- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Ads / reclame op de site
Ads / reclame op de site
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
Momenteel is dit bewust. Zodat de video's meer gepromoot worden en daardoor meer worden bekeken en dus meer opleveren voor nieuwe content. Je kunt het wel snel wegklikken, maar bij herladen moet dat weer gebeuren. Maar dat is de achterliggende gedachte, die ik snap.
Rotterdam@1
-
- 877 messages
- 423 votes
Bij De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic #2:
Bij Gebruikers > Algemeen > Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!:
Hoewel ik nóch geslaagd, nóch bevallen ben, een technische vraag op deze pagina: sinds vandaag krijg ik hele vervelende reclames, nieuwsberichten, soort msn-berichten, tussen de Moviemeterberichten door. Superirritant en zeer storend.
Digitaal handig en ervaren lukt het me nog niet, deze te verwijderen. Heeft iemand een goed advies voor mij? Bij voorbaat veel dank!
Mr. Chiel
-
- 1384 messages
- 3844 votes
Ik snap dat jullie reclame moeten hebben op de site, maar is dit niet iets overdreven:
Screenshot: Screenshot-20220712-191337-Chrome — ImgBB - ibb.co
Rotterdam@1
-
- 877 messages
- 423 votes
Ik snap dat jullie reclame moeten hebben op de site, maar is dit niet iets overdreven:
Inmiddels alles consequent weggeklikt, dat helpt wel iets. Mijn computer heb ik net weer helemaal gescand en het lijkt er dan op, dat veel programma's dan weer in oude modus schieten. Dit advies ga ik nog opvolgen, dus dank!
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Kan er alsjeblieft wat gedaan worden aan die primitieve clickbait-adds over welke zaken en prijzen me allemaal wel zouden gaan verbazen, hoe ik mijn darmen het beste kan legen, hoe ik in een vingerknip rijk zou kunnen worden en al die tenenkrommende shit wat bij het scrollen steeds voor mijn neus vliegt.
Bovendien heeft mijn woonplaats geen telefoonpalen.
Ajax&Filmfreak
-
- 3361 messages
- 3729 votes
.
Ik heb zelf gelukkig geen reclames maar als ik eens via iemand anders de site benader, zie ik zoveel (vervelende) reclames dat ik me voor kan stellen dat men deze site mijd.
Ik zou zelf vandaag de dag geen nieuwe gebruiker worden zonder een goede addblocker.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Wist je dat de 'Extra Crunchy' Pindakaas nu voor 54% is afgeprijsd?
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Wat slecht trouwens dat MM zich inlaat met die schimmige advertenties als van bijvoorbeeld afslankpillen.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Wat slecht trouwens dat MM zich inlaat met die schimmige advertenties als van bijvoorbeeld afslankpillen.
En voor mensen met een voetenfetish
...
wwelover
-
- 2605 messages
- 3951 votes
Lig het aan mij of worden de google ads advertenties steeds 'agressiever' op Moviemeter? Begin me er erg aan te storen.
dimi303
-
- 3418 messages
- 3663 votes
Al een grote verbetering dat als je inlogt of actief bent je verlost bent van alle reclame. Ik weet niet of ik er anders nog ging geweest zijn op moviemeter.
blurp194
-
- 5489 messages
- 4190 votes
Tim94, ik wil niet zeuren of zo, maar ik krijg de laatste dagen of zo weer een serieus irritant filmpje overal tussen door. Mag dat weg?
blurp194
-
- 5489 messages
- 4190 votes
Even een reminder. @tim94, die popup video's zijn echt serieus irritant, en zitten ook echt de functionaliteit van de site in de weg.
Even een reality check: ik zit al een jaar of zo op de wip of ik nog wil blijven bijdragen aan de site. Als er dit soort ergernis bijkomt, je kan het vast zelf invullen.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Ik krijg de pop-up video niet meer. Taggen werkt, het is bewezen. 
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Rechtsonder is weg toch? Zowel op laptop als mobiel. Dat filmpje in het midden wat automatisch gaat spelen maar niet meer hoorbaar is als je doorscrolt, is er nog wel.
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
Rechtsonder is weg toch? Zowel op laptop als mobiel. Dat filmpje in het midden wat automatisch gaat spelen maar niet meer hoorbaar is als je doorscrolt, is er nog wel.
We hebben laatst inderdaad de player in een artikel en homepage veranderd. Van een andere partij.
blurp194
-
- 5489 messages
- 4190 votes
eRCee, Tim94, moet ik nou begrijpen dat er zoveel reclame op de site staat dat er verwarring mogelijk is over welk pop-up filmpje we het precies hebben?
Die ik bedoel staat op de filmpagina's, net boven de foto's van de film uit tmdb. Als ik dan naar beneden scroll springt het naar linksonder, en blijft daar staan over de pagina heen. Echt rete irritant. Na een paar seconden kan je het wegklikken, maar als je dat tientallen keren per dag moet doen is de lol daar ook erg snel vanaf. Vooral omdat het ook weer terugkomt als je heen en weer scrollt.
De filmpjes lijken allemaal te linken naar iets wat heet showheroes, overigens.
Ajax&Filmfreak
-
- 3361 messages
- 3729 votes
Ik krijg ook steeds een vervelende pop-up die in de weg zit.
Gish
-
- 1445 messages
- 6902 votes
Opnieuw een mooi medium dat de nek wordt omgedraaid door de niet aflatende reclamediarree.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Voor vaste gebruikers hoort er een vrijstelling van reclame te zijn. Vrij uniek. Wellicht gaat daar iets mis. Ik heb Tim al een bericht gestuurd naar aanleiding van de berichten van blurp194.
Wie eerder reclamevrij was en nu wel reclame krijgt, stuur mij even een berichtje, dan geef ik het door aan Tim.
Wie nooit reclamevrij was maar wel al lang lid en/of veel berichten/toevoegingen/stemmen, maak dat ook even kenbaar. Ik weet niet precies wat de criteria waren, maar volgens mij wordt er niet heel strikt mee omgegaan dus er is vast wat mogelijk.
Spoelworm
-
- 326 messages
- 63 votes
Voor vaste gebruikers hoort er een vrijstelling van reclame te zijn. Vrij uniek. Wellicht gaat daar iets mis. Ik heb Tim al een bericht gestuurd naar aanleiding van de berichten van blurp194.
Wie eerder reclamevrij was en nu wel reclame krijgt, stuur mij even een berichtje, dan geef ik het door aan Tim.
Wie nooit reclamevrij was maar wel al lang lid en/of veel berichten/toevoegingen/stemmen, maak dat ook even kenbaar. Ik weet niet precies wat de criteria waren, maar volgens mij wordt er niet heel strikt mee omgegaan dus er is vast wat mogelijk.
Ik gebruik de site dagelijks maar ik begin toch echt helemaal de klere te krijgen van die video die steeds te pas en te onpas opduikt, over mijn zoektermen heen en ieder bericht wat ik probeer te lezen blokkeert. 
morpheus2000
-
- 599 messages
- 10378 votes
Ik krijg de pop-up video niet meer. Taggen werkt, het is bewezen.
Ik krijg dat filmpje ook geregeld in beeld. Erg vervelend, want het staat midden in het beeld. Dacht eerst dat het alleen op mijn mobiel aan de hand was, maar ook net op mijn desktop kwam dat filmpje tevoorschijn.
Mag hopen dat die er afgehaald wordt.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Het is op meerdere manieren aan de developer gemeld. Meer kan ik op dit moment ook niet doen.
badfans69
-
- 3960 messages
- 6126 votes
Het is op meerdere manieren aan de developer gemeld. Meer kan ik op dit moment ook niet doen.
Dat is het grote probleem, alles melden. NIX doen.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Moet je even de drie gebruikers hierboven vragen, of ik niks doe.
Als je niet bent vrijgesteld van reclame maar je daar wel recht op denkt te hebben, dan weet je wat je te doen staat. Dat andere kan ik inderdaad niks aan doen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Als je niet bent vrijgesteld van reclame maar je daar wel recht op denkt te hebben, dan weet je wat je te doen staat. Dat andere kan ik inderdaad niks aan doen.
Hij heeft het niet over jou, maar over de developer.
Ik gebruik soms MM wel eens zonder ingelogd te staan en het is schijtirritant dat er steeds een video prominent in beeld komt ja. Hoe verzin je het als site.
Spoelworm
-
- 326 messages
- 63 votes
Geen probleem, ik reken het jou persoonlijk niet aan.
Het is gewoon bloed irritant