• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.399 votes
Profile

Ads / reclame op de site

tijs.k

• 139 messages
  • 6 votes

Voor mij zit elke advertentie functionaliteit in de weg. Maar snap dat het nodig is, maar ken geen enkele website met zo ontzettend veel ads, niet eens een die er in de buurt komt. Het is echt onwerkbaar. Wil geen ads blocker omdat ik weer dat het jullie helpt (de ads), maar dit is echt te extreem. Meer advertentie dan inhoud op sommige pagina’s, het is daardoor steeds minder leuk om naar Mm te gaan helaas.

Tim94 (developer)

• 1700 messages
  • 286 votes

eRCee wrote:

Het issue met betrekking tot gebruikers die gevrijwaard horen te zijn maar nu toch reclame te zien krijgen, is al een aantal keer gemeld bij programmeur Tim94.

Met betrekking tot de advertenties voor mensen die altijd al advertenties hebben gezien op de site, graag concrete meldingen wanneer een advertentie een functionaliteit in de weg zit.

Ik ga er even induiken. Voor gevrijwaarde gebruikers.

Tim94 (developer)

• 1700 messages
  • 286 votes

eRCee kappeuter Pecore

Aangezien MovieMeter en het series gedeelte (voorheen TvMeter) door elkaar loopt aan de achterkant heb ik het een en ander rechtgetrokken qua advertenties voor gevrijwaarde gebruikers. Was veel uitzoekwerk waarbij ik Pecore zijn instellingen heb gebruikt op mijn test account. Eerder zag ik inderdaad advertenties, na mijn oplossing niet meer.

Mochten jullie toch nog klachten hebben, hoor ik het graag.

Pecore

• 923 messages
  • 1691 votes

Tim94, dankjewel, site loopt weer als een tierelier! Erg fijn!

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Klasse!

tijs.k

• 139 messages
  • 6 votes

Tim94 wrote:

(quote)

Ik ga er even induiken. Voor gevrijwaarde gebruikers.

Ik ben geen elite-gebruiker blijkbaar want bij mij is het helaas nog een pretpark. Er werd al eens geopperd dat ik te weinig berichten heb geplaatst. Moet ik meer berichten plaatsen voor ik een bijzondere status krijg, of is er een ander mechanisme in werking?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

tijs.k

Ik weet niet meer precies waar de grens ligt, maar je moet dan minimaal een paar duizend stemmen of berichten hebben geplaatst.

Tot die tijd kun je evt. een donatie doen zodat je geen reclame meer ziet op de site.

Tim94 (developer)

• 1700 messages
  • 286 votes

kappeuter wrote:

tijs.k

Ik weet niet meer precies waar de grens ligt, maar je moet dan minimaal een paar duizend stemmen of berichten hebben geplaatst.

Tot die tijd kun je evt. een donatie doen zodat je geen reclame meer ziet op de site.

Je moet inderdaad behoorlijk wat stemmen of berichten hebben geplaatst. Dat is althans het makkelijkst om in aanmerking te komen. Echter minder dan een 'paar' duizend Of natuurlijk dmv een donatie.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

heeft mijn oeverloos gezwam en dwangmatig films kijken toch nog een positief neveneffect!

dimi303

• 3418 messages
  • 3663 votes

Wat prachtig geen reclames meer. Surfen op moviemeter wordt weer leuk. Waarvoor dank.

TMP

• 1890 messages
  • 1715 votes

Bij De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic #2:

thunderball wrote:

Krijg sinds vandaag op deze site een eens allerlei reclames van oa.Hornbach en MediaMarkt, terwijl ik daar voorheen voor was afgesloten, vanwege mijn groot aantal reacties en meningen. Hoe kan dit en kan dit terug gedraaid worden? Ze vallen ook regelmatig over de eerste letter(s) van de tekst, waardoor het gebruiken en lezen van deze site wel erg vermoeiend en vervelend wordt.

Ook hier nu weer reclames over onder meer woedende begrafenisondernemers, het behandelen van schimmels en een reuzenwalvis die een duiker niet met rust laat.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Tim94 kan jij hier naar kijken?

Tim94 (developer)

• 1700 messages
  • 286 votes

kappeuter wrote:

Tim94 kan jij hier naar kijken?

Heb voor thunderball & TMP wat veranderd. Als het goed is ziet hij nu geen ads meer.

MarkAjx1

• 247 messages
  • 16493 votes

Ik kan wegens vele advertenties de site niet meer normaal gebruiken sinds kort. Het zit er helemaal vol van. Ben ik de enige die daar last van heeft? Als ik maar ergens op druk opent die de site van Prime video. Op mijn apple heb ik er trouwens geen last van.

blurp194

• 5489 messages
  • 4190 votes

Ik krijg sinds deze week reklames op mijn tablet (die staat in klassieke mode). Knap irritant.

Op m'n desktop (geen klassieke mode) gaat het wel goed.

Valt me verder op dat ik in mijn instellingen zie staan 'advertenties: weer zichtbaar sinds afgelopen vrijdag om 03:51 uur'.

robertinho

• 1512 messages
  • 2935 votes

Hier ook. Als ik scroll komt er onder in beeld een reclame over een zielige kat o.i.d.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Tim94

Zie drie bovenstaande berichten. Kan deze instelling voor de groep die vrijstelling advertenties heeft svp hersteld worden?

Tim94 (developer)

• 1700 messages
  • 286 votes

MarkAjx1 wrote:

Ik kan wegens vele advertenties de site niet meer normaal gebruiken sinds kort. Het zit er helemaal vol van. Ben ik de enige die daar last van heeft? Als ik maar ergens op druk opent die de site van Prime video. Op mijn apple heb ik er trouwens geen last van.

Als het goed is, zie je ze nu niet meer.

Tim94 (developer)

• 1700 messages
  • 286 votes

blurp194 wrote:

Ik krijg sinds deze week reklames op mijn tablet (die staat in klassieke mode). Knap irritant.

Op m'n desktop (geen klassieke mode) gaat het wel goed.

Valt me verder op dat ik in mijn instellingen zie staan 'advertenties: weer zichtbaar sinds afgelopen vrijdag om 03:51 uur'.

Klopt. Klassieke modus wordt niet meer door ons verder ontwikkeld.

Tim94 (developer)

• 1700 messages
  • 286 votes

robertinho wrote:

Hier ook. Als ik scroll komt er onder in beeld een reclame over een zielige kat o.i.d.

Tim94 (developer)

• 1700 messages
  • 286 votes

kappeuter wrote:

Tim94

Zie drie bovenstaande berichten. Kan deze instelling voor de groep die vrijstelling advertenties heeft svp hersteld worden?

Heb de 3 weer vrijstelling gegeven.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Tim94

Dit moet toch voor de gehele groep een vrijstelling zijn. Het kan toch niet zo zijn dat we dat nu allemaal individueel weer goed moeten zetten?

Kun je de hele range die was afgesproken nagaan?

Tim94 (developer)

• 1700 messages
  • 286 votes

kappeuter wrote:

Tim94

Dit moet toch voor de gehele groep een vrijstelling zijn. Het kan toch niet zo zijn dat we dat nu allemaal individueel weer goed moeten zetten?

Kun je de hele range die was afgesproken nagaan?

Voor nu even dit. Ik heb daar een paar maanden terug een fix voor gemaakt. Raar dat bij sommige het niet werkt. Heb dat toen getest.

robertinho

• 1512 messages
  • 2935 votes

Tim94 wrote:

(quote)

Lijkt te werken, dank.

blurp194

• 5489 messages
  • 4190 votes

Tim94 wrote:

(quote)

Klopt. Klassieke modus wordt niet meer door ons verder ontwikkeld.

Ja dat snap ik. Maar ik dacht ik meld het, wellicht dat het helpt om te vinden waar het fout gaat. Ondertussen is die instelling op magische wijze veranderd, m'n tablet staat nu ook 'gewoon'.

Tim94 (developer)

• 1700 messages
  • 286 votes

blurp194 wrote:

(quote)

Ja dat snap ik. Maar ik dacht ik meld het, wellicht dat het helpt om te vinden waar het fout gaat. Ondertussen is die instelling op magische wijze veranderd, m'n tablet staat nu ook 'gewoon'.

Geen probleem. Ja we werken nu met verschillende tabellen waar de instelling instaat. Komt door de samengang van Movie en TvMeter. Daardoor is niet alles even handig en snel op te lossen.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Die video steeds rechts onderin op mn telefoon nu… wtf?

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Ik vind die ook wel irritant op de iPad. Joenzi heeft een sympathieke kop, maar zelfs als je die video al gezien hebt blijft hij maar komen, hoe vaak je hem ook wegklikt. Ik wil gewoon geen pop-up en bewegende dingen in mijn gezichtsveld terwijl ik een pagina bekijk. Is het mogelijk om die moviemeter update pop-up uitvinkbaar te maken, of dat de opdringerigheid stopt wanneer je hem gezien hebt?

Zou voor mij wel meerwaarde hebben

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

I support this message.

Tim94?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.