- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Ads / reclame op de site
Ads / reclame op de site
ozzie-angel
-
- 3 messages
- 0 votes
Door de reclame kan ik momenteel niet meer zien wat er op tv komt vandaag. Wel wat er gisteren kwam, maar dat vind ik toch minder interessant....
Daarnaast is het op je mobiel zo goed als onmogelijk om een film te zoeken en te bekijken. Als ik het dan toch op een laptop moet bekijken ben ik met andere programma's/databases misschien beter af?!
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11904 messages
- 5310 votes
Door de reclame kan ik momenteel niet meer zien wat er op tv komt vandaag.
Welkom op de site!
Dit heeft wat ik lees niks met de advertenties te maken, maar is een technische fout.
Daarnaast is het op je mobiel zo goed als onmogelijk om een film te zoeken en te bekijken.
Voor de goeie orde: films bekijken kan je hier niet. Het is echt een forum, geen streamingdienst.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ja klopt. Het is een technisch probleem. Ik hoop dat het tv-overzicht er spoedig weer is, maar ik heb helaas geen info over wanneer dit opgelost zal zijn.
Zandkuiken
-
- 1745 messages
- 1430 votes
Bij De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic #2:
Wilde net eens wat berichten lezen bij een serie, maar ik moest me eerst doorheen een enorme brij aan advertenties ploegen bovenaan de pagina waaronder niet minder dan 8x (!) dezelfde advertentie voor barstoelen.
Zelfs onder de noemer 'Ook interessant' staan gewoon enkel advertenties? Hoezo is dit 'ook interessant' als ik een pagina over een serie aan het bekijken ben?
Begrijp dat je ergens je inkomsten moet binnenhalen, maar dit is toch wel erg hardcore.
(Kan overigens dat dit al eerder aan bod is gekomen, heb niet alle reacties over de nieuwe site gelezen.)
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
Mensen die rechten hebben op het films en/of het serie gedeelte van de site zien geen ads. Heb daar net een update voor uitrolt. Ook mensen die hebben betaald zien ze niet.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Mensen die rechten hebben op het films en/of het serie gedeelte van de site zien geen ads. Heb daar net een update voor uitrolt. Ook mensen die hebben betaald zien ze niet.
Tim, de actieve users zouden ook geen reclame horen te zien.
Die zien ze namelijk ook niet op MM filmgedeelte. Kan dat ook gelijk getrokken worden voor MM series? 
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
Tim, de actieve users zouden ook geen reclame horen te zien.
Die zien ze namelijk ook niet op MM filmgedeelte. Kan dat ook gelijk getrokken worden voor MM series?
Dat moet ik deze week even bespreken als meter_fan er is. Ik zie in de database inderdaad een bepaalde optie. Kom ik later op terug.
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
Wanneer je account op Series en/of Film gedeelte van MovieMeter is vrijgesteld van ads, zie je die op de gehele site niet meer. Mocht er toch iets mis zijn, laat me dit dan weten.
mmwul
-
- 18 messages
- 1 votes
Ik kan mij hierbij aansluiten. Ik check Moviemeter met name om de reviews: wel of niet een film opnemen.
Na het zoeken op titel krijg ik acht reclames voorgeschoteld, ze pakken op een smarphone veel ruimte in. Dat was in het verleden toch minder? Buiten de reclame, een perfecte site hoor. Geen kwaad woord daarover.
Later: ik zocht de film 'Hunger' op .. 10 reclames..
Zwammer
-
- 30 messages
- 617 votes
Ik krijg allemaal adds door de zoekfunctie heen, waardoor ik nergens op kan klikken. Waarom? Op deze manier is de gebruikerservaring 0.0.
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
Ik krijg allemaal adds door de zoekfunctie heen, waardoor ik nergens op kan klikken. Waarom? Op deze manier is de gebruikerservaring 0.0.
Er zitten geen adds in de zoekfunctie. Bedoel je wanneer er een gehele 'takeover' is (wanneer je een grote advertentie ziet die van links, naar boven en naar rechts loopt)?
Dus niet 3 aparte, 1 boven, 1 links en 1 rechts.
tijs.k
-
- 139 messages
- 6 votes
Dat heb ik ook dan is de zoekfunctie niet meer te gebruiken doordat de advertentie eroverheen komt
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
Ja, dat ja, wat Tijs hierboven zegt.
Jullie bedoelen toch gewoon de zoekbalk bovenin in het menu? En op welke pagina?
Ik krijg dat probleem daar niet. Niet bij een overtake (een grote advertentie) als bij 3 losse ads.
Left4Dead
-
- 3240 messages
- 3691 votes
Nou het is zo ver, ik ga mee eens beklagen over de "nieuwe website". Of moet ik zeggen een mengelmoes van IMDB, De AD en de Telegraaf online. OP mijn laptop valt het nog te doen met de vele geïnstalleerde adblockers die je tegenwoordig nodig bent, maar op de Ipad valt mijn bek tegenwoordig open met al die schreeuwende rotzooi die je naar het hoofd geslingerd wordt.
Ik kom hier een aantal jaren voor filmnieuws, recensies over films en weinig malen voor wat series waarvan ik er bijna nooit eentje volg. Maar mijn god, waar het geld kan kruipen.......... daar zal het stromen ook. Skoda, de Meilandjes, Gordon tot een hond met een vreemde pup en al die shit waar ik juist voor vlucht wordt hier ook al op mij afgevuurd. Ja alles zal en moet de commercie in, een flink ook als het even kan.
Ik begrijp dat een website met deze omvang enige centen kosten om die in de lucht te houden, maar je klanten wegjagen is volgens mij je gans met gouden eieren slachten. Het moge met dit schrijven dus duidelijk zijn dat het hier flink achteruit holt, jammer. Heb dit ook zien gebeuren met de voorheen hele goede site Hardware.info, daar is inmiddels ook niets meer van over wat kwaliteit betreft.
Een grove fout de laatste ontwikkeling hier als je het mij vraagt.
dimi303
-
- 3418 messages
- 3665 votes
Maar liefst tien reclames op één pag. Het was vroeger toch beter. Een beetje teveel van het goede en nee ik ga niet betalen om geen reclame te ontvangen.
John Milton
-
- 24222 messages
- 13387 votes
Er zijn alternatieven, al probeer ik die meestal niet toe te passen bij sites waarvan ik wil dat ze blijven bestaan.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Wanneer je account op Series en/of Film gedeelte van MovieMeter is vrijgesteld van ads, zie je die op de gehele site niet meer. Mocht er toch iets mis zijn, laat me dit dan weten.
Ik krijg nu wel weer advertenties te zien op het serie-gedeelte.
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
Als het goed is, zie je nu geen ads meer.
John Milton
-
- 24222 messages
- 13387 votes
Ik zie op MM weliswaar geen reclames, en Brave beschermt me op de pc ook behoorlijk, maar op YT werd ik weer helemaal gek. Leek met de dag erger te worden. Vanavond was het voor iedere video en soms zelf tijdens, ondoenlijk. Op de pc zijn daar plugins voor, maar op de smart tv app is dat lastiger.
Er is zoiets als een ragequit, Ik heb net na weken zeuren en vloeken als een bootwerker een ragebuy gedaan, en (weer) YouTube premium genomen. Gelukkig was ik net even in Argentinië, dus heb was heel betaalbaar. Niet te harden.
dimi303
-
- 3418 messages
- 3665 votes
Het begint hier meer op een site voor advertenties te lijken dan dat het een film site is. Jammer.
thunderball
-
- 5879 messages
- 1414 votes
Krijg sinds vandaag op deze site een eens allerlei reclames van oa.Hornbach en MediaMarkt, terwijl ik daar voorheen voor was afgesloten, vanwege mijn groot aantal reacties en meningen. Hoe kan dit en kan dit terug gedraaid worden? Ze vallen ook regelmatig over de eerste letter(s) van de tekst, waardoor het gebruiken en lezen van deze site wel erg vermoeiend en vervelend wordt.
Ajax&Filmfreak
-
- 3362 messages
- 3729 votes
Ja ik vind het echt bizar.
De helft van mijn scrollen bij een filmpagina is reclame. Het is echt zoeken naar de filmsite tussen de meest vreselijke onzin reclames.
Zelfs mijn recente stemmen lijstje word al door 2 grote reclame blokken in 3en gehakt.
Ik kan zo niet naar mijn maatstaven normaal gebruik maken van de site op mijn telefoon (S9 plus, Chrome).
Is dit bij iedereen zo?
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Met Safari op iOS valt het, mits ingelogd, nog mee.
Moet wel zeggen dat wanneer ik via een Facebook post om de MM pagina terecht kom (en dus niet ingelogd ben) de tranen in mn ogen springen. Zal ook weinig nieuwe bezoekers uitnodigen.
tijs.k
-
- 139 messages
- 6 votes
ligt het aan mij of zijn er nóg meer advertenties dan voorheen? op het forum krijg ik nu ook overal advertenties en dat was eerst minder leek wel. dit is toch niet te doen jongens
Pecore
-
- 923 messages
- 1691 votes
Nee, ligt niet aan jou. Het is dramatisch de laatste weken. Voorheen was ik gevrijwaard van advertenties, maar dat is blijkbaar niet meer zo. Het komt regelmatig voor dat ik geen addblocker tot mijn beschikking heb en dan is de site praktisch onwerkbaar. Kan me ook maar moeilijk voorstellen dat al deze meuk nou zoveel extra inkomsten genereert, want het heeft een groot afschrikwekkend effect.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Het issue met betrekking tot gebruikers die gevrijwaard horen te zijn maar nu toch reclame te zien krijgen, is al een aantal keer gemeld bij programmeur Tim94.
Met betrekking tot de advertenties voor mensen die altijd al advertenties hebben gezien op de site, graag concrete meldingen wanneer een advertentie een functionaliteit in de weg zit.