- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #3
Het grote opmerkingen / feedback topic #3
Mac Hammer Fan
-
- 6215 messages
- 7479 votes
Vanavond alweer problemen bij Firefox om toe te voegen. Sommige invoergegevens verdwijnen en ik mag opnieuw beginnen. Wanneer wordt dat opgelost?
kappeuter (crew films)
-
- 74729 messages
- 5988 votes
De crew kan op dit moment door een storing tijdelijk geen toevoegingen behandelen. Excuses voor het ongemak.
badfans69
-
- 4117 messages
- 6277 votes
Vanavond alweer problemen bij Firefox om toe te voegen. Sommige invoergegevens verdwijnen en ik mag opnieuw beginnen. Wanneer wordt dat opgelost?
Vandaag was de site rond 16.15 uur compleet offline.
Captain Pervert
-
- 4746 messages
- 2124 votes
Twee bugs:
1. als ik ben ingelogd dan kan ik niet op mijn naam klikken voor mijn profiel/filmlog enz. Er komt dan geen dropdown. Er gebeurt niks. Dit gebeurt in Firefox, in Chrome werkt het wel.
2. Als je een post wilt markeren als recensie dan kon dat altijd door links ervan op de sterren te klikken. Maar die sterren zijn sinds kort verdwenen. Echter, het werkt nog wel: je klikt dan feitelijk op een wit vlak, daarna verschijnen de gele sterren wel, maar dat ontdekte ik bij toeval. Dit speelt in Firefox en Chrome.
/edit: oh, ik zie dat de tweede al eerder is gemeld. Nou ja.
kappeuter (crew films)
-
- 74729 messages
- 5988 votes
De bugs worden gerapporteerd aan de programmeurs.
Twee bugs:
1. als ik ben ingelogd dan kan ik niet op mijn naam klikken voor mijn profiel/filmlog enz. Er komt dan geen dropdown. Er gebeurt niks. Dit gebeurt in Firefox, in Chrome werkt het wel.
We hebben die melding eerder gekregen. Het zou alleen om de homepage gaan. Op andere pagina's werkt het wel, volgens een andere user die hetzelfde probleem had.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11982 messages
- 5392 votes
Kan het zijn dat de pagina's van de streamingdiensten (sowieso Netflix, MUBI en Prime) niet meer worden geüpdatet?
kappeuter (crew films)
-
- 74729 messages
- 5988 votes
Kan het zijn dat de pagina's van de streamingdiensten (sowieso Netflix, MUBI en Prime) niet meer worden geüpdatet?
Ze zijn er mee bezig om niet meer afhankelijk te zijn van scrapers, die niet altijd goed werken. Hopelijk komt daar binnenkort een oplossing.
Prime video werkt al een tijdje niet meer inderdaad.
Netflix wordt nog wel bijgewerkt en MUBI, daar heb ik nog even een paar koppelverzoeken van behandeld.
La Grazia (Film, 2025) is ook nieuw toegevoegd op MUBI trouwens, die staat niet in het nieuw toegevoegd overzicht omdat er onterecht een vroege datum bij de pagina stond.
Soms staan MUBI titels opnieuw op MUBI, dan zie je ze niet weer bij het nieuw overzicht, maar wel in het totaal overzicht.
Montorsi
-
- 9749 messages
- 2392 votes
Ze zijn er mee bezig om niet meer afhankelijk te zijn van scrapers, die niet altijd goed werken. Hopelijk komt daar binnenkort een oplossing.
Zou voor de gebruiker mooi zijn. Maar in alle eerlijkheid, dat de eigenaren er mee bezig zijn werd 2 maanden geleden door toentertijd joachimt ook al aangegeven. Heeft het echt zoveel urgentie achter de schermen?
kappeuter (crew films)
-
- 74729 messages
- 5988 votes
Je hebt het bericht van afgelopen woensdag gemist. Joachimt heeft zijn crewtaken neergelegd.
jippie2010
-
- 2633 messages
- 8240 votes
Rental Family (Film, 2025) staat sinds 15 april op Disney+ , maar dit is nog niet juist ingevoerd. Elke film rond en na deze datum lijkt niet goed gegaan te zijn. Ook het kopje 'nieuw op Disney+' is leeg. Is dit ook een gevalletje van een falende scraper?
kappeuter (crew films)
-
- 74729 messages
- 5988 votes
Rental Family (Film, 2025) staat sinds 15 april op Disney+ , maar dit is nog niet juist ingevoerd. Elke film rond en na deze datum lijkt niet goed gegaan te zijn. Ook het kopje 'nieuw op Disney+' is leeg. Is dit ook een gevalletje van een falende scraper?
Ja hiervoor geldt hetzelfde.
Voor Prime Video zijn we nu weer titels aan het koppelen.
Montorsi
-
- 9749 messages
- 2392 votes
Je hebt het bericht van afgelopen woensdag gemist. Joachimt heeft zijn crewtaken neergelegd.
Dat had ik inderdaad niet gezien.
Los daarvan blijft mijn vraag wel staan. Hier zijn ze toch al een hele tijd mee bezig?
kappeuter (crew films)
-
- 74729 messages
- 5988 votes
Los daarvan blijft mijn vraag wel staan. Hier zijn ze toch al een hele tijd mee bezig?
Dat is zo. Ze zijn bezig de site achter de schermen aan het moderniseren.
De Prime Video koppeling is nu hersteld. We zijn daar nu titels voor aan het koppelen.
jippie2010
-
- 2633 messages
- 8240 votes
Aan alle crewleden: dank voor alle inzet, tomeloze geduld, de tijdsinvestering en het enthousiasme: het lijkt mij niet makkelijk maar jullie zorgen ervoor dat ik terug blijf komen naar deze site 
tijs.k
-
- 140 messages
- 6 votes
Dat is zo. Ze zijn bezig de site achter de schermen aan het moderniseren.
De Prime Video koppeling is nu hersteld. We zijn daar nu titels voor aan het koppelen.
Ohw leuk dan komt misschien ook eindelijk de app die jaren geleden ons beloofd was meen ik
oup
-
- 602 messages
- 3360 votes
De functie Film-gegevens exporteren lijkt kapot. Ik heb al twee keer een leeg bestand ontvangen.
Mac Hammer Fan
-
- 6215 messages
- 7479 votes
Nos Victoires Fragiles is onvindbaar met de zoekfunctie.
Hij staat nochtans op de site.
Nos Victoires Fragiles (Film, 2026) 
En bij toevoegen mocht ik weer eens herbeginnen omdat gegevens na een poging tot inzenden verdwijnen in Firefox.

Mac Hammer Fan
-
- 6215 messages
- 7479 votes
Nog steeds problemen: gegevens verdwijnen na een poging tot inzenden in Firefox.
Een nieuwe bug die sedert een paar weken geïntroduceerd werd en nog steeds niet is opgelost.
UPDATE: de situatie is nog verslechterd vandaag: het probleem doet zich nu ook voor met Brave. 
badfans69
-
- 4117 messages
- 6277 votes
Nog steeds problemen: gegevens verdwijnen na een poging tot inzenden in Firefox.
Een nieuwe bug die sedert een paar weken geïntroduceerd werd en nog steeds niet is opgelost.
UPDATE: de situatie is nog verslechterd vandaag: het probleem doet zich nu ook voor met Brave.
Gaat lekker, als je film wilt insturen krijg je ook steeds een rare foutmelding "Er dient minimaal 1 regisseur gekoppeld te zijn voordat je de film kunt versturen". Vervolgens weer opnieuw beginnen .. 
Bubblez
-
- 2077 messages
- 2551 votes
In De Site > Algemeen > Inloggen:
Sinds een aantal dagen moet ik steeds wanneer ik de website bezoek opnieuw inloggen. Ik was al gewend om steeds in te moeten loggen wanneer ik Moviemeter wisselend op telefoon of laptop gebruik, maar nu blijf ik aan de gang. Het geldt namelijk ook voor Musicmeter en TVmeter. Iemand die weet hoe ik standaard ingelogd kan zijn?
Stephan
-
- 7907 messages
- 1391 votes
Het is hun allemaal een beetje boven de pet gaan groeien, maar blijkbaar willen ze dat maar niet inzien.
djoize
-
- 72 messages
- 0 votes
Misschien al gemeld maar uitgebreid zoeken op overige gegevens geeft geen resultaat meer.
https://www.moviemeter.nl/film/searchmisc
Bv vanaf 2020 met stemgemiddelde vanaf 3 geeft "Er zijn geen films gevonden die aan je zoekopdracht voldoen"
kappeuter (crew films)
-
- 74729 messages
- 5988 votes
Als ik dat doe krijg ik deze melding:
"Je zoekopdracht is te algemeen. Verfijn je zoekopdracht en probeer het opnieuw."
stinissen (crew films & series)
-
- 23756 messages
- 77454 votes
Je kunt weer niet toevoegen......
Mac Hammer Fan
-
- 6215 messages
- 7479 votes
Je kunt weer niet toevoegen......
Vanavond nog eens geprobeerd. Tien keer, met ook verschillende browsers. Lukt niet.

djoize
-
- 72 messages
- 0 votes
Als ik dat doe krijg ik deze melding:
"Je zoekopdracht is te algemeen. Verfijn je zoekopdracht en probeer het opnieuw."
Misschien omdat de zoek instellingen steeds gereset worden?
Er gaat meer mis, zoek maar eens op regisseur Scorsese of acteur Robert de Niro.
Ik denk dat de zoek index vernaggeld is en opnieuw aangemaakt moet worden.
kappeuter (crew films)
-
- 74729 messages
- 5988 votes
Ik heb de namen opgezocht. Geeft bij mij wel gewoon resultaat.
Zit je nog in de klassieke modus?