• 181.223 movies
  • 12.491 shows
  • 34.596 seasons
  • 653.483 actors
  • 9.443.807 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #3

Mac Hammer Fan

• 6215 messages
  • 7479 votes

De toevoegbug is ook terug sedert vandaag. Al meerdere keren verdwijnen opnieuw de poster, regie en cast bij inzenden. Ik vrees dat als het zo doorgaat dat sommige trouwe toevoegers er de brui aan zullen geven. ☹️

jippie2010

• 2633 messages
  • 8240 votes

Ik zie dat 'nieuw op Netflix' ook al bijna een week niet meer bijgewerkt is.

Ik schrik er van dat mijn geliefde MM zo rap achteruit is gegaan de laatste periode.

Nicolage Rico

• 20236 messages
  • 2388 votes

Nicolage Rico wrote:

Wat is dat nou weer voor kul dat je bij een bericht van een user enkel kan zien hoeveel sterren hij/zij voor de bewuste film heeft gegeven als hij/zij het bericht als mening heeft gemarkeerd?

Ik zie juist graag welke score een user heeft gegeven.

Is dit een bug of gaat het helemaal niet meer terugkomen?

Antoon

• 149 messages
  • 5464 votes

jippie2010 wrote:

Ik zie dat 'nieuw op Netflix' ook al bijna een week niet meer bijgewerkt is.

Ik schrik er van dat mijn geliefde MM zo rap achteruit is gegaan de laatste periode.

Geldt ook voor de Community-lijsten, die normaal gesproken iedere dag worden bijgewerkt. Inderdaad, allemaal van die kleine, vervelende dingen de laatste tijd. Bij het toevoegen van video's krijg ik momenteel niet de melding dat de toevoeging succesvol was, gelukkig zijn ze desondanks toegevoegd.

kappeuter (crew films)

• 74729 messages
  • 5988 votes

Nicolage Rico wrote:

Is dit een bug of gaat het helemaal niet meer terugkomen?

Vermoedelijk een bug. We hebben dit aan de programmeurs gemeld.

Decec

• 6755 messages
  • 8641 votes

ik heb weer probleem met jullie bug, ik moest weer opnieuw regie code invullen. Balen. Ik ga stoppen, fijne avond

stinissen (crew films & series)

• 23756 messages
  • 77454 votes

Echt vreselijk allemaal , niks werkt meer...

Antoon

• 149 messages
  • 5464 votes

stinissen wrote:

Echt vreselijk allemaal , niks werkt meer...

De community-lijsten worden inmiddels weer dagelijks bijgewerkt en bij het toevoegen van video's krijg ik weer het bericht dat de video succesvol is toegevoegd. Voor nu dus opgelost!

stinissen (crew films & series)

• 23756 messages
  • 77454 votes

Antoon wrote:

(quote)

De community-lijsten worden inmiddels weer dagelijks bijgewerkt en bij het toevoegen van video's krijg ik weer het bericht dat de video succesvol is toegevoegd. Voor nu dus opgelost!

Nu de rest nog....

Mac Hammer Fan

• 6215 messages
  • 7479 votes

stinissen wrote:

(quote)

Nu de rest nog....

Ik begin er sterk aan te twijfelen of dat nog allemaal opgelost geraakt. De programmeurs vertikken het van hun werk te doen. De zoekfunctie is totaal onbetrouwbaar en heeft me al veel nutteloos werk gekost. De zaken zijn zelfs nog verslechterd want ook als je zoekt op regisseur vind je soms niets. Na jaren zijn bij het inzenden de regisseur en acteurs nog steeds niet zichtbaar. Soms werken de acteurscodes niet. Filmdata exporteren werkt ook niet... Ik kan zo doorgaan. Het is alleen omdat ik hier veel crewleden en users een warm hart toedraag dat ik nog verder doe.

Montorsi

• 9749 messages
  • 2392 votes

Montorsi wrote:

Het aanbod van NPO Start wordt (wederom) niet bijgehouden:

Nieuw op NPO - moviemeter.nl

Dit is ook een terugkerend, of een herhalend probleem (dat is mij niet helemaal duidelijk).

Nu missen o.a. deze weer op bij het overzicht:

Pretpark Hennie (Film, 2026) - MovieMeter.nl

Mr. Nobody against Putin (Film, 2025) - MovieMeter.nl

We moeten de makers maar geloven dat er al geruime tijd gewerkt wordt aan het verbeteren van dit soort functionaliteiten, maar waar zien we dat in terug?

tommykonijn

• 5196 messages
  • 2397 votes

Klopt het dat de toplijsten ook al niet meer zichtbaar zijn op de filmpagina's?

En dan inderdaad het niet zichtbaar zijn van de stemmen bij de berichten van de gebruikers: heel onhandig. Absurd dat het zo lang moet duren voordat dergelijke zaken hersteld worden.

kappeuter (crew films)

• 74729 messages
  • 5988 votes

tommykonijn wrote:

Klopt het dat de toplijsten ook al niet meer zichtbaar zijn op de filmpagina's?

Jij bedoelt dat op de filmpagina niet meer staat aangegeven in welke toplijsten de betreffende film staat. Daar lijkt het wel op inderdaad.

tommykonijn

• 5196 messages
  • 2397 votes

kappeuter Juist. Het viel me net op toen ik stemde op Barry Lyndon en ik niet op de filmpagina kon terugvinden waar hij in de top 250 staat. En er stond ook sinds het nieuwe design zo'n reeks andere toplijstjes onder meestal.

kos

• 46780 messages
  • 8923 votes

Was id dat voor krankzinnig idee om de ster-waarderingen niet meer te laten zien bij de reacties, haha.

John Milton

• 24309 messages
  • 13471 votes

kos wrote:

Was id dat voor krankzinnig idee om de ster-waarderingen niet meer te laten zien bij de reacties, haha.

Inderdaad heel vervelend.

Zelf klik ik 'recensie' tijdens het schrijven van een bericht alleen aan, als ik echt mijn oordeel wat onderbouwd heb. Maar ik plaats dikwijls een kort bericht zodat men toch tussen de comments kan zien 'oh JM vond dit ervan'. Anders is je stem alleen te vinden als iemand ernaar gaat zoeken, of wanneer je een review plaatst.

Wat mij betreft is dit een essentiele functionaliteit die terug moet.

Mac Hammer Fan

• 6215 messages
  • 7479 votes

De vervelende toevoegbug is ook weer terug. Zielig.

update: bij de melding van onveilige verbinding is er geen knop meer "verzend opnieuw" dus mag je nu in dit geval alles opnieuw invoeren.

In plaats dat het verbetert verslechtert het.

badfans69

• 4117 messages
  • 6277 votes

Mac Hammer Fan wrote:

De vervelende toevoegbug is ook weer terug. Zielig.

update: bij de melding van onveilige verbinding is er geen knop meer "verzend opnieuw" dus mag je nu in dit geval alles opnieuw invoeren.

In plaats dat het verbetert verslechtert het.

Vanmiddag een toevoeging gedaan, maar nu is het weer *ut met peren.

brucecampbell

• 3323 messages
  • 7557 votes

ZZ TOP wrote:

Het uitgebreid zoeken werkt al een aantal dagen niet. Erg irritant. Iemand die hier even naar kan kijken? Is toch een graag en veel gebruikte functie.

Wanneer wordt er hier iets aan gedaan? Werkt al een hele tijd niet meer?

https://www.moviemeter.nl/film/searchmisc/0#results

Mac Hammer Fan

• 6215 messages
  • 7479 votes

kos wrote:

Merk vandaag dat ze bij Safari, Microsoft Edge en Brave wel zichtbaar zijn, maar bij Firefox die ik meestal gebruik, niet. (Ik werk met een Mac.)

Wat de toevoegbug betreft, die is sedert gisteren weer opgelost. Hopelijk blijft het nu zo.

En het uitgebreid zoeken werkt nu ook weer.

Graaf Machine

• 10069 messages
  • 1521 votes

De sterretjes staan er weer !! Bedankt mensen!

Mac Hammer Fan

• 6215 messages
  • 7479 votes

Graaf Machine wrote:

De sterretjes staan er weer !! Bedankt mensen!

Heb ik gemerkt. Nu ook in Firefox. Blij mee.

Mac Hammer Fan

• 6215 messages
  • 7479 votes

Gegevens exporteren zoals stemmen lukt nog steeds niet. Resultaat 0 kb.

Er is dus nog werk aan de winkel.

Graaf Machine

• 10069 messages
  • 1521 votes

Ik merk dat dat irritante checken wegens beveiliging, of zoiets, ook weer terug is. Jammer.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.