieuwe bazen?
kappeuter (crew films)
-
- 74733 messages
- 5988 votes
Ik heb zojuist ook bij verschillende VOD's de zoekfunctie gebruikt. Dat doet het wel. Alleen bij Prime krijg ik in totaal minder dan 200 resultaten, terwijl het vorige maand nog een paar duizend waren. Er is dus niet alleen een probleem met de updates, maar heel veel koppelingen zijn verdwenen.
Hier staat dat het er 3373 zijn.
Maar ik denk toch wel dat het aanbod bij het alfabetische overzicht en via de zoekmachine kleiner is, enkel de films die afgelopen week toegevoegd zijn.
joachimt
-
- 3829 messages
- 9915 votes
Hier staat dat het er 3373 zijn.
Maar ik denk toch wel dat het aanbod bij het alfabetische overzicht en via de zoekmachine kleiner is, enkel de films die afgelopen week toegevoegd zijn.
Dan werkt inderdaad alleen de zoekfunctie niet. Zojuist weer geprobeerd. Ik heb geen enkel filter beperkt en dan vindt hij maar 199 films. Ik wil graag alle films op Prime exporteren, maar dat lukt nu niet.
mister blonde
-
- 12742 messages
- 5923 votes
Bij De Site > Algemeen > Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic) #2:
Die polletjes bij bijna elk nieuwsartikel zijn echt hilarisch. Vooral omdat de antwoorden waaruit je kan kiezen helemaal niet dekkend zijn of het uberhaupt nergens op slaat om de meningen bij sommige onderwerpen eens te peilen.