• 181.223 movies
  • 12.491 shows
  • 34.596 seasons
  • 653.483 actors
  • 9.443.807 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #3

stinissen (crew films & series)

• 23756 messages
  • 77454 votes

1 film 11 keer toegevoegd maar het wil maar niet lukken zeer frustrerend...

djoize

• 72 messages
  • 0 votes

kappeuter wrote:

djoize

Ik heb de namen opgezocht. Geeft bij mij wel gewoon resultaat.

Zit je nog in de klassieke modus?

Nee niet in de klassieke modus. Cache en cookies verwijderd en nog steeds geen resultaten als ik zoek op robert de niro. Ook bij overige gegevens bv niet voor vanaf 2020, 100 stemmen, vanaf stemgemiddelde 3.

Ik geef het op

Mac Hammer Fan

• 6215 messages
  • 7479 votes

djoize wrote:

(quote)

Nee niet in de klassieke modus. Cache en cookies verwijderd en nog steeds geen resultaten als ik zoek op robert de niro. Ook bij overige gegevens bv niet voor vanaf 2020, 100 stemmen, vanaf stemgemiddelde 3.

Ik geef het op

Even voor jou gecheckt beste djoize. Het is blijkbaar browser gerelateerd. Met Firefox lukt het niet, met Brave wel. Probeer eens een andere browser.

Mac Hammer Fan

• 6215 messages
  • 7479 votes

De programmeurs beweren dat ze bezig zijn de bugs op te lossen. Helaas is het na één week nog verergerd. Zestien pogingen tot inzending is nu het record. Voor toevoegers en crewleden is het toch wel erg demotiverend. Soms brengt het veranderen van browser soelaas maar soms ook niet. Jordy we missen jou. Jij verschafte een service waar de huidige programmeurs een voorbeeld aan zouden moeten nemen.

r0bert0

• 51 messages
  • 1520 votes

Is er überhaupt iemand hier die het ene reet kan schelen dat het film overzicht van vandaag op tv nog steeds niet compleet is?

ZZ TOP

• 509 messages
  • 2266 votes

Het uitgebreid zoeken werkt al een aantal dagen niet. Erg irritant. Iemand die hier even naar kan kijken? Is toch een graag en veel gebruikte functie.

brucecampbell

• 3323 messages
  • 7557 votes

ZZ TOP wrote:

Het uitgebreid zoeken werkt al een aantal dagen niet. Erg irritant. Iemand die hier even naar kan kijken? Is toch een graag en veel gebruikte functie.

idd...erg vervelend!!

rep_robert

• 27537 messages
  • 4132 votes

narva77 wrote:

(quote)

(quote)

De beheerders vanuit Realtimes lezen dit topic niet meer ivm efficiëntie/tijdbesparing. Het is aan de crew om bugs en problemen door te spelen naar de programmeur(s). Helaas laat de communicatie vanuit Realtimes af en toe wat te wensen over.

Van wat ik heb begrepen heeft stinissen contact gehad met Realtimes ivm het TV-overzicht.

Denk dat dit bericht eigenlijk wel antwoord geeft op alle bovenstaande frustraties. De beheerders van de site zitten zelf niet eens op de site. Wanneer ze zin hebben om de mailtjes van de crewleden hier te behandelen zullen ze vast een keertje in de maand oid even een kijkje nemen onder de motorkap. Een site waarin de community het hart en de ziel vormt wordt eigenlijk niet naar om gekeken. Alles draait enkel om de centjes. Die loze woorden ooit bij de overname. We zijn er allemaal flink in gestonken en Jordy denk ik ook.

flinn

• 385 messages
  • 4761 votes

Mac Hammer Fan wrote:

De programmeurs beweren dat ze bezig zijn de bugs op te lossen. Helaas is het na één week nog verergerd. Zestien pogingen tot inzending is nu het record. Voor toevoegers en crewleden is het toch wel erg demotiverend. Soms brengt het veranderen van browser soelaas maar soms ook niet. Jordy we missen jou. Jij verschafte een service waar de huidige programmeurs een voorbeeld aan zouden moeten nemen.

Hebben we het over hetzelfde probleem? Ik probeerde eerder vandaag tot drie keer toe een film in te sturen, maar kreeg steeds dezelfde foutmelding als twee weken geleden, namelijk dat ik een regisseur moet toevoegen, wat ik natuurlijk al gedaan had. Ik heb eerder een paar tips gekregen en geprobeerd, maar niets helpt.

Mac Hammer Fan

• 6215 messages
  • 7479 votes

flinn wrote:

(quote)

Hebben we het over hetzelfde probleem? Ik probeerde eerder vandaag tot drie keer toe een film in te sturen, maar kreeg steeds dezelfde foutmelding als twee weken geleden, namelijk dat ik een regisseur moet toevoegen, wat ik natuurlijk al gedaan had. Ik heb eerder een paar tips gekregen en geprobeerd, maar niets helpt.

Ja. Bij mij verdwijnt de regisseur, de cast en de afbeelding. Een andere browser geprobeerd en soms tot zestien keer opnieuw ingestuurd.

mjk87 (moderator films)

• 14760 messages
  • 4630 votes

Mac Hammer Fan wrote:

(quote)

Ja. Bij mij verdwijnt de regisseur, de cast en de afbeelding. Een andere browser geprobeerd en soms tot zestien keer opnieuw ingestuurd.

Op Boekmeter hetzelfde (maar dan enkel met de cover). Halfuur terug deed het het nog wel.

flinn

• 385 messages
  • 4761 votes

Hier hetzelfde na 4 pogingen. Toch worden er nog steeds films toegevoegd. Is dat een kwestie van volhouden tot je een keer geluk hebt?

Mac Hammer Fan

• 6215 messages
  • 7479 votes

flinn wrote:

(quote)

Hier hetzelfde na 4 pogingen. Toch worden er nog steeds films toegevoegd. Is dat een kwestie van volhouden tot je een keer geluk hebt?

Ja, maar vooral veel geduld. Ik heb er vandaag één toegevoegd na zeventien keer herbeginnen. Nu geef ik het op.

brajoapau

• 806 messages
  • 225 votes

Zelfs je avatar wijzigen lukt momenteel ook niet: 'Server error: temporary directory is missing'

Graaf Machine

• 10069 messages
  • 1521 votes

Vandaag minimaal tien keer moeten verifiëren dat ik geen bot ben. Wat is dit?

Mac Hammer Fan

• 6215 messages
  • 7479 votes

Ik ook. Daarvoor hebben de programmeurs tijd maar voor het oplossen van de bugs niet.

Mac Hammer Fan

• 6215 messages
  • 7479 votes

Vandaag opnieuw geprobeerd. Eerste film had ik geluk. Maar bij de tweede lukte het niet na 25 (!) pogingen tot inzenden.

Pistons

• 590 messages
  • 5993 votes

Uitgebreid zoeken is weer mogelijk zie ik

oup

• 602 messages
  • 3360 votes

oup wrote:

De functie Film-gegevens exporteren lijkt kapot. Ik heb al twee keer een leeg bestand ontvangen.

Niemand?

Mac Hammer Fan

• 6215 messages
  • 7479 votes

De toevoegbug lijkt opgelost. Programmeurs bedankt. Voor de exporteerfunctie zou ik vanavond eens proberen beste oup.

joachimt

• 3826 messages
  • 9888 votes

oup wrote:

(quote)
Niemand?

Ja, ik ook!

Ik had een paar dagen geleden mijn stemmen geëxporteerd en kreeg een bestand van 0 kB. Ik begon dus aan mezelf te twijfelen of ik vergeten was iets aan te vinken. Maar om het opnieuw te proberen moet je een week wachten, dus ik was al van plan het opnieuw te testen. Maar het lag dus niet aan mij.

oup

• 602 messages
  • 3360 votes

Mac Hammer Fan wrote:

De toevoegbug lijkt opgelost. Programmeurs bedankt. Voor de exporteerfunctie zou ik vanavond eens proberen beste oup.

Drie pogingen ondernomen de laatste weken. Ik moet nu weer een (kleine) week wachten eerst

Mac Hammer Fan

• 6215 messages
  • 7479 votes

oup wrote:

(quote)
Drie pogingen ondernomen de laatste weken. Ik moet nu weer een (kleine) week wachten eerst

Ik probeerde het vanavond en laat je iets weten.

joachimt

• 3826 messages
  • 9888 votes

oup wrote:

(quote)

Ik heb gisteravond weer een export aangevraagd. Zojuist geopend en weer 0 kB.

kappeuter, deze bug kan gemeld worden.

kappeuter (crew films)

• 74729 messages
  • 5988 votes

joachimt

Deze bug is op 11 mei al gemeld.

Agnimaatje

• 206 messages
  • 1356 votes

Onderaan de voorpagina zijn de lijstjes van trending series en films verdwenen, elk een rijtje van 8 stuks.

Ik keek er elke dag naar. Ze zijn foetsie....

kappeuter (crew films)

• 74729 messages
  • 5988 votes

Agnimaatje wrote:

Onderaan de voorpagina zijn de lijstjes van trending series en films verdwenen, elk een rijtje van 8 stuks.

Ik keek er elke dag naar. Ze zijn foetsie....

Als het goed is zie je ze inmiddels wel weer.

Agnimaatje

• 206 messages
  • 1356 votes

kappeuter wrote:

(quote)

Als het goed is zie je ze inmiddels wel weer.

Yes, indeed.

Nicolage Rico

• 20236 messages
  • 2388 votes

Wat is dat nou weer voor kul dat je bij een bericht van een user enkel kan zien hoeveel sterren hij/zij voor de bewuste film heeft gegeven als hij/zij het bericht als mening heeft gemarkeerd?

Ik zie juist graag welke score een user heeft gegeven.

Mac Hammer Fan

• 6215 messages
  • 7479 votes

Volgende irritante bug. De zoekfunctie werkt niet op recent toegevoegde films. Dat heeft mij al heel wat nutteloos werk gekost bij toevoegen wanneer bleek dat de film toch op MM stond.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.